روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دیدار یار...

سلام دوستای خوبم

ممنون محبتها و پیگیری و سراغ گرفتنهاتون هستم

همونطوری که توی اینستاگرام عکس گذاشتم و نوشتم: رفتم به دیدار آقای دکتر....

باید بیام ریز ریز و جز به جز بنویسم و تعریف کنم

بخصوص که لابلای دیدار حضرت یار، ملیحه زحمت کشید و اومد به دیدنم

اما چیزی که باعث شده هول هولکی بیام پست بزارم این هست که فردا مسافرِ دیارِ امام رئوف هستیم

انشاله دعاگوی تک تک تو ن هستم....

لطفا اگه بدی ازم دیدید، جایی ناخواسته رنجوندمتون، حرفی زدم که ناراحت یا ناامید شدید، حلالم کنید....


نظرات 14 + ارسال نظر
ربولی حسن کور یکشنبه 28 آبان 1402 ساعت 17:02 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
به سلامتی
پس عذر من برای اینکه خبر نداشتم موجه بود.
امیدوارم خوش گذشته باشه و از این به بعد هم بیشتر خوش بگذره.

سلام جناب دکتر
عذردوستان ما همیشه موجه هست

زهره یکشنبه 28 آبان 1402 ساعت 17:53

سلام
خواهش میکنم برای من خیلی دعا کن
واقعا احتیاج دارم

سلام به روی ماهت عزیزدلم
انشاله که حاجت روا باشی

زینب یکشنبه 28 آبان 1402 ساعت 19:08

سلام خانم تیلو عزیز
زیارتتون قبول . امیدوارم سفرتون سلامت باشه. و هر حاجتی دارین برآورده به خوب بشه. سلام ما رو به امام رضا برسونید.

سلام زینب جانم
متشکرم عزیزم
الهی آمین
الهی آمین
اگه قابل باشم و پیام رسان خونی بوده باشم ...

مامان فرشته ها یکشنبه 28 آبان 1402 ساعت 20:30 http://Mamanmalmal.blogfa.com

سلام عزیزم التماس دعا بگو آقا من هنوز منتظرم

سلام عزیزدلم
امیدوارم تا الان که دارم جواب میدم حاجت روا شده باشی و از انتظار در اومده باشی

Reyhane R یکشنبه 28 آبان 1402 ساعت 22:22 http://injabedoneman.blog.ir/

سلام.سفر به سلامت عزیزم.
اگه یادت موند اونجا برای من و خواسته دلم دعا کن (:

سلام نازنینم
الهی آمین به تمام دعاهای قشنگت
خدا پشت و پناه خودت و نی نی ت... به روی چشمم

مانی یکشنبه 28 آبان 1402 ساعت 23:12

عزیزم
چه عالی
چشم خودت و یار مهربان روشن

دل شما عزیزانم روشن
متشکرم که اینهمه مهربونید با من

Fall50 یکشنبه 28 آبان 1402 ساعت 23:55

سفر بخیر زیارت قبول. التماس دعای فراوان لطفا اگر یادتون موند بگید برای خواسته ی فال ۵۰ متشکرم مهربانو

زنده باشی نازنینم
وبلاگ را باز کردم وقتی توی گوهرشاد روبروی ضریح بودم ...
دقیقا از روی متن خوندم ...

در بازوان دوشنبه 29 آبان 1402 ساعت 07:27

همیشه خوب و دلخوش باشی تیلو جان
قبول باشه عزیزم

عزیزمی الی جانم

متین دوشنبه 29 آبان 1402 ساعت 07:46 https://matinzandy.blogsky.com/

زیارت قبول بانو
نایب زیاره من هم باشید
امید که همیشه به خوشی و شادی و مسافرت باشید بانو جان

عزیزدلمی
انشاله که خیلی زود قسمتت باشه با همه کسایی که دوستشون داری و دوستت دارند

مرمر دوشنبه 29 آبان 1402 ساعت 10:09

سلام تیلوی قشنگم
سفرت بخیر عزیزم،پیشاپیش زیارتت قبول،امیدوارم بهترینها پیش روت باشه،التماس دعای فراوان قلب::

سلام به روی ماهت مرمرجانم
متشکرم
دعاگو بودم اگر قابل بوده باشم

الی دوشنبه 29 آبان 1402 ساعت 10:19

ای جااانم به دیدار یار
سفرت خوش عزیزم

خیلی خوب بود... متشکرم

soly دوشنبه 29 آبان 1402 ساعت 11:58

محتاجیم به دعا


تو با قلب پاکت هر جای دنیا دعا کنی مستجاب میشه

لیمو سه‌شنبه 30 آبان 1402 ساعت 09:52 https://lemonn.blogsky.com

خیلی خیلی خوش بگذره بهت

ای جانم
اخه چقدر مهربونی تو دخترجان

عابر سه‌شنبه 30 آبان 1402 ساعت 11:17

سلام. به سلامتی و دل خوش، التماس دعا

سلام به روی ماهت
عزیزمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد