روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دی ماه است یا اسفندماه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام

روزتون زیبا

باور اینکه توی دی ماه هستیم یه کمی سخت شده

هوای دقیقا شده هوای اسفندماه

پنجشنبه باغچه بودیم با مغزبادوم و مادرجان

اونقدر هوا خوب بود که ساعتها توی باغچه کار کردیم و هیچکدوم متوجه گذر زمان نشدیم

از سه شنبه هم بخاری دفتر را خاموش کردم ... هوا عالیه ... اصلا نیازی به گرمایش برای محل کار که من لباس زمستونی پوشیدم نیست ...

توی خونه هم دمای پکیچ را روی مینیمم تنظیم کردم

این نگران کننده ست ... زمستون باید زمستونی باشه...



دیروز با مادرجان دوتایی رفتیم بیرون یه کمی قدم زدیم

یه کمی توی هوای اسفندماهی راه رفتیم و یه چند تا قلم خرید انجام دادیم

بعدش هم رفتیم یه سر به خاله و آلاله زدیم

بهتر شده بودند

البته هنوز سرفه میکردند

به اصرارشون ناهار موندیم و دور هم قرمه سبزی خوردیم

اومدم چای بخورم که روکش دندانم دراومد...

از اون اتفاقای حال گیر

دیشب سرراه رفتیم کلینیک شبانه روزی که بچسبونن برام .. ولی کلا تعطیل بود

شاید معنی کلینیک های شبانه روزی تغییر کرده ...

پستم را تند تند بنویسم سرراه میرم ببینم هستند یا نه




امروز صبح طبق برنامه باشگاهم را رفتم

طبق برنامه برای خودمون و خاله جان از نانوایی کناری نان خریدم

آقای نانوا از کاسبی توی این کوچه خلوت راضی نیست

گفت داره دنبال یه مغازه یه جای پر تردد میگرده...

حیف...

عطرنان و حس زندگی...

تازه راحت شده بودم از نان خریدن...

چهارشنبه که نیومده بود مجبور شدم زودتر برم و نان سنگک بخرم

ولی اونقدر نانهای این نانوایی با کیفیت و عالی هست که دیگه نان سنگک ها به دلم نچسبید...



پ ن 1: باید تند تند جمع و جور کنم و برم 

وگرنه دلم میخواست بشینم و سرصبر یه پست بلند و بالا بنویسم

از صبح درگیر تایپ سوالات ریاضی بودم



پ ن 2: باید یه بسته میناکاری را پست کنم

همین الان یادم اومد


پ ن 3: از کارهای اداری متنفرم...

باز باید برم دنبال یه سری کار که هر روز دارم پشت گوش میندازمشون


پ ن 4: گفتم گوش...

دست از سر اون سوراخ گوش بیچاره برنداشتم

دوباره گوشواره زدم بهش... بلکه دیگه اذیتم نکنه


پ ن 5: پست هول هولکی را هول هولکی خوندید؟؟؟؟

حس کردم این حس به شماها منتقل میشه

نظرات 7 + ارسال نظر
رها شنبه 9 دی 1402 ساعت 14:34

سلام
میشه برام توضیح بدی چرا اونقدر شلوغ بود؟ و چرا درش بسته بود؟
و از کی این تزئینات هست
یعنی سال بعد بخوام اونجا باشم از کی بیام که بتونم ببینم اونا رو؟ و ب اون حجم شلوغی نخورم

سلام رها جان
علت شلوغی خب زیبایی بیش از حد اون خیابان و اینکه بیشترین ساکنان این خیابان از ارامنه عزیز هستند و کریسمس در این خیابان پررنگترین حالت ممکن را داشت ... کما اینکه کلیسا وانک زیبا هم در همین خیابان واقع شده ...
این تزئینات تقریبا از اواخر آذرماه شروع میشه و توی روزهای ابتدای دی که همان زمان سال نو و کریسمس هست به اوج خودش میره ... برای عموم هم بازدید آزاد هست و بلیط ها با قیمت خیلی کم یعنی 40 هزارتومان به فروش میرسن...
شلوغی که همچنان شلوغ هست ... ولی شلوغی هست که میشه رفت و بازدید کرد و لذت برد

ربولی حسن کور شنبه 9 دی 1402 ساعت 14:54 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
اوضاع همین طور پیش بره سال آینده دوباره خشکسالی داریم.

سلام جناب دکتر
به احتمال زیاد
چون اصلا زمستان نیست... احتمالا اینکه درختان شکوفه بزنند خیلی زیاده

فاضله شنبه 9 دی 1402 ساعت 21:03 http://golneveshteshgh.blogsky.com

جازی یکشنبه 10 دی 1402 ساعت 10:00

با سلام
هر چیزی باید خاصیت داشته باشه فلفل یعنی تندی نمک یعنی شوری لیمو یعنی ترشی حالا این لیموهای دویست گرمی که اصطلاحا لیمو خارگی هم بهش میگن چون ترش نیست نباید بهدچشم لیمو بهش نگاه کرد زمستان امسال هم همین است با اینکه پکیج روی کمترین هست و دو تا از رادیاتور ها را هم بسته ایم اما درب هال و پنحره هم باز است آیا این زمستان است؟ یادم هست زمستانها اب ها یخ می زدند چند بار لوله های خانه که بیرون بودند بر اثر یخ زدگی ترکیدند و چاله های اب های کنار کوچه و خیابان یخ می زدند و چمن های پارک از یخ زدگی سیاه می شدند حالا به چمن ها با شلنگ و فواره های اب پاش به چمن بلوار ها و پارک ها اب میدهند زمستان بی خاصیت که زمستان نیست

سلام دوست خوبم
خیر امسال خبری از آن زمستان سرد نیست ... البته قابل پیش بینی هم نیست
لازمه یه جبهه هوای سرد بیاد و همه محاسبات را به هم بریزه

فنجون یکشنبه 10 دی 1402 ساعت 10:54 http://Embrasser.blogsky.com

پست های شمارو میبینم میگم از من سرشلوغیان تر تیلوئه!


ماها خودمون آروم و قرار نداریم ... برای همینه که همش در حال بدو بدو هستیم

سارا یکشنبه 10 دی 1402 ساعت 11:14 http://15azar59.blogsky.com

تیلوووووی من
ببین نه دیماه هست نه اسفند و نه از سورت سرمای دی بیداد میکند خبری هست بنظر میاد همه چی قاطی پاتی شده و ما افتادیم اوایل اردیبهشت
.
اون نونوایی کاش بمونه

سارای نازنینم ... خیلی زشته بگم جای تو هم دارم برای اون نوبت دندانپزشکی شب میترسم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عه
شما تا اردیبهشت رفتید؟
ما اینجا اسفند ماهیم هنوز... ولی این خیلی بد هست ...
من این چکمه های بلند که پارسال خریدم و گذاشتم برای امسال را چیکار کنم
کاش بمونه...

لیمو سه‌شنبه 12 دی 1402 ساعت 10:46 https://lemonn.blogsky.com

هوا سرد نیست و برخلاف حرفت باید بگم این عالی نیست. بدبخت شدیم رفته احتمالا تابستون از گرما تبخیر، نه ببخشید تصعید میشیم.
منم امروز وقت دندون پزشکی دارم و رسیده به دندونهای جلو و نگم برات چقدررر این چند روز اعصابم خط خطی میشه. مدام ماسک میزنم تا قضیه تموم شه و خوشگل شم بره.

بله از اون لحاظ که حق با شماست ..چه تابستانی بشه امسال...
اخ اخ
امیدوارم کارهای دندونت عالی پیش بره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد