روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

هر جوانی که به دل عشق ندارد پیر است

سلام

روزتون زیبا

فروردین تون پر از حس و حال خوب

روزهای آخر ماه رمضان هست

بهارِ زیبا داره دلبری میکنه

هوا خوبه

و من تلاشم را میکنم که زندگی را زندگی کنم و با تمام بالا و پایین دنیا یه جورایی با دلم کنار بیام و آروم باشم



امروز صبح با مادرجان اومدیم


من چند جزئی از ختم قرآنم عقب هستم که دارم تلاش میکنم بخونم که با تمام شدن ماه رمضان تمام بشه


مادرجان هم رفتند که کمی قدم بزنن و از هوای بهاری لذت ببرند


عموجان یه قراری برای ظهر داشتند که نیاز به ماشین دارند، قرار شد من سرظهر ماشین را بدم بهشون


دارم تورهای مسافرتی را با قیمتهای عجیب و غریبشون بالا و پایین میکنم و با خودم فکرهای عجیب و غریب میکنم ...


انگار هنوز سال 1403 را اونطوری که دلم میخواد تحویل نگرفتم

باید یه کمی زندگی را جدی تر بگیرم

کار و تلاشهای روزانه م را بیشتر کنم

از رخوت بهارانه خارج بشم

باشگاه را استارت بزنم

و حواسم باشه که زندگی خیلی تند تند داره میگذره...







پ ن 1: انگار حرف لیمو جان در مورد منم صدق میکنه و هیچ برنامه ای برای 1403 ندارم


پ ن 2: چرا وبلاگستون اینهمه سوت و کور شده؟

چرا هیچکس نیست ؟


نظرات 8 + ارسال نظر
فاضله دوشنبه 20 فروردین 1403 ساعت 10:45 http://1000-va2harf.blogsky.com

زندگی پراز دغدغه های الکیه
دارن کار میکنن

دغدغه هایی که خیلی زود رنگ میبازن و وقتی بهشون فکر میکنی بی ارزش هستند
نه والا... من که نمیبینم کسی سرکار و تلاش باشه

سارا دوشنبه 20 فروردین 1403 ساعت 10:54 https://15azar59.blogsky.com

سلام خانم جون
یه چیزی خوندم تو اینستا نوشته بود امسال نه تنها فروردین طولانیه بلکه عید هم طولانی شده چرا تعطیلات به پایان نمیرسه چرا هنوز بعضیا سفرن

سلام عزیزدلم
راستیا... چرا همه چی قاطی پاطیه... چرا هیچی سرجای خودش نیست؟
البته بگم که این ماه رمضون هم کاسه و کوزه ی عید را بهم ریخته

جازی دوشنبه 20 فروردین 1403 ساعت 11:08

با سلام
۱۴۰۳تازه استارتش را زده هنوز موتورش گرم نشده چهارشنبه و پنجشنبه هم تعطیلات عید فطر است از همین جا این عید را تبریک می گویم و انشالله اعمال و ادعیه و دعاهایتان مقبول درگاه حق باشد از همین الان فطریه را کنار بگذارید و عیدی هایتان را لای پاکت های زیبا قرار دهید و اگر لازم می دانید شماره کارت خودم را بدم برای عیدی گرفتن
منظورت از برنانه سال ۱۴۰۳ چیه اصلا برنامه نمیخاد خیلی ها برنامه ریزی می کنند اما یهویی همه چیز به هم می خوره و بی برنامه بودن خوشتره :
زدی رو دست خافظ در مورد عشق حافظ گفته
هرکس دلش زنده نیست به عشق
به فتوای من نمرده بر او نماز کنید
ولی کسی که در دلش عشق نباشد مرده است و نماز بر ادم بی عشق باطل است چون نماز خودش عشق است
برایت بهترین ها را ارزو می کنم

سلام دوست خوبم
بابا 20 روز از سال گذشته... هنوز موتورش گرم نشده؟
الان فروردین قشنگ در حال تمام شدن هست ...
منم بهتون تبریک میگم ... طاعات و عباداتتون قبول
میدونید که من پول عیدی نمیدم!!!! دیگه شما که سالهاست منو میخونید
درسته که برنامه ها درست و دقیق پیش نمیرن... ولی بالاخره باید یه برنامه و هدفی باشه ...
خدا شما را حفظ کنه

جازی دوشنبه 20 فروردین 1403 ساعت 11:30

رعنا دوشنبه 20 فروردین 1403 ساعت 11:35

سلام. تیلوجان. خوبی؟ سال نوت مبارک.
با این حرفت موافقم که انگار سال نو رو درست تحویل نگرفتیم. والا دیشب داشتم با خودم فکر می‌کردم که 20 روز از فروردین گذشت و تو کار درست‌وحسابی انجام ندادی. بلند شو. ولی راستش تنبلی می‌کنم. امروز خودم رو مجبور کردم بشینم پای سیستم و یه‌کم کارم رو پیش ببرم. ولی ازطرف دیگه انگیزه‌ای نیست برای کار کردن. داشتم با خودم فکر می‌کردم که چقدر زندگی‌ها سخت شده، هرچقدر می‌دوی، به نتیجه‌ای نمی‌رسی. وای از قیمت‌های تورها نگو که دلم می‌خواد سرم رو بکوبم توی دیوار. خلاصه ما هستیم توی وبلاگ. تقریباً جز اولین وبلاگ‌هایی هستی که می‌خونم. چون پر از انرژی هستی.

سلام رعنا جانم
ممنون
خوبم
شما خوبی؟
همه روزگارت مبارک و شاد
پس موافقی.. منم دقیقا دچار همین رخوت هستم و باید خودم را وادار کنم به کارکردن و تلاش...
قیمت ها که دیگه جایی برای حرف زدن باقی نزاشتن

ربولی حسن کور دوشنبه 20 فروردین 1403 ساعت 11:55 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
احتمالا بعضی از دوستان مسافرت هستند.
البته بعضی ها هم به جای وبلاگ توی کانال های تلگرام مینویسند. اما به نظر من وبلاگ یه چیز دیگه است!

سلام جناب دکتر
هنوز مسافرتن؟ به به ... انشاله بهشون خوش بگذره
من که وبلاگ را از همه بیشتر دوست دارم

رضوان دوشنبه 20 فروردین 1403 ساعت 22:31 http://nachagh.blogsky.comy

سلام نیلو جان!زندگی را زنده گی کردن یعنی چه؟سلامت باشی،شاد باشی وموفق.

سلام به روی ماهت
یعنی اینکه به صرف زنده بودن حس نکنیم داریم زندگی میکنیم
برای خودمون، برای روحمون ، برای خوشحال بودنمون؛ برای حال خوبمون تلاش کنیم
واقعا زندگی کنیم
نه صرفا زنده باشیم

الی سه‌شنبه 21 فروردین 1403 ساعت 09:57

سلام تیلوی عزیز مهربان
امیدوارم امسال برات بهترین سالی باشه که داشتی

ممنون عزیزدلم
منم برای شما همین آرزو را دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد