روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دیگه چه خبر...

سلام

روزتون قشنگ

هوا یه سرمای ملایمی داره و با پوشیدن یه پلیور خوشگل، دلچسب میشه

نیاز به هیچ گرمایشی هم نیست ... 

حداقل اینجا که من نشستم هیچ گرمایشی روشن نیست و هوا مطلوبه

همونطوری که گفتم پلیور پوشیدم همراه با یه پافر... ولی هوا سرد و زمستانی نیست

آفتاب ملایم و دلچسبی هم توی کوچه هست که البته زمستان این آفتاب به دفتر من نمیرسه ...

این از گزارش هوا...



دیروز نان خریدم هم برای خودمون هم خاله

سرراه رفتم کلینیک دندانپزشکی نزدیک خونه خاله ... تعطیل بود

نان را تحویل دادم به خاله و البته یه ظرف بزرگ ، پر از ماکارونی خاله پز تحویل گرفتم

 اومدم سمت خونه ی خودمون که یه کلینیک خیلی خیلی نزدیکمون هست

پارک کردم و رفتم داخل و خانم منشی فرمودند از ساعت 3 و نیم به بعد پزشک داریم ...

دیدم حال ندارم یکساعت معطل بشم

اومدم سمت خونه 

ناهار را که خوردم یه سره نشستم سر میناکاری...

ساعت 5 هلاک بودم ... برای همین یه قهوه دلچسب درست کردم و با یه شکلات خوشمزه در کنار مادرجان خوردیم

بعد هم تا نیمه شب یه سر میناکاری کردم


صبح اومدم و اولین کاری که کردم بسته ی میناکاری را پست کردم

و بعد در کنارش یه کلینیک دندانپزشکی باز دیدم

گفتند نیم ساعت دیگه پزشک داریم

دیگه گفتم باید بشینم هرطوری شده این دندون را بچسبونم ...

نشستم و به همون نام و نشان یکساعت بعد پزشکشون تشریف آوردند

یه نگاهی به دندونهام کرد و گفت دوتا ترمیم میبینم ... لازمه عکس بگیری

گفتم فعلا زحمت بکشید همین روکش را بچسبونید تا بعد

یه نوبت گرفتم برای بهمن ماه

اومدم دفتر و تایپهای ریاضی بازم در انتظارم بود...






پ ن 1: للی موفق شد همسرش را از مهاجرت منصرف کنه

شرایط مناسبی برای مهاجرت نداشتند و رفتنشون چشم انداز خوبی نداشت


پ ن 2: داداش جان کرونا گرفته ...


پ ن 3: یکی از همسایه ها دوتا سیب برام آورد

یه کمی حرف زدیم و رفت

زندگی همین نیست؟

رفت و آمد و مهربونی های کوچولو کوچولو...


پ ن 3: من اصلا حواسم به روز مادر و کادو خریدن نبود...

خواهرجان دیروز بهم پیام داد که یه سری ظروف چوبی برای مادرجان خریده  که یه کمی گرون تر از حدانتظارش شده... پولش را نصف کنیم؟

منم با کمال میل پذیرفتم


پ ن 4: مغزبادوم و مامان و باباش دیروز رفته بودند کلیسا وانک - محله جلفا

باهام تماس گرفت و یه عالمه از بابانوئل و درخت کاجهای تزئین شده و شلوغی ها گفت

از ذوق کردنش ذوق میکنم

من اهل رفتن تو این شلوغیا نیستم


پ ن 5: امروز للی باهام تماس گرفت و گفت برو توی این طرح غربالگری، فشار و قندخونت را کنترل کن

شاید پس فردا صبح این کار را کردم ...




نظرات 7 + ارسال نظر
فاضله یکشنبه 10 دی 1402 ساعت 13:48 http://golneveshteshgh.blogsky.com

خوشحال باشی

با شمای دوست ... با شما عزیزدلم

ربولی حسن کور یکشنبه 10 دی 1402 ساعت 14:38 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
نمیدونم این که از مهاجرت منصرف شدن یه خبر خوبه یا یخ خبر بد!

سلام جناب دکتر
مهاجرت به هر قیمتی هم درست نیست ...

دلی یکشنبه 10 دی 1402 ساعت 15:33

اعتراف میکنم خوندم: بعداز ناهار یکسره رفتم سراغ ماکارانی بجای میناکاری .بخودم گفتم خب چرا ماکارانی راهمون ناهار نخورد؟ههههههه


تقریبا بر یک وزن بودند... منم گاهی توی خوندن وبلاگها اینطوری میشم ...

م یکشنبه 10 دی 1402 ساعت 18:18

سلام خدا را به خاطر حال خوب و روز مادری که در پیش هست شکر
تیلو جان تایپ ریاضی از راه دور هم قبول می کنید
؟
البته نه برای این ترم

سلام به روی ماهت
چقدر خوبه که شاکر هستید و به ما هم یادآوری میکنید
بله قبول میکنم
حتی برای همین ترم
از روی برگه دست نویس عکس میفرستید (توی برنامه ایتا)
سوالات را تایپ شده به صورت پی دی اف بهتون تحویل میدم

متین یکشنبه 10 دی 1402 ساعت 21:21 https://matinzandy.blogsky.com/

بانو پر انرژی مهربون
سلام من فقط برای گرفتن انرژی مثبت میام مطالب شما رو میخونم و چقدر هم حال خوب انتقال میدید

همیشه دلتون شاد و موفق باشی بانو جان

متشکرم
چقدر خوبه شنیدن این حرفا
اینطوری انگیزه میگیرم برای نوشتن

نگار دوشنبه 11 دی 1402 ساعت 19:40

وای پروسه دندون پزشکی هیچ وقت با من سازگار نیست.از بس میترسم از دندون پزشکی.همیشه هم نخ دندون و مسواک و دهان شویه دم دستمه که دستم بند نشه.عزیزم میشه من پیجتون را در اینستا داشته باشم.البته اگر صلاح میدونید.ممنون.

عزیزدلمی... منم میترسم
فکر میکنم چون میترسم این بلاها سردندونم میاد
چرا که نه با کمال میل
@ tilotilomaniya1402

لیمو سه‌شنبه 12 دی 1402 ساعت 10:49 https://lemonn.blogsky.com

دلم ماکارونی خواست و اینکه منم کادو نخریدم هنوز

کادو را هروقت بگیری تازه ست ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد