روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

من اینجا در میان روشنی‌ها مانده‌ام تنها

سلام

روزتون زیبا

پاییزتون دل انگیز

مراقب سلامتیتون باشید

اصفهان که هوا خیلی خیلی آلوده ست



تک تک تون مهربونید

اینهمه کامنت و پیام محبت آمیز واقعا اشکم را درآورد

از اینکه اینهمه بهم لطف دارید سپاسگزارم

اما هیچکدوم از کامنتها را تایید نکردم ... همه را خوندم ... ولی باید بشینیم  دونه دونه سرصبر مزمزه شون کنم ... یکی یکی جواب بدم ... به دلم بچسبه ... بعد تایید کنم

33 تا کامنت دریافت کردم برای یه پست که همش پر از محبت و مهربونی و لطف شماهاست....



شنبه زودتر از سرکار رفتم خونه

دستگاه بخور سرد را گذاشتم توی سالن

یه قهوه خوشمزه و یه معجون خوشمزه تر درست کردم و گذاشتم کنار دستم

و میناکاری را شروع کردم



دیروز هم اصلا نیومدم سرکار

صبح دیرتر از همیشه بیدار شدم

اتاقم را مرتب کردم

سرویس بهداشتی را شستم

دوش گرفتم

سرصبر با مادرجان صبحانه خوردم

بعدش میناکاری کردم

ساعت 2 هم ناهارمون را برداشتیم و قابلمه زیر بغل رفتیم خونه خاله

تا شب هم موندیم همونجا

البته سفال و سیاه قلم با خودم برده بودم و طرح کشیدم



امروز صبح هم علیرغم اینکه به شدت سرگیجه داشتم و هوا خیلی خیلی آلوده بود رفتم باشگاه

بعدش هم اومدم سرکار

یه ست از سفره های هفت سین میناکاری شده باقی مانده بود که یه مشتری عاشقش شد و برد که شب یلدا را باهاش سنتی و بینظیر برگزار کنه...






پ ن 1: عطر نان توی کوچه پیچیده و به تک تک مراجعینم میگم برای حمایت از نانوایی کناری نان بخرید...


پ ن 2: دلم میخواد یه مدت از این هوای آلوده دور بشم


پ ن 3: للی داره تک تک تمام وسایل و چیزهای موجود توی مغازشون را میفروشه...




نظرات 5 + ارسال نظر
عابر دوشنبه 13 آذر 1402 ساعت 14:10

تیلو جان سلام،شما میدونی رنگهای سفال رو چند وقت میشه خام نگه داشت؟ تاریخ مصرفشون چقدره؟ من انلاین آموزش دیدم به مرحله پخت که رسید مربیم دیگه جواب نداد ، یه جوری معلق شدم سفالهای نقاشی شده رو انداختم دور ( چون خاک میگرفت روش و نگهداریش چون رنگ حالت پودری داره سخت بود)،ولی راستش رنگ و سفالهای خام رو دلم نیومد فکر کردم شاید یه جای دیگه یه وقت دیگه حضوری رفتم و یاد گرفتم.

سلام دوست جانم
رنگهای سفال کلا خراب نمیشن
میدونی که برپایه آب هستند و اصلا خراب شدنی نیستند
هروقت خواستی استفاده کنی میزان آبی که مخلوط میکنی را تنظیم میکنی و دوباره شروع میکنی به استفاده (من دارم در مورد رنگهای میناکاری - استین ها حرف میزنم)
لازم نبود بندازی دور... من سفالهای نقاشی شده را داخل نایلون نگهداری میکنم
هرموقع اراده کنی من آماده هستم که کلاس یادآوری برات بزارم و شروع به کار کنی

ربولی حسن کور دوشنبه 13 آذر 1402 ساعت 17:01 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
اگه للی با تخفیف میفروشه آدرس بدین
اما امیدوارم علتش ادامه همون مسائلی که توی مغازه شون رخ داده بود نباشه.

سلام جناب دکتر
داره قیمت فروش میفروشه
ولی فکر نکنم به کار شما بیاد
اخه لوازم پزشکی که نیست
نه ربطی به اون ماجرا نداره ... قصه قصه ی مهاجرته

متین دوشنبه 13 آذر 1402 ساعت 23:15 https://matinzandy.blogsky.com/

نمیدونم چا متنهای شما رو روی دور تند میخونم ، یه جوری حس میکنم سریع مکینویسید و زندگیتون روی دور تنده

شاد باشید و سالم

از باب پوز دادن فقط بهتون بگم هوای شهر ما عالیه یه سرمای دلچسب و قشنگی داره البت فعلا احتمالا چند روی دیگه یخ میزنیم

البت بگم مهمان نواز هم هستیم


خودمم روی دور تند مینویسم ... راست میگی ... حسش منتقل شده گویا

پز دادن هم داره ... کدوم شهر هستید ... ؟
سرمای زمستون هم زیبایی های خودش را داره ... اینجا انگار امسال قرار نیست زمستان از راه برسه...

لیمو چهارشنبه 15 آذر 1402 ساعت 11:18 https://lemonn.blogsky.com

هوا بینهایت آلوده ست. فقط اصفهان نیست

میدونم... ولی بعضی جاها دیگه واقعا از آلودگی رد شده

عابر پنج‌شنبه 16 آذر 1402 ساعت 10:45

مرسی خیلی محبت کردی واقعا ممنونم بی نهایت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد