روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

از حرم امام رئوف

سلام دوستان خوبم

الان توی مسجد گوهرشاد، روبروی گنبد طلا نشستم

نم نم بارون زد و الان عطر بهشت داره اینجا

تک تک پیغامهاتون را خوندم برای امام رئوف

حاجت روا باشید....

نظرات 20 + ارسال نظر
رویا سه‌شنبه 30 آبان 1402 ساعت 21:22

خییییلی خیییلی التماس دعا جای من را حسابی خالی کن

عزیزمی
انشاله خیلی زود قسمتت بشه نازنینم
آرزو کردم که همه کسایی که دوست دارند و قلبشون اونجا تندتر میتپه خیلی زود قسمتشون بشه

ربولی حسن کور سه‌شنبه 30 آبان 1402 ساعت 21:45 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
زیارت قبول

سلام جناب دکتر
سپاسگزارم

مهتا سه‌شنبه 30 آبان 1402 ساعت 21:54

زیارتت قبول و التماس دعا

عزیزدلمی
متشکرم

مینو چهارشنبه 1 آذر 1402 ساعت 02:42 http://minoog1382.blogfa.com

زیارت قبول وسفربه سلامت
خیلی التماس دعا

محتاجم به دعاهای خوبتون عزیزدلم
همونطوری که گفتم وبلاگ را باز کردم و سعی کردم تک تک تون را یاد کنم

من چهارشنبه 1 آذر 1402 ساعت 06:05

التماس دعای ویژه

به روی چشم نازنینم
اگه قابل باشم حتما

parinaz چهارشنبه 1 آذر 1402 ساعت 08:56

زیارتت قبول باشه تیلو جان
التماس دعا

فدای محبتت نازنینم

سما چهارشنبه 1 آذر 1402 ساعت 09:22

النماس دعای ویژه تیلو‌جان


به روی چشم نازنینم

یه دوست خاموش چهارشنبه 1 آذر 1402 ساعت 10:34

تیلو جان زیارت گوارای وجودت قشنگم
برای منم دعا کن خدابهم فرزندی صالح وسالم عنایت کنه

الهی آمین عزیزدلم
انشاله خیلی زود خبر فرزنددار شدنت را بهمون بدی
یه فرزند سالم و صالح که زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه

لیلا چهارشنبه 1 آذر 1402 ساعت 12:45

سلام.میشه نایب الزیاره من باشید و برای ازدواج خواهر من هم دعا کنید؟ اینکه فرد مناسبش پیدا بشه و بره سر خونه و زندگیش. من بسیار براش نگرانم. به عنوان خواننده دائمی شما و همشهریتون ممنونم .

سلام به روی ماهت
مامانم خیلی زیاد برای جوانها و تشکیل زندگی و کسب و کارشون دعا کردند
برای همه
آمین به دعاهای خوبتون ... انشاله استجابت خیلی خیلی نزدیک باشه به دعاتون
امیدوارم خیلی زود خبر ازدواج و سرسامان گرفتن خواهرجان را بدید
نگران نباشید... بسپارید به خدا و هرکاری از دستتون بر میاد انجام بدید

soly چهارشنبه 1 آذر 1402 ساعت 12:56

سلام زیارت قبول عزیزم
دیشب خواب دیدم ابتدای یه جاده ایستادیم و انتهای جاده حرم اقا امام رضا دیده میشه . خیلی گریه کردم.

سلام به روی ماهت
امیدوارم اگه دوست داری خیلی زود قسمتت بشه و بری
خواب زیبایی بود... انشاله به شادی های خیلی زیاد تعبیر بشه

فرنوش چهارشنبه 1 آذر 1402 ساعت 14:05

سلام تیلوی نازنینم. زیارت قبول. لطفا منو هم دعا کن و از جانب من نایب الزیاره باش.

سلام به روی ماهت نازنینم
اگه قابل بوده باشم
توی صحن گوهرشاد وبلاگ را باز کردم و کامنتها را برای صاحب خانه خواندم

سمیه چهارشنبه 1 آذر 1402 ساعت 16:05

سلام
زیارت قبول
التماس دعت

سلام به روی ماهت
متشکرم نازنینم

Mahsa چهارشنبه 1 آذر 1402 ساعت 16:22

تیلو جان برای سلامتی مادرشوهرم که مریضه و انجام شدن دوتا کاری که خیلیی منتظرش هستیم لطفا دعا کن هرررر چه زودتر نتیجه خوب و مثبتش بیاد. ممنونم (-:

الهی آمین
آمین به تک تک دعاها و آرزوهاتون
خدا کنه خیلی زود بهمون خبرهای خوب بدی...

م پنج‌شنبه 2 آذر 1402 ساعت 07:04


ای جانم
اگه دوست داری انشاله خیلی زود قسمتتون بشه

فاضله پنج‌شنبه 2 آذر 1402 ساعت 09:58 http://golneveshteshgh.blogsky.com

دل آرام پنج‌شنبه 2 آذر 1402 ساعت 11:24

جون دلم. خوش بگذره بهت. دعامون کن

محتاج دعاهای قشنگتون با اون دلهای پاک و زلالتون هستم
اگه قابل باشم همه را دعا کردم و نماز خوندم برای استجابت دعاهاتون

سارا پنج‌شنبه 2 آذر 1402 ساعت 22:11 https://15azar59.blogsky.com

سلام تیلو جانم
امیدوارم منو هم از دعاهات فراموش نکرده باشی
زیارتتون قبول باشه

سلام سارای نازنینم ... مگه میشه شما را یادم بره ؟
اگه قابل باشم همتون را دعا کردم

ربولی حسن کور جمعه 3 آذر 1402 ساعت 22:12 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
زیارتتون چقدر طولانی شد!

سلام جناب دکتر
راست میگین ... ننوشتنهام خیلی خیلی طولانی شد
شرمنده محبتتونم

لیمو یکشنبه 5 آذر 1402 ساعت 08:59

خوش بگذره تیلوجان


ممنونم نازنینم

مینو سه‌شنبه 7 آذر 1402 ساعت 13:46 http://minoog1382.blogfa.com

منم اینجا پیام گذاشته بودم حیف که بلاگ اسکای قورتش داد

مینو جانم اگه منظورت همین پست هست نمیدونم چون همین یه پیام بهم رسیده
ولی اگه برای پست های دیگه را گفتی نزدیک به 60 تا پیام تایید نشده دارم
میدونی من دوست ندارم کامنتها را تندتند و با عجله تایید کنم
میخونم ... سرصبر... چند بار... عین شکلات مزمزه شون میکنم
بعد با حوصله جواب میدم و بعد تایید میکنم
دوست ندارم با یه تایید عجله ای مثل اون روز که تبریک تولد پسرعموجان را ندیده بودم باعث دلخوری بشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد