روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

بالا و پایین زندگی

سلام

روزتون قشنگ

امروز آخرین روز از سن 42 سالگیم هست

به نظر من آدم بعد از 40 سالگی باید هر روز بزرگتر بشه

عین یه درخت ... باید پربارتر بشه .. افتاده تر بشه ... عمیق تر بشه

دیگه از بعد از 40 سالگی باید هر روز یه چیزی یاد بگیری... باید به پختگی برسی

دهه پنجم زندگی زمان قشنگیه برای اینکه برای هیچی عجله نکنی و هر لذتی را کوچولو کوچولو مزمزه کنی

توی دهه پنجم یاد میگیریم که هر فرصتی غنیمته .. ممکنه تکرار نشه ... باید از ثانیه هایی که داریم لذت ببریم

دهه پنجم دهه قشنگیه

دیگه زندگی را اونقدرا سخت نمیگیری... برای زندگی حریصی و برای خیلی از مسائل آرام ...

توی این دهه زندگی هر روز بهم یه درس میده

دیگه نه چیزی اونقدرها غمگین میشم و نه دیگه به اون عمق قدیم شاد...

همه چیز در نظرم نسبی هست ... روی آب شناورم و دارم از آفتاب بالای سرم لذت میبرم ... به همین سادگی...



دیروز مادرجان باهم اومده بودن دفتر

یه مقداری خرید کردند

ساعت نزدیک 12 میخواستیم باهم بریم یه کاری انجام بدیم ...سوار ماشین شدیم و تا کوچه بعدی رفتیم که یهو چشممون افتاد به خاله جان و آلاله...

داشتند میومدند که منو سورپزایز کنند

واقعا هم ذوق کردم

دیگه سوارشون کردیم و برگشتیم دفتر

آلاله با خودش اسپیکر آورده بود و آهنگ تولد

یه کیک کوچولوی خوشگل و یه عالمه مهربونی...

عکسم را گذاشتم اینستاگرام اونقدر که اون لحظه را دوست داشتم 

یک ساعتی دور هم بودیم و بعدش نخود نخود هرکه رود خانه خود ...

سرراه میوه خریدیم و رفتیم خونه

کمک مادرجان یه کمی خونه را تمیز مرتب کردم

یه جای سیب زمینی پیاز خریده بودیم که برای داخلش با پارچه چارخونه ای که مادرجان خریده بود روکش دوختم

و اینطوری روزمون را سپری کردیم


امروز صبح هم بدو بدو رفتم باشگاه

هوای اصفهان اونقدر آلوده ست که مدرسه ها تعطیلن

واقعا نمیشد نفس کشید

ورزش کردیم و خندیدیم و به مربی گفتم که امروز آخرین روز از 42 سالگیم هست و هم رو بوسیدیم...

زندگی همینقدر برای من ساده است ...

بدو بدو بعد از باشگاه رفتم یه خرید کوچولو کردم

یه خرید برای یه پس انداز هم باید انجام میدادم که اونم انجام دادم

و بعد اومدم دفتر...

همسایه های مهربون آش رشته پخته بودند و تا من از ماشین پیاده شدم یه ظرف آش رشته خوشگل و خوشمزه دادن دستم ...

گذاشتم توی ماشین تا در را باز کنم ...

براتون نگم که در باز نشد که نشد...

قفل کتابی در گیر کرده بود و هرکاری کردم باز نمیشد

از آقای تعمیرکار سرکوچه خواهش کردم یه نگاهی بهش بندازن...

ایشون و پسرشون هم اومدن ... ولی باز نشد که نشد

آقایون همسایه زنگ زدند به قفل ساز و طی مکالمات تصمیم گرفتند که قفل را ببرند...

خودشون دستگاه برش آوردند و ...

و اینگونه شد که به سختی اومدم و باید دوتا کار واجب را به سرانجام برسونم ...









پ ن 1: از اینهمه محبتی که با دیدن عکسم نشون دادید متشکرم ...


پ ن 2: باید برای ورود به 43 یه منم بلند و بالا بنویسم ولی الان فرصتش را ندارم


پ ن 3: زندگی مثل همیشه بالا و پایین های خودش را داره

نظرات 27 + ارسال نظر
ربولی حسن کور دوشنبه 22 آبان 1402 ساعت 11:23 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
تولدتون مبارک
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید.

سلام جناب دکتر
متشکرم
لطف دارید
براتون بهترینها را آرزو میکنم

soly دوشنبه 22 آبان 1402 ساعت 11:57

سلام تیلوی مهربونم
تولدت رو تبریک میگم. هر چی آرزوی خوبه مال تو
همیشه سربلند، سرافراز و سعادتمند باشی در کنار عزیزانتون

سلام به روی ماهت عزیزدلم
چقدر مهربونی آخه دخترجان

مانی دوشنبه 22 آبان 1402 ساعت 13:00

سلام بر تیلوی مهربان و عزیز
تولدت مبارک
برایت آرزوی تجربه های خوب و تازه در سال پیش رو ، و تندرستی و آرامش در کنار عزیزان دارم.

سلام دوست خوبم
متشکرم
آمین به آروزهای قشنگت
آمین به تک تک دعاهات
و برات بهترینها را از پروردگار میخوام

سعید دوشنبه 22 آبان 1402 ساعت 13:01 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو
تولدت مبارک
زیر سایه مادرجان 120 ساله بشی
وقتی یه قفل باز نمیشه اولین کار اینه که باید توش یکم روغن ترمز بریزی

سلام پسرعموجان
اصلا کلید وارد نمیشد
گویا ساچمه های داخلش مشکل پیدا کرده بود
روغن و اسپری و همه چی زدند بهش... در نهایت هم بریده شد

در بازوان دوشنبه 22 آبان 1402 ساعت 13:19

برات بهترینا رو آرزو میکنم تیلو جان همیشه تنتون سلامت و دلتون خوش باشه
تولدت هزار بار مبارک

الی قشنگم از برگشتنت خیلی خوشحالم
ممنون نازنینم

نوشین دوشنبه 22 آبان 1402 ساعت 13:29

عزیز مهربان تولدت مبارک، خوشحالم ک تولد هردوتامون حدود یک هفته تفاوتشه و من آخرین روز ماه آبانم و با من ختم آبان اعلام میشه، دوستت دارم بانوی زیبای پاییزی

نوشین جانم تولدت پیشاپیش مبارک باشه
انشاله که روزهای بینظیری پیش رو داشته باشی
آبان ماهی جان دل به دل راه داره و من تک تک شما دوستای وبلاگی را دوست دارم

شیرین‌۲ دوشنبه 22 آبان 1402 ساعت 13:30

تولدت مبارک تیلو جان

درست میگی، دهه پنجم خیلی جذاب و خوبه

من دیگه کم کم دارم وارد دهه ششم میشم و میخوام یگم دهه ششم هم خیلی خوبه

خوب و خوش باشی عزیزم و سریال مراسم تولدت حالا حالاها ادامه داشته باشه در کنار عزیزانت

ممنون شیرین جانم
چقدر خوشحال میشم وقتی میشنوم هرکدوم با هر سن و سالی میتونیم از حال خوب حرف بزنیم
انشاله که همیشه شاد و پر انرژی باشی
دیگه این سریال زیادی هم طولانی بشه بی مزه میشه ها

مینو دوشنبه 22 آبان 1402 ساعت 13:36 http://minoog1382.blogfa.com

تولدت خیلی مبارک
الهی سلامتی،دلخوشی درکتارعزیزانت سهم سال پیشروت باشه عزیزم
عکس اینستاتم خیلی خوشگل بود

متشکرم مینوی نازنینم
بهم لطف داری عزیزدلم
منم برای تک تک دوستام بهترینها را آرزو میکنم

رسول دوشنبه 22 آبان 1402 ساعت 14:24

تولدتون خیلی مبارک
امیدوارم روز به روز به شادی هاتون اضافه بشه
و از غم هاتون کم
صدوبیست ساله باشید زیر سایه مادر

ممنون از آرزوهای خوبتون
منم برای شما بهترین ها را از خداوند میخوام
انشاله که هرچی خیر و صلاح و سلامتی و نیکی هست سرراهتون باشه

باران پاییزی دوشنبه 22 آبان 1402 ساعت 15:16 http://baranpaiezi.blogsky.com

تولدتون مبارک خانوم تیلو.بهترین ها رو براتون آرزومندم.
من 35 روز پیش 40 ساله شدم و این عدد باعث شد به عقب کمی نگاه کنم که چی بودم و چی شدم و چی قراره بشم اما مهترین درسی که از زندگی یاد گرفتم برای من این بود که خودم باشم و به روش خودم زندگی رو ادامه بدم.
منم یه لیست درست کردم برای 40 سالگی که فعلن دوتاش تیک خورده

تولد شما هم با کمی تاخیر مبارک باشه
شما هم دختر پاییزی هستید و منم برای شما بهترین ها را آرزو میکنم
آفرین که اهدافت را مشخص میکنی و چه خوب که زودی تونستی دوتاشون را تیک بزنی

ترمه دوشنبه 22 آبان 1402 ساعت 16:16

سلام
میلادتون مبارک باشه

سلام نازنینم
متشکرم

میترا دوشنبه 22 آبان 1402 ساعت 17:09

تولدت مبااارک تیلوی نازنینم
انشالله همیشه تنت سلامت
دلت شاد
جیبت پر پول
و
همه آرزوهات براورده بشه بزودی

ممنونم میترای عزیزم
متشکرم نازنینم
منم براتون بهترین ها را میخوام - براتون همین آرزوهای خوب را دارم

م دوشنبه 22 آبان 1402 ساعت 17:51

تولدت هرروز باد یعنی اونقدر نوشدن و تازه تر شدن را تجربه کنی که هرروز برات تولد باشه
منم میانسالی خودم رو خیلی دوست دارم وقتی 40 ساله شدم قلب و ذهنم رو از پیچیدگی خلاص کردم و به دنبال تازه تر شدن و ساده تر شدن دنیام رفتم

چه زیبا
به هر روز متولد شدن و هر روز نو شدن فکر نکرده بودم
ولی چه تعبیر زیبایی...
ممنونم

سعید دوشنبه 22 آبان 1402 ساعت 18:01 http://www.zowragh.blogfa.com

یعنی تبریک تولد جواب نداشت؟
فقط موضوع قفل مهم بود؟

چقدر شما حساسی پسرعموجان
متشکرم که تولدم را تبریک گفتید - لطف کردید
انشاله همیشه شاد و سلامت باشید
در کنار عزیزانتون و خانواده تون بهترین ها را تجربه کنید

بهار دوشنبه 22 آبان 1402 ساعت 18:09

سلام.
تولدتون مبارک.

انشاءالله که روزهای پیش رو، بهترین روزهای زندگی‌تون باشه‌.

سلام به روی ماهت
ممنون نازنینم
امیدوارم تک تک روزهاتون زیبا و خاطره انگیز باشه

طیبه دوشنبه 22 آبان 1402 ساعت 18:58 http://parandehdararamesh.blogfa.com/

سلام تیلوی مهربان و عزیزم
تولدت مبارک همه مون باشه دختر هنرمند و پر احساس آبان ماهی

از اینکه باهات آشنا شدم خیلی خوشحالم. تو هم یکی از نعمت های بزرگ زندگیم هستی .انشالا مثل همیشه موفق باشی .خوش به سعادت آقای دکتر که تو همراهی و دوستش داری.
راستی من اینستام رفته ( همه چیزش یادم رفته)و خیلی وقته نمی تونم پست های قشنگت رو ببینم.انشالا به زودی بتونم نصب کنم و دوباره ببینمت

سلام طیبه جانم
چقدر مهربونی شما ... هر بار اسمت را میبینم اول از همه مهربونی یادم میاد
منم از داشتن تک تک دوستای وبلاگی به خودم میبالم
میدونی گاهی بد نیست یه کمی از این دنیای پر رنگ و لعاب وقت گیر دور بشیم
هر وقت بیای و بهم سر بزنی خوشحال میشم

رهآ دوشنبه 22 آبان 1402 ساعت 20:59 http://Ra-ha.blog.ir

تولدت مبارک دختر پاییز

متشکرم رهای عزیزم

رها دوشنبه 22 آبان 1402 ساعت 21:35

تولدتون مبارک. شاد باشید

ممنون نازنینم
چه جالب که کامنت دوتا رهای عزیزم افتاده دقیقا پشت سر هم ...

سارا دوشنبه 22 آبان 1402 ساعت 22:16 http://Perinparadais.blogsky.com

تولدت مبارک دختر رنگین کمانی

ممنون سارای عزیز... متشکرم نازنینم

متین دوشنبه 22 آبان 1402 ساعت 22:35 https://matinzandy.blogsky.com/

تولدتون مبارک خانم با نشاط و پر انرژی ، امید که 43 سالگی برات سالی پر از عشق و موفقیت و شادی باشه امید که کنار مادرتون به لبخند و شادی بگذرونی ،امید که هر آنچه ابتدا سال43 برای تا پایان سال یاد داشتو آرزو میکنی با تلاش خودت و یاری خدا تا پایان سال تیک آبی بخوره

ممنون دوست خوبم ... متشکرم
چه آرزوی قشنگی... آمین ...
خداوند بهت بهترینها را عطا کنه

ترنج سه‌شنبه 23 آبان 1402 ساعت 02:10

تولدت مبارک تیلو جان


ممنونم

فرنوش سه‌شنبه 23 آبان 1402 ساعت 08:57

سلام عزیزدلم. تولدت مبارک. انشالا تولد 120 سالگی همراه با شادی و سلامتی و در کنار عزیزان و مادرجان

سلام به روی ماهت
قربون مهربونیات ... متشکرم
خدا عزیزات را برات نگه داره

parinaz95 سه‌شنبه 23 آبان 1402 ساعت 09:56 http://parinaz95.blogfa.com

تیلوی عزیز تولدت مبارک.سال جدید زندگیت پر از اتفاقات شیرین و توام با سلامتی و رزق و روزی فراااااوان باشه عزیزم

ممنون نازنینم
منم برات بهترین ها را آرزو دارم
همه این چیزای خوبی که گفتی ، روزی تک تک دوستای وبلاگی... خودت و خودم ... انشاله

صفا سه‌شنبه 23 آبان 1402 ساعت 14:45

سلام تیلو جانم
ایام مبارک
اسم واقعی تون چیه؟ :
چرا اسم وبلاگی تون اینه؟!

میشه برام توضیح بدین؟

سلام دوست جانم
اسم واقعیم اینجا خیلی بانمک نیست
من اینجا تیلوتیلوی وبلاگستونم
من دچار این بیماری هستم و براز همین این اسم را روی وبلاگم گذاشتم
امیدوارم نشناسیدش....

دل آرام سه‌شنبه 23 آبان 1402 ساعت 18:54

ای جانم. تولدت مبارک

فدات

نیلو۲ چهارشنبه 24 آبان 1402 ساعت 11:17

سلام خانم تیلوی عزیز و مهربان
تولدتون مبارک، یه تبریک هم به مادر محترم برای داشتن دختر مهربان، پر انرژی ، پر نشاط ، پر از عشق،مسئولیت پذیر، هنرمند و با سلیقه ای چون شما.
امید که ایام به تندرستی و شادکامی باشد.

سلام نیلوجانم
ممنون از تبریک قشنگت
بهم لطف داری عزیزم

لیمو سه‌شنبه 30 آبان 1402 ساعت 09:44 https://lemonn.blogsky.com

چقدر دیر رسیدم اما تولدت خیلی خیلی خیلی مبارک باشه تیلوی مهربووون. امیدوارم چهل و سه هم مثل خودت مهربون و رنگی باشه تا همیشه حالت خوب باشه.

هیچوقت دیر نیست ... هر وقت بیای من خوشحال میشم
چقدر ذوق میکنم منو رنگی رنگی میبینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد