روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

43 سالگی ... سلام

سلام

روز پاییزیتون بخیر و شادی




من خودم را یه دهه شصتی میدونم ... اما پاییز سال 59 به دنیا اومدم

مامانم  این چند روز هزار بار برام خاطره اون روز را برام تعریف کردند...منم با اینکه اون خاطره را کلمه به کلمه حفظ هستم هر بار از شنیدنش لذت میبرم

از ذوق کردنها و اشکهای پدرجانم برای فرزند اولش

از جشن و شادیهای خانواده مادری که اولین نوه شون پا به دنیا گذاشته

از مهربونی های خانواده بزرگ و پر جمعیت پدری...

و ...

خلاصه که امروز وارد 43 سالگی شدم

در درونم یه دختر شاد و سرزنده دارم که سن را فقط یه عدد میدونه

هنوز برای زندگی حریصم

یه غم بزرگ ته قلبم لونه کرده و یه حفره در سینه ام ایجاد کرده

اما هنوز در اطرافم اونقدر آدمهای دوست داشتنی دارم که دلیل ادامه زندگی باشن برام

هنوز عاشقم

هنوز برای زندگی تلاش میکنم

و هنوز برای بودن دلیل دارم



دیروز ساعت 2 رفتم خونه و سورپرایز شدم

خاله ها و دخترخاله ها و خواهرا و فسقلیا ... همه اونجا بودن

قایم شده بودند توی اتاقم ... و وقتی رفتم داخل فیلم گرفتند و جیغ زدند و شادی...

یه عالمه کادو برام خریده بودند که عکسهاش را گذاشتم اینستاگرام

البته مادرجان برام یه ست لحاف و رو بالشتی خریده بودند که پهن کرده بودند روی تختم و نشد عکسش را بگیرم

و خواهرجان هم یه جفت بوت برام خریده بود که هنوز به دستم نرسیده

مهربونیشون برام ارزشمنده

برام یه کیک خوشگل خریده بودند...

عکس همه اینا را براتون گذاشتم اینستاگرام

@ tilotilomaniya1402

دور هم ناهار خوردیم

حرف زدیم 

تولد بازی کردیم

یه عالمه عکس گرفتیم

و تا شب دور هم بودیم ....

و اینطوری آخرین روز 42 سالگی را جشن گرفتیم






پ ن 1: از نمایندگی تماس گرفتند و یخچال آماده شده

زنگ زدم باربری و قرار شد امروز بعدازظهر برامون بیارنش



پ ن 2: امروز به طرز عجیبی کوچه ساکته

هیچ خبری هم از اونهمه مغازه ای که در اطرافمون براتون تعریف کردم نیست

همه تعطیلن...

البته هوا به شدت آلوده ست ...


پ ن 3: مغزبادوم برام یه کتاب رنگ آمیزی خریده بود

که خیلی ذوق کردم براش


پ ن 4: هودی و شلواری که خاله دوخته بود را پوشیدم


پ ن 5: کیفی که اون یکی خاله خریده بود را گرفتم دستم


پ ن 6: دیروز یه جایی گیر کردم برای جابجایی یه مبلغ نسبتا بزرگ پول...

داشتم فکر میکردم که چیکار کنم که آقای دکتر زنگ زدند

در لحظه پول را برام واریز کردند

مهربونی همین شکلی نیست؟

هوای دور و بریامون را داشته باشیم



نظرات 27 + ارسال نظر
مینو سه‌شنبه 23 آبان 1402 ساعت 11:46 http://minoog1382.blogfa.com

بازم مبااارکا باشه
خداعزیزاتو نگه داره وزندگیت پرباشه ازخاطرات خوش باهاشون

ممنونم مینوجان
به همچنین برای شما دوست نازنینم

ربولی حسن کور سه‌شنبه 23 آبان 1402 ساعت 12:28 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
تولدتون مبارک
طوری نوشتین هنوز برای زندگی حریصم که انگار چند سالتونه! شما که از من هم کوچکترین!
خب پس یخچال هم منتظر روز تولد شما بود! به سلامتی.
بله از یه نفر دیگه هم شنیدم که هوای اصفهان خیلی آلوده بوده. مراقب خودتون باشید.

سلام جناب دکتر
متشکرم
حریص بودن برای زندگی خیلی به سن و سال ربط نداره، بیشتر یه تجربه ست....
گویا یخچال هم میخواست سورپرایزم کنه
بله.. هوا به شدت بد هست

رعنا سه‌شنبه 23 آبان 1402 ساعت 12:28

سلام تیلوجانم.
خوبی؟
تولدت مبارک. خدا تو رو به خاطر مهربونی‌ت آفرید. حتماً یه چیزی در تو هست. خیلی هم خوبه که دورهمی و جشن گرفتید. البته من خودم غافلگیر شدن رو دوست ندارم؛ ولی جشن و دورهمی رو چرا.
آخی مغزبادوم. چرا اینا این‌قدر زود بزرگ می‌شن.
مهربونی به هر شیوه‌ای باشه، قشنگه. هودی و شلوارت و کیفت مبارکه.
آخی آقای دکتر. عاشقانه‌هاتونم مثل خودتون خاص دیگه.

سلام به روی ماهت
متشکرم
شما خوبین
در تک تک ماها بهانه ای برای خلقت هست
در وجود هریک از ما پیامبری هست که رسالتی بر عهده ش هست
راست میگی مهربونی همیشه قشنگه، فقط باید مراقب باشیم با مهربونیامون کسی را اذیت نکنیم

میترا سه‌شنبه 23 آبان 1402 ساعت 12:44

تولدتون مبارک الهی همیشه سلامت و شاد کنار عزیزانتون
من و شما هم سنیم منم متولد 59 البته چون بهمن ماه بوده و آخر دهه 50مادرم شناسنامه برام 60گرفتن و هر بار من توضیح میدم مادرم میگن پس من واسه چی انقدر زحمت کشیدم شناسنامه سالش و 60گرفتم
و البته امسال 43 سالگی تموم میشه و اولین روزهای 44 سالگی

ممنون میترا جانم
دیگه برای چند ماه که نباید چونه بزنیم
دهه شصتی هستیم
گویا حق با شماست
ولی بزارید همون عدد بمونه

مامان فرشته ها سه‌شنبه 23 آبان 1402 ساعت 13:03 http://Mamanmalmal.blogfa.com

تولدت پرتکرار دختر خوش انرژی

ای جانم

نگار سه‌شنبه 23 آبان 1402 ساعت 13:42

سلام.تولدت هزاران بار مبارک.امضای خدا پای تک تک آرزوهات.

سلام نگارجانم
چه زیبا.... متشکرم نازنینم

رسول سه‌شنبه 23 آبان 1402 ساعت 14:07

ببخشید که دخالت میکنم اگر متولد سال 1359 باشید امروز وارد 44 سالگی شدید و دیروز 43 سال شما تمام شد .
البته باز هم نظر شما درسته ها .....


گویا حق با شماست...
میشه همون باشه؟؟؟؟ من ۴۳ ساله باشم همچنان؟؟؟

صفا سه‌شنبه 23 آبان 1402 ساعت 14:41

سلام تیلو جانم... تولدتون خییییلی مباررررررک

سلام صفاجان
متشکرم

آتشی برنگ آسمان سه‌شنبه 23 آبان 1402 ساعت 16:15 https://atashibrangaseman.blogsky.com

تولدت مبارک چهل و سه سالگی پر از سلامتی و سفر و خنده و خنده و خنده

منم براتون حال خوب و اتفاقای عالی و بینظیر آرزو میکنم

آسو سه‌شنبه 23 آبان 1402 ساعت 17:29

تولد مبارک عزیزم ان شالله تولد120

متشکرم آسو جانم

مانی سه‌شنبه 23 آبان 1402 ساعت 19:53

تیلو جانم
تولدت به ما ، جهان هستی و خودت مبارک
سپاس از مادرجان و پدر جان که تو را به جهان هدیه دادند.

روی ماهت را دیدم و از دیدنت خوشحالم
نمی تونم پیام بگذارم چون در اینستا عضو نیستم ،
زیبا و دوست داشتنی هستی مثل نوشته هایت

و یخچال اماده شد هورررا

تندرست و در آرامش باشین

چه هیجان انگیز تبریک گفتید
منم از داشتنتون بینهایت خوشبختم
از اینکه همیشه همراه و همدل هستید ممنونم
براتون بهترینها را از خداوند میخوام

کهکشانى سه‌شنبه 23 آبان 1402 ساعت 21:01

تولدتون مبارک
الهى امسال براتون پر اتفاقاى خوب و شاد
سال معجزه ها و رنگ ها و عشق پایدار

ممنونم
انشاله که برای همه اتفاقای خوب پیش رو باشه
الهی آمین
متشکرم

عابر سه‌شنبه 23 آبان 1402 ساعت 21:04

مبارک باشه تولدتون، سه رقمی بشه شمعهای روی کیکت


ممنونم
سه رقمی.... عمر با عزت و سلامتی برای هممون آرزو میکنم

کهکشانى سه‌شنبه 23 آبان 1402 ساعت 21:29

سلامتى یادم رفت ، مهمترین چیز همین سلامتى
تن خودتون و خونواده محترمتون سلامت ان شاءالله

راست میگین بخدا
سلامتی مهمترین چیز هست
منم براتون سلامتی و شادابی آرزو میکنم

مانلی چهارشنبه 24 آبان 1402 ساعت 01:50

تولدت خیلیییی مبارک ابان ماهی رنگی رنگی
الهی سال جدید زندگیت پر از برکت و سلامتی و عشق و شادی و رنگهای زیبا باشه

ممنونم مانلی نازنینم
منم برای شما دنیای رنگی رنگی و زیبا آرزو میکنم

مانا چهارشنبه 24 آبان 1402 ساعت 13:58

تولدت خیلی خیلی مبارک باشه تیلو تیلو جان. خدا به شما سلامتی و شادی بده که اینقدر نور به اطرافت می تابونی تا همه چیز رو قشنگتر ببینیم.

ممنونم ماناجان
بهم لطف داری
شما دوستای وبلاگیم همه تون نور و روشنایی هستید برای قلبم

طیبه پنج‌شنبه 25 آبان 1402 ساعت 10:54

۴۳ سالگیت پر از رویاهای واقعی شده برات باشه تیلوی خوشگل و مهربون و هنرمندم

ممنونم طیبه ی نازنینم

رویا پنج‌شنبه 25 آبان 1402 ساعت 15:40

تیلو جان میخونمت با جون و دل اما خاموش و ساکتم حس خوبی ازت میگیرم فقط خواستم بگم تولدت با بهترین آرزوها مبارک خودت باشه و اونایی که لذت داشتنت را میبرن .

ممنونم رویا جان
ممنون از تبریکت عزیزم

بهار شیراز جمعه 26 آبان 1402 ساعت 00:21

بوس به لپای دکتر


منم باهات موافقما
احتمالا خودشونم

مرمر جمعه 26 آبان 1402 ساعت 10:12

سلام تیلوی نازنینم
باز هم تولدتو تبریک کیگم،امیدوارم بهترین و زیباترین دورانو پیش رو داشته باشی،ما خیلی خوشبختیم که شما رو داریم،شما پیامبر مهربانی و شور و عشقی

سلام به روی ماهت
در درون هرکسی پیامبری هست
رسالت پیامبر درونمون را پیدا کنیم و از این مبعوث شدن لذت ببریم

لیلی جمعه 26 آبان 1402 ساعت 17:18 http://Leiligermany.blogsky.com

چقدر خوب که تولدت رو کلی آدم جشن گرفتن و همه خوشحال شدن و کلی برنامه ریزی کردن براش چقدر خوب و مهمی.
به آقای دکتر هم تولد شما رو تبریک میگم بالاخره وجود شما شمع زندگی شون هست

ممنون عزیزدلم...
منم بهش تبریک گفتم به خاطر وجود خودم

عابر شنبه 27 آبان 1402 ساعت 15:24

آقا این مشکل که ۴۳ هستید یا ۴۴ ، برای دوستان عرض میکنم توی نت بزنید محاسبه سن ، دقیقش میاد، بعد مگه بچه به دنیا میاد شما میگید وارد یک سالگی شده که الان میگید وارد ۴۴ شدی. برید بزنید توی نت ، والا بچه من یکساله شده بود( فکر کن یکسال و یک هفته) پدر همسرم میگفت از پوشک کم کم بگیرش دیگه تو دوسالگیه

هورا ... ممنونم
منم همون 43 سال را قبول دارم ... بسه دیگه مگه چه خبره
حالا بگذریم که سن یه عدده ولی بچه ی فسقلی را واقعا نباید اینطوری گفت دیگه

ربولی حسن کور یکشنبه 28 آبان 1402 ساعت 00:17 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
امیدوارم ننوشتنتون به دلیل یک اتفاق خوب باشه

سلام جناب دکتر
به دلیل اتفاقات خیلی خوب!

Reyhane R یکشنبه 28 آبان 1402 ساعت 09:14 http://injabedoneman.blog.ir/

سلام تولدت هزاران بار مبارک تیلوی مهربان و دوست داشتنی ^_^
الهی دلت شاد و لبت خندون باشه (:

سلام به روی ماهت نازنینم
از نی نی جان و خودت خبر بده ... ذوق میکنم از حال مادریهات...

دلی سه‌شنبه 30 آبان 1402 ساعت 06:41

تولدت مبارک دختر مهربان ....۱۲۰ساله بشی ....چرا از پسر عموتون سعید پیام تبریک تولد نیست..خنده

متشکرم عزیزم
امیدوارم کنار عزیزات شاد و سلامت باشی
چرا ایشون همون روز اول تبریک گفتند و گویا من توی شلوغی ها دقت نکردم و ایشون هم به شدت دلخور شدند و ما را ترک کردند

لیمو سه‌شنبه 30 آبان 1402 ساعت 09:51 https://lemonn.blogsky.com

رفتم عکسها رو دیدم. چه قدررر خوشگلی عزیزم
چه کیکهای خوشمزه و خوشگلی امیدوارم تمام روزهات شیرین باشه. ❤️

بهم لطف داری
خودت که خوشگل تری
میدونی من اینطوری حس میکنم که آدمها بین سن 20 و 30 سالگی خیلی خیلی خوشگلتر هستند
ولی بعد از 30خیلی خیلی خوشتیپ تر میشن
انگار با ایرادات خودشون کنار میان و بهتر یاد میگرن چی را کجا بپوشن

فاضله چهارشنبه 15 آذر 1402 ساعت 13:28 http://golneveshteshgh.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد