روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

کجا باید برم، که یک شب فکر تو منو راحت بذاره؟

سلام

روزتون قشنگ

هوای ابریه خوشگل پاییزی را دریابید

من روزای آفتابی پر انرژی ترم

اصلا وقتی نور میپاشه روی زندگیم انگار گرم میشم

ولی نمیتونم بگم روزای ابری را دوست ندارم ... روزای ابری زیبا و رمانتیک


دیروز تولد خواهرجان بود

چقدر آبان ماهی دور و برمون زیاده

اصلا آبان که میشه هر روزش یه تولد داریم

دیشب که حساب کردم باورم نشد از روز اول آبان 5 تا کیک خریدم .... چه خبره !!!!!!

دیشب یه کیک کوچولو خریدم ورفتم دنبال مادرجان

ساعت 7 و خرده ای بود

خواهرجان انتظار دیدنمون را نداشت

چون هم کادوش را داده بودیم و هم توی تولد فندوق همه بهش تبریک گفته بودیم

ولی مادرجان براش شال خریده بودند دوباره و منم کیک گرفتم و سورپرایز!!!!!!

یکی دوساعت نشستیم و حرف زدیم و خندیدیم و بازم کیک نخوردم

بعد هم اومدیم خونه ...





پ ن 1: دیروز به عموجان راه دور زنگ زدم و نمیدونم چرا هیچ حرفی برای زدن نداشتیم

چند دقیقه ای حال و احوال کردیم و تمام

باید زود به زود زنگ بزنم 

مهربونی و دوست داشتن نیاز به مراقبت داره



پ ن 2: وقتی به داداش و همسرش قضیه سفر را گفتم و اینکه گویا شدنی نیست فعلا...خیلی توی ذوقشون خورد

کلی نقشه کشیده بودیم و ذوق داشتیم

البته بیخیال نمیشم ... باید یه راهی باشه



پ ن 3: لیوان دمنوشتون را بزارید کنار دستتون

چای کمرنگ... دمنوش... نوشیدنی هرچیزی که به دلتون میچسبه و حس خوب میده

اخه هوا که یه کمی سرد میشه آدم ناخواسته کمتر آب میخوره

از خوردن مایعات غافل نشید ... چون باید با بدنمون مهربون باشیم


پ ن 4: به قول مامانم تو این هوا گرما زده نمیشید!!!!

لباسای گرم و نرمتون را بپوشید و از هوای پاییز لذت ببرید و مراقب سلامتیتون باشید


پ ن 5: از حال یخچال اگه بپرسید ... گویا پروسه زمان بری داره

یه اصطلاح گفت که اسمش یادم نیست ولی معنیش این میشد که لوله های داخلی قسمت یخچال نشتی داشته و نیاز به تعویض داره

منتظر هستند تا نمایندگی براشون قطعه را بفرسته و تعویض بشه و بعدش چک بشه و ....

وای سخته بدون یخچال... یک هفته گذشته و دیگه واقعا مادرجان دارن اذیت میشن...


پ ن 6: دیشب که اینترنتم شارژ شد یه عالمه عکس گذاشتم توی اینستاگرام

گوشه های زندگیمه... زوایایی که شاید دیدنی نباشن... اما برای کسایی که وبلاگ را میخونن تصویری هست از تصوراتشون ...

نظرات 8 + ارسال نظر
در بازوان یکشنبه 14 آبان 1402 ساعت 09:16

تیلو جان عزیزم نمیدونم تولد خودت رسیده یا نه هنوز فقط یادمه آبان ماهی بودی:)
برات سلامتی و دلخوشی زیاد آرزو میکنم

میدونی همین که یادته آبان ماهی هستم خودش یه عالمه حس خوب بهم میده
هنوز تولدم نشده ... هر روز آبان تولد داریم ...

ربولی حسن کور یکشنبه 14 آبان 1402 ساعت 09:40 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
میتونین یه سر تا استانبول برین و برادرتون هم از اون طرف بیان.
هزینه هاتون خیلی کمتر میشه البته برادرتون باید یه مقدار هزینه کنن!

سلام جناب دکتر
اگه موضوع دیدار باشه که اونا بیان ایران بهتره همه را هم میبینن
میخواستم برم رم را ببینم ... میخواستم به این ایتالیای معروف و مثال زدنی سفر کنم خیر سرم

پت یکشنبه 14 آبان 1402 ساعت 11:54

ا منم آبانیم

پرچم آبانیا بالاست

نسترن یکشنبه 14 آبان 1402 ساعت 14:01 http://Www.happyamongtheclouds.blogfa.com

سلام تیلوی بامحبت و دوست داشتنی
من برعکس تو عاشق هوای خنک و ابری ام. تو این هوا انرژی بیشتری میگیرم.

تولد خواهرجانت هم مبارک باشه

سلام به روی ماهت
نسترن جان من عاشق تک تک فصل ها و روزهای سال هستم
ولی ... اون انرژی ای که از آفتاب و نور میگیرم غیرقابل توصیفه
متشکرم نازنینم

مرمر یکشنبه 14 آبان 1402 ساعت 15:28

سلام تیلوی قشنگم
روزات رنگی رنگی و شاد،بعد از بهار،پاییز فصل مورد علاقه منه،گرما خیلی اذیتم میکنه،ولی مثل شما عاشق نور و روشنی ام،همیشه میگم کاش میشد هوا به خنکی پاییز یا بهار باشه ولی روزا به بلندی روزای تابستون
تیلوجونم کاش نزدیکتون بودم میومدین از یخچال ما استفاده میکردین یا حداقل میشد براتون غذا بیارم که مادرجان اذیت نشن،بدون یخچال خیلی سخته،انشاا... خیلی زود یخچالتون درست بشه

سلام به روی ماهت
باور میکنی اشک اومد تو چشمم از مهربونیت
ای خدا
چقدر مهربونی شما... ممنونم ازت

منم عین خودت عاشق نور و روشناییم

مانی یکشنبه 14 آبان 1402 ساعت 17:23

تیلو جان عزیزم
تولد خواهر جان عزیز مبارک ، تندرست باشند


امیدوارم یخچال به زودی تعمیر شود
و به زودی دیدار با عزیزان در رم ، ممکن شود

متشکرم
لطف دارید
انشاله همیشه شاد و سلامت باشید
کنار عزیزانتون بهترین ها را تجربه کنید

اخ از یخچال...
حالا توی رم هم نشد اونا میان ایران

سارا دوشنبه 15 آبان 1402 ساعت 10:06 http://15azar59.blogsky.com

سلام تیلو جانم
میگم بصورت توریست نمیتونید برید؟
یعنی همین توریستی رفتن این شرایط را داره؟

سلام به روی ماهت
میخواستم به صورت توریستی برم دیگه...
بله ... من موندم ملت یعنی اینقدر پولدارن اینقدر تند تند میرن مسافرت؟

لیلی دوشنبه 15 آبان 1402 ساعت 11:22 http://Leiligermany.blogsky.com

۱آدم وقتی می بینه باید سقف آرزوهایش رو کوچیک کنه دلش می گیره. امیدوارم راهی برای رسیدن به هدفت پیدا کنی. چون تو پست قبل دوستان کامنت گذاشتن حرف دیگه ای نمونده که من بگم جز آرزوی رسیدن

اوهوم
منم دلم میگیره برای آرزوهایی که هی باید کوچولو و کوچولوتر بشن
اگه راهنمایی یا چیزی میدونی که کار را ساده میکنه بهم بگو ... هرچند خودم هزارجا تماس گرفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد