روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

زندگی آب روانی است، روان می گذرد

سلام

روزتون زیبا


امروز صبح باشگاه بودم

شنبه وقتی از باشگاه اومدم بیرون حس کردم نسیم خنکی که بهم خورد حس بدن درد بهم داد

برای همین امروز هودی که داداش جان و همسرش برام هدیه آورده بودن را پوشیدم

یه هودی با رنگ کله غازی و بسیار گرم و نرم

صبح که میخواستم توی خونه بپوشمش حس کردم نکنه یه کمی زود باشه و در طول روز زیادی گرمم بشه

ولی وقتی از باشگاه اومدم بیرون دیدم چه کار خوبی کردم ...

الان هم که اینجا نشستم همچنان از اینکه یه هودی گرم و نرم پوشیدم خوشحالم

تازه با این حال هم دستام یخ زده



صبح با للی حرف زدم و یه کمی سرماخورده بود

گفت دیروز توی باشگاه خیلی گرمش شده و متوجه نشده و از امروز صبح که بیدار شده حس سرما خوردگی داره

قرار بود توی این هفته یه روز دور هم جمع بشیم که با سرماخوردگی للی فعلا موکولش میکنیم به بعد



آقای نانوا و همسرش هم سخت مشغول به کار هستند

هر روز میان و یه قسمتی از وسایلشون را میارن و جابجا میکنن و مشغولن...

منتظرم ببینم چه زمانی شروع به کار میکنن و از چه زمانی میتونیم از عطر نان و عصرهای پاییز بنویسیم....



امروز همه کارهام را مرتب کردم تا بعد از نوشتن پست برم خونه

دیگه کار توی نوبت ندارم و میتونم بعدازظهر ها را تعطیل کنم

البته مادرجان میخواستن برن باغچه و احتمالا برم ببرمشون باغچه




پ ن 1: امروز روز نیمه پاییزه

روز تولد فندوق هم امروز هست

نیمه پاییزتون مبارک

چشم بر هم زدنی پاییز به نیمه رسید...


پ ن 2: آقای همسایه بازم یه خوشه انگور بهم داد


پ ن 3: از باشگاه که میام حسابی گرسنه میشم

یه کاسه انار با یه خوشه انگور و یه لیوان دمنوش خوشمزه زیره ... حسابی حالم را جا آورد


پ ن 4: یادتون نره توی پاییز خاطره های عاشقونه بسازید

چون سالها بعد یادتون بیاد که پاییز 1402 ....


نظرات 5 + ارسال نظر
ربولی حسن کور دوشنبه 15 آبان 1402 ساعت 15:21 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
الان توی ایام یوم القاتی هستیم. روزهایی اصلا گرمی و سردیش مشخص نیست!

سلام جناب دکتر
نه دیگه یوم القاتی تمام شده
دیگه سرده هوا
یعنی حتی توی ظهر هم هوا اونقدر گرم نمیشه که کسی عرق ریزون بشه

فاضله دوشنبه 15 آبان 1402 ساعت 15:40 http://golneveshgh.blogsky.com

باید کسی باشد....

انشاله که همه در کنار عزیزانشون همیشه شاد باشند

مانی سه‌شنبه 16 آبان 1402 ساعت 13:59

یه کاسه انار با یه خوشه انگور و یه لیوان دمنوش خوشمزه زیره ..نوش جان

دیدینش؟
جای همه ی دوستام خالی
میتونستیم تک تک در روزهای مختلف بشینیم کنار هم و با هم گپ بزنیم و دمنوش و میوه بخوریم

مانی چهارشنبه 17 آبان 1402 ساعت 12:21

بله عزیزم
دیدم، بسیار زیبا و دلنشین

متشکرم که منو دنبال میکنید و همیشه همراه و همدل هستید
بهم لطف دارین

لیمو یکشنبه 21 آبان 1402 ساعت 12:19 https://lemonn.blogsky.com/

نمیدونم چطوریه که برای باشگاه هودی میچسبه که راحت بپوشی و دربیاری. و همچنان گرم و راحت هم باشه. تولد فندق خوشگله هم مبارک امیدوارم سالم و شاد باشه.❤️

اره والا
منم از اون روزی که شروع کردم به پوشیدن این هودی از بس راحته دارم هر روز همین را میپوشم
متشکرم نازنینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد