روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

مبارک بادت این سال و همه سال

سلام

روزتون بخیر

بهارتون مبارک

امیدوارم فصل تازه پر از اتفاقهای تازه و شاد و دلچسب باشه براتون

خیلی وقته ننوشتم

با بهانه و بی بهانه کارم درست نبوده

اما سعی کردم ریز و کوچولو کوچولو توی اینستاگرام از خودم بهتون خبر بدم

چه اواخر اسفندماه که به شدت با مریضی و انفولانزا و کرونا دست به گریبان بودم و چند بار کارم به سرم و آمپول و کلینیک کشید

چه وقتی هفت سین را آماده کردم

چه گاه گاهی وقت آماده کردن دسر و مهمونی و خوشگذونی...




اسفند را با بدوبدوهایی پر از مریضی و بی حالی به پایان رسوندم

حتی نرسیدم دودوتا چهارتا کنم ببینم با خودم چند چندم

سال را صبح زود تحویل گرفتیم و با مادرجان دوتایی رفتیم به پدرجان سرزدیم

برای روز اول همه را دعوت کردیم خونمون به صرف شام و افطاری

خاله ها و خانواده شون 

دایی و خانواده ... دخترا و دامادها و نوه ی فسقلی که تازه به خانواده اضافه شده 

خواهرا و فسقلیا

خلاصه که بعد از چند روز بدو بدو و تهیه و تدارکات یه مهمونی و دور همی خوبی بود اونم روز اول عید

بعدترش هم چند باری مهمانی داشتیم با خانواده همسر داداش جان ... با عموجان که به طور سوپرایزی اومده بود ایران و ...

تولد مغزبادوم را جمع شدیم خونه خواهرجان 

اوه الان که یادم میاد چقدر حرف دارم برای گفتن

ولی انگار هنوز موتور انگشتام روشن نشده برای یه عالمه نوشتن

باید یه عالمه بنویسم

یه عالمه تعریف کنم

از عیدی که یه مریض توی بیمارستان داشتیم و همش نگران بودیم

کادوها و عیدی ها

باغچه رفتن ها

سرزدنهای هول هولکی

دورهمی های سرصبر و دلچسب

دلتنگی ها

جای خالی پدرجان...

و ...

خیلی حرف دارم





پ ن 1: دیگه فهمیدم که با گوشی نمیتونم وبلاگ بنویسم و تنبلی میکنم

توی اهداف امسال خریدن لپ تاپ جدید را یادداشت کردم

هرچند ، چند سال هست که میخوام این کار را بکنم و هی به تعویض میندازم

دلم برای دنیای وبلاگیم تنگ شده ، هرچند زیرزیر همه را خوندم ... ولی نوشتن با گوشی برام کار دلچسبی نیست



پ ن 2: برای تولد مغزبادوم یه ساز «کالیمبا» خریدم

یه عالمه ذوق کرد

از فرداش هم انلاین ثبت نام کرد و با پشتکار داره یاد میگیره



پ ن 3:به قسمتی از پشت بام نم داده بود روی سقف

نمیخواستم نمای پشت بام خراب بشه

خیلی برو و بیا و تحقیق کردم و در نهایت یه مدل عایق بیرنگ برای آبندی پیدا کردم

کسی را برای اجرا نداشتند و تولید کننده بودند

خریدم و طبق دستورالعمل خودم دست به کار شدم

نمیدونم نتیجه چی هست ... حالا منتظر یه بارون درست و حسابی هستم



نظرات 16 + ارسال نظر
ربولی حسن کور چهارشنبه 15 فروردین 1403 ساعت 10:17 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک
این قدر خریدن لپ تاپ را به تعویض نندازین
کالیمبا ساز جمع و جور و قشنگیه. میشه یاد گرفت. البته نه برای من اما برای جوونهایی مثل شما خوبه
بارندگی هم خیلی خوبه شاید یه کم خشکسالی را جبران کنه.

سلام جناب دکتر
همه روز و روزگارتون مبارک و شاد باشه
والا من میخوام به تعویق نندازم ولی جیب مبارکم اجازه نمیده
یادگیری چیزهای تازه برای همه خوبه... البته منم در حال یادگیری نیستم ... برای مغزبادوم خریدم و اون تشنه یاد گرفتنه
فعلا بارندگی میخوام برای تست پشت بام

آتشی برنگ آسمان چهارشنبه 15 فروردین 1403 ساعت 11:26 https://atashibrangaseman.blogsky.com

سلاااام خانوم از اینورا سال نو پر از برکت و خوشی و سلامتی

سلام به روی ماهت
میدونم خیلی دیر شده... عذرخواهی
برای شما هم بهترین ها را آرزو میکنم

فاضله چهارشنبه 15 فروردین 1403 ساعت 11:37 http://1000-va2harf.blogsky.com

سلام خوشحالم پست گذاشتین
مشکل لپ تاپ هست
ان شاءَاللّٰه خوبشو بخرید و بیشتر بیایین

سلام به روی ماهت
مشکل که احتمالا کاملا لپ تاپ نیست ... ولی انشاله ...

سین چهارشنبه 15 فروردین 1403 ساعت 11:53

نوروز که گذشت، اما سال خوبی رو برات آرزو میکنم :)
و در مورد با گوشی نوشتن هم موافقم، کار راحت و دلچسبی نیست! هنوز که هنوزه حتی چت کردن هم پای کامپیوتر برام راحت‌تره تا روی گوشی

متشکرم
منم براتون آرزوهای خوب دارم
منم به کامپیوتر خیلی خیلی عادت کردم و باهاش راحت ترم

soly چهارشنبه 15 فروردین 1403 ساعت 12:13

سلام عزیزم
شکر خدای مهربون که همه شونو پشت سر گذاشتی و الان در صحت و سلامتی کامل و ارامش وجود داری برامون مینویسی .دیگه داشتم نگران میشدم که شکر خدا اومدی و بی خبرمون نذاشتی

سلام نازنینم
ممنون که اینهمه مهربونی
واقعا باید عذرخواهی کنم از اینهمه نبودنم

رویا چهارشنبه 15 فروردین 1403 ساعت 13:28

به به تیلو خانم از این ورا کجایی دختر . بد جور بهت عادت کردم . سال نو مبارک برات سلامتی آرامش و برکت آرزو می‌کنم لب تاب هم میخری و کلی چیزهای دیگه

ای جانم
متشکرم که اینطوری منو تحویل میگیری و باعث میشی ذوق کنم
منم براتون بهترین ها را آرزو میکنم
لپ تاپ فعلا جز اهداف چندین سال هست که هی داره به سال بعد موکول میشه

سارا چهارشنبه 15 فروردین 1403 ساعت 13:56 http://Perinparadais.blogsky.com

سلام نوه جدید مبارکه. نی نی از خانواده مغزبادومه؟

سلام عزیزدلم
نوه جدید... نوه ی دایی جان هست ... نه نوه ی مامان جان....
نوه ی دایی.. یعنی دخترِ دختر دایی...

شیرین ۲ چهارشنبه 15 فروردین 1403 ساعت 14:56

تیلو جان
سال نو بر شما، مادر عزیز، خانواده گرامی و همه عزیزانت مبارک

به امید سالی بهتر برای ایران‌مان و همه ایرانی ها

خوب شد اینستاگرام بود، وگرنه جدا نگرانت میشدم.

شیرین مهربان و همراهم .... بی نهایت سپاسگزارم
منم برای شما و عزیزانت بهترین ها را از خداوند میخوام
ببخشید که نگرانتون کردم

سارا چهارشنبه 15 فروردین 1403 ساعت 18:39 https://15azar59.blogsky.com

سلام تیلو جانم
همه روزها و لحظه هات شاد و پر از بدو بدو های شادکامی باشه

سلام سارای مهربون و دوست داشتنی من ...
ممنون از آرزوی قشنگت... هر چی آرزوی خوبه ماله تو

رسیدن چهارشنبه 15 فروردین 1403 ساعت 23:21

سلااااام خوبی .
من برگششششتتتتتممممم
ببخش تندی میخوندمت. میدونی که خیلی گیج و منگ شرایط کاری مدرسه بودم .
امیدوارم همیشه همه چیز بر وفق مراد پیش بره .
لپ‌تاپ و هرچی دلت بخواد بخری و لذت ببری عزیزم

سلام دختر پرتلاش بلاگستان
خوش برگشتی... تو که همیشه بهترینی
همین که میای اینجا بهم حال خوب میدی... من که حتی یه پست را هم از دست نمیدم و همه پستهات را میخونم ... فقط توی کامنت گذاشتن تنبلم

مهتا چهارشنبه 15 فروردین 1403 ساعت 23:24

سلام عیدت مبارک باشه
راستی دستت درد نکنه واسه تقویم خوشگل من تقویم رو دانلود کردم و واسه پدرتون هم فاتحه فرستادم

سلام همه ی روزگارت مبارک و شاد باشه عزیزم
عزیزمی... خیلی محبت کردی... خدا بهت سلامتی و طول عمر بده

Fall50 پنج‌شنبه 16 فروردین 1403 ساعت 01:25

سلام تیلو خانوم خوش برگشتید.

سلام دوست خوب و مهربون و همراه و همدل
متشکرم

جازی جمعه 17 فروردین 1403 ساعت 11:52

با سلام
عید با همه شیرینی ها و اداب و رسوم قشنگش هر چند که تمام شد اما تبریک عرض می کنم خوشم میاد که همه فن حریف هستی و اچار فرانسه ای که هر پیچی را باز می کنی برایت بهنرین ها را ارزو می کنم

سلام دوست خوبم
منم برای همه دوستای وبلاگی بهترینها را آرزو میکنم

جازی جمعه 17 فروردین 1403 ساعت 12:23

با سلام
شده جایی مثل پارکی را دوست داشته باشی و انجا زیاد رفت و امد داشته باشی ولی دیگه انجا نروی بعد از مدتی گذرت به انجا بیفته و ببینی دیگه مثل سابق نیست درختانش خشک شده علف های هرز بلند شده نیمکت هایش شکسته شده چراغ روشنایی اش سوخته و بکلی متروکه شده؟ حالا با این مقدمه میخام بگم سال ۹۵ وبلاگی داشتم که تا ۹۶ فعال بود و کلی از دوستان پیام می گذاشتند اما بخاطر بعضی شرایط وبلاگ تعطیل شد الان که بهش سر زدم دیدم نود و نه درصد وبلاگ های مرتبط تعطیل شده اند از طریق وبلاگ تیلو وارد وبلاگ ها شدم دیدم اینجا هم همه اخرین پست هایشان مربوط به قرن پیش است یعنی قبل از سال ۱۴۰۰ و برای من همان حالت پارکی را داشت که متروک شده و فقط یادگارو خاطره هایش برایم مانده است

سلام دوست خوبم
وبلاگ نویسی شاید دیگه خیلی مرسوم و معمول نباشه
شاید تعداد وبلاگهای به روز خیلی کم شده باشه
ولی من همچنان حال خوبی که با وبلاگ دارم را هیچ جای دیگه ای ندارم

رسیدن شنبه 18 فروردین 1403 ساعت 22:50

فدای سرت عزیزم
این تنبلی در همه ما ریشه قوی داره
حتی من


والا بعید میدونم تو اصلا بدونی تنبلی چی هست

لیمو یکشنبه 19 فروردین 1403 ساعت 09:33 https://lemonn.blogsky.com

سال نو مبارک تیلو جان
قابل درکه. نوروز کلی سر آدم رو شلوغ میکنه. امیدوارم همیشه درگیر شادی و خوشی و جشن و مهمونی باشی.

عزیزمی
تمام روزگارت مبارک و شاد باشه
منم برات همین آرزوی قشنگ را دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد