روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دائما یکسان نباشد حال دوران...

سلام

روزهای آخر آذرماه هست

آخرین سه شنبه آذرماهی

امیدوارم یه خاطره دل انگیز توی همین چند روز براتون به جا بمونه

امیدوارم بعدها از این خاطره به عنوان نقطه عطف زندگیتون یاد کنید

امیدوارم ...

براتون چیزای خوب آرزو میکنم

اینقدر تک تک تون خوب و مهربونید که هر بار کامنت هاتون را میخونم چشمام قلب قلبی میشه

تیلوتیلوی قصه به خودش زمان داده

همیشه که نباید خوب باشیم

همیشه که نباید پر از انرژی و اکتیو باشیم

گاهی همین که خودم را آروم کنم ... همین که روتین زندگیم به آرومی جریان داشته باشه برام کافیه

گاهی باید به خودمون زمان بدیم ...

آروم آروم میناکاری میکنم

و سعی میکنم خیلی توی حال بد غرق نشم ...

نظرات 5 + ارسال نظر
ربولی حسن کور سه‌شنبه 28 آذر 1402 ساعت 12:32 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
امیدوارم این روزها را هرچه زودتر پشت سر بگذارید.
منتظر همون تیلوتیلوی شاد و پرانرژی همیشگی هستیم.

سلام جناب دکتر
امیدوارم خداوند به دلم صبوری بده
سعی خودم را میکنم ...

الی سه‌شنبه 28 آذر 1402 ساعت 12:36

سلام تیلو جونم
چقدر امروز حالم بد بود چقدر یهویی اومدم سراغ وبلاگت . چقدر قشنگ با این آرزوی قشنگت حالم خوب شد
الهی همیشه حال دلت خوب و آروم باشه

سلام به روی ماهت
عزیزمی ... بلا ازت دور... چرا حالت بد بود عزیزدلم
خدا را شکر میکنم که حال دلت بهتره ... و از خدا برات بهترینها را میخوام

صحرا سه‌شنبه 28 آذر 1402 ساعت 13:29

این سوگواری حالا حالاها ادامه داره گندم جان، کاری نمیشه کرد جز اینکه بپذیریش تا کم کم این غصه سنگینیش کمتر بشه
خدا بیامرزه پدر جان مهربانت را، روحشون شاد

گویا همینطوره
لطف داری
خدا به خودت و عزیزانت سلامتی و طول عمر بده
همیشه شاد باشی عزیزدلم

مانا سه‌شنبه 28 آذر 1402 ساعت 13:45

فقط لطفا یادت باشه تنها نیستی تیلو جان. تو فکر ما هستی و برای تو که همیشه قسمتهای قشنگ زندگی رو می بینی و به ما هم نشون می دی، بهترین و قشنگترین آرزوها رو داریم.

ای جانم
متشکرم مانا جانم
چقدر مهربونی
چقدر انرژی خوبی بهم دادی
بهترینها نصیب دل مهربونت

لیمو دوشنبه 4 دی 1402 ساعت 09:04 https://lemonn.blogsky.com

دوباره پرانرژی میشی عزیزم

انشاله
سعی خودم را میکنم و میدونم که میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد