روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

برعکس پست لیمو

سلام

ظهرتون بخیر

باید یه پست بلند و بالا در مورد پنجشنبه و جمعه بنویسم

در مورد تولد فندوق

در مورد اینکه از صبح رفتیم خونشون

باید یه پست طولانی بنویسم و بگم که رفتیم باغچه و یه عالمه عکس و فیلم براتون گرفتم ولی بازم زودتر از موعد حجم اینترنتم تمام شده و منتظرم دوباره شارژ بشه

یه عالمه حرف دارم از مهمانی دیشب، خانه ی دایی مادرجان و نی نی تازه به دنیا اومده

حرف دارم خلاصه زیاد

باید ریز ریز و با جزئیات تعریف کنم

از کادوها بگم

از غذاها بگم

از همشون عکس هم گرفتم

باید از کیک بگم

از اینکه همچنان لب به شیرینی نزدم

اصلا از امروز صبح تعریف کنم وباشگاه

اما الان اومدم یه پست بنویسم برعکس پست لیمو!!!!

تا یادمون بمونه دنیا همینه

وقتی آرزوی یکی تیک میخوره - آرزوی یکی دیگه خط میخوره






مدتی هست که شروع کردم به خریدن پولای خارجکی

چرا؟

چون میخواستم هرطوری شده برم رم

با مادرجان

حرف از دعوتنامه و دنبال ویزا رفتن نزنید چون وقتی میگم آرزو کردم و داشتم تلاش میکردم براش یعنی خودم همه ی راهها را حفظم

خلاصه که تصمیم گرفتیم دوتا بلیط بخریم و بپریم

غافل از سقوط ریال اونم نه روز به روز ... لحظه به لحظه

من دویدم و پولا تند تر از من ...

امروز زنگ زدم و پرسیدم

حالا گیریم که پول بلیط و اون تور و اون هزینه های ویزا و ... و ... و ... را من جور کردم

اون ودیعه یک میلیاردی بازگشت را کجای دلم بزارم؟

اون گردش مالی سیصدمیلیونی در سه ماه را از کجا بیارم؟

خب نتیجه اینکه ما همچنان فقیرتر از اونی هستیم که با تور بتونیم به اروپا سفر کنیم

و این آرزو فعلا خط خورد

به همین سادگی

به همین خوشمزگی

البته باز میزارمش ته خط... یعنی باز در پس زمینه براش تلاش میکنم

ولی حالا دیگه اولین آرزوی توی لیست نیست

چون دست نیافتنی تر از بقیه ست ...

میخواستم یه کاری کنم این تلخی را بشوره ببره

گفتم یه بلیط بگیرم بریم کیش....

یا شاید چند روزی بریم مشهد

چطوره بریم ...!!!!!!

ولش کن هیچی نمیشوره ببره ...

پس فعلا بمونه تا بعد ...

نظرات 10 + ارسال نظر
فاضله شنبه 13 آبان 1402 ساعت 14:05 http://1000-va2harf.blogsky.com

خوش بگذره

کجا خوش بگذره؟
فعلا که هیچ جا نمیریم

ربولی حسن کور شنبه 13 آبان 1402 ساعت 15:59 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
چرا سیاه نمایی میکنین؟
مگه نمیبینین توی تلویزیون میگن ما وضعمون از همه بهتره؟

سلام جناب دکتر
عه
من چون تلویزیون نمیبینم متوجه نشدم که ما از همه بهتریم
خب خدا را شکر که بهم گفتید
الان دیگه سفید نمایی میکنم

Nazi شنبه 13 آبان 1402 ساعت 21:17

ودیعه یک میلیاردی برای بازگشت چرا؟ گردش سیصد میلیونی برای چی؟ قرار بود برید رم بمونید؟ یا تفریحی؟

والا قرار بود بریم یه سر بزنیم و برگردیم
یعنی ما معمولیا یه سفر ساده هم نمیتونیم بریم ... معنی این نوشته این بود

اعظم ۴۶ یکشنبه 14 آبان 1402 ساعت 09:10

پس اونایی که با ویزای کاری میرن که موندگار بشن چقدر باید در حساب داشته باشن؟
لطفا روشنگری کنید

ویزای کاری و موندگاری که اصلا قضیه ش فرق داره
این پول برای ضمانت برگشت هست
اگه شما موفق بشید ویزای کار بگیرید یعنی تصمیم دارید برید و در اون کشور بمانید دیگه نیاز به ضمانت نیست که ....

مامان یک فرشته یکشنبه 14 آبان 1402 ساعت 10:11 http://Parvazeyekfereshte.blogsky.com

ببین تیلو جان اصلا نیاز نیست از طریق تور اقدام کنی و اون ضمانت رو بزاری.خودت اقدام کن خیلی راحت تر از اونی هست که فکر میکنی. گروه های تلگرامی هستن که خیلی کمک کننده هستن.شما اگر دعوت نامه داشته باشین و توی اون قید شده باشه که هزینه های اونجا با برادرتون هست گردش حساب کمتری لازمه.
من خودم اولین شینگن بدون دعوت نامه و با ۱۵۰ م برای ایتالیا رو چند ماه پیش گرفتم.کمک خواستی بگو .اصلا اصلا قید سفر رو نزن.از الان شروع کنی برای عید پیش برادرت هستی بهت قول میدم.اینکه برادرتون اونجاست و شما هم اعضای درجه یک خانوادش میشین خیلی کمک کننده هست.

عزیزدلم شما چون متاهلی میتونی از دعوت نامه استفاده کنی بدون وثیقه
من مجرد هستم و به قول اونها «کیس پناهندگی» اونا به کیس پناهندگی ویزا نمیدن
مامانم به سادگی میتونن با دعوتنامه اقدام کنند اما من نه ...
شما اینجا ریشه داری و میدونن به خاطر همسر و فرزندانت برمیگردی و برای همین با دعوت نامه میتونی سفر کنی... من از نظر اونها کسی هستم که کشته و مرده ی موندن در اروپا هستم ... برای همینم این قانون دست و پا گیر را باید رعایت کنم
حالا بازم اگه راه حلی داری بهم ارائه بده... چون واقعا دلم میخواد برم

آهان یه چیز دیگه هم یادم اومد
شما بیمه تامین اجتماعی دارین ... من بیمه تامین اجتماعی ندارم و برای همین کیس مشکلی هستم برای مسافرت ... یعنی از نظر اونا من صرفا میخوام از اینجا فرار کنم نمیدونن که من اینقدر دیوانه ام که دو دستی چسبیدم به این جغرافیای بیمار

soly یکشنبه 14 آبان 1402 ساعت 11:36

سلام
تیلوی قشنگی که من می شناسم هر جا دلش بخواد رو میره ... من خیالم از تیلو جونم راحته

سلام سولی نازنینم
بهم خیلی لطف داری

پت یکشنبه 14 آبان 1402 ساعت 11:53

سلام تیلو جان

خیلی وقته میخونمتون و کلا از نوشته هاتون حس خوبی میگیرم

در مورد ویزا، منم فکر میکنم مامان فرشته، درست میگن. خودتون رو گرفتار تور و اداهاشون نکنید. این که مجردید و این حرفها، موضوعی هست که توی درخواستتون میتونید مطرح کنید. با شواهد مطرح کنید که من تو ایران کار و زندگی دارم و علاقه ای ندارم از اول زندگیم رو تو این سن جای دیگه ای شروع کنم، یا خانواده ی بزرگم ایتجا هستند و نمیخوام ازشون دور بشم و دیگه نبینمشون (یه چیزی که واقعیت داره و وقتی طرف میخونه، میگه خب راست میگه دیگه). اگر ایتالیا انقدر جدی و سخت میگیره قضیه یک میلیارد رو (مطمئن نیستم اینگار عمل توره یا سفارت) جاهای دیگه رو هم میشه امتحان کنی. بعضی از سفارتخونه ها راحتترند. بعد از اون کشور وارد اروپا میشی و گردش کنان میری رم. سبب خیر هم شدند :) یک بلیط دو گردش
در مورد یک میلیارد و 300 هم اگر اصرار داشتند، توی درخواستت میتونی بنویسی که اگر من برنامه موندن و پناهندگی داشتم 20 هزار یورو (یک میلیارد) مانعم نمیبود. اون 300 تومن هم گردش حساب تو کشوری که انقدر تورم داره برای من شدنی نیست، چون ما با پولمون سرمایه گذاری میکنیم.

اینایی که گفتم رو ندیدم کسی کرده باشه (خودم مشابهش رو برای کسی انجام دادم و شد. بخش مالی نداشت البته) اما فکر میکنم ارزش امتحان کردن داشته باشه، مخصوصا که انقدر دوست دارید برید.

سلام دوست خوبم
متشکرم که وقت گذاشتی و برام کامنت به این دقیق و خوبی نوشتی
البته که یه سری از قوانین عین دودوتا چهارتاست و ما نمیتونیم دور بزنیمشون
واقعیتش این هست که اونقدر الان پول ندارم که بتونم برم یه کشور دیگه و باز یه کشور دیگه و ...

مامان یک فرشته یکشنبه 14 آبان 1402 ساعت 11:54

اینایی که گفتی کاملا درسته.
اگر ملک و املاکی به نامت هست کمک کننده هست.
واینکه نهایتا اقدام میکنی ریجکت میکنن اتفاق خاصی نمیوفته.اگر خودت اقدام کنی نهایتا 7 الی 8 میلیون از دست میدی در بدترین حالت

ملک و املاکی که سند به نامم داشته باشه ندارم
برای همین هم باید وثیقه و گردش حساب داشته باشم
نمیخوام ریجکت بشم چون برای دفعه های بعدی کار سخت تر میشه
بعد هم وقتی مشاور میگه از این راه نرو ریجکت میشی دیگه چه لزومی.... راه بعدی را پیدا میکنم
ولی خیلی خیلی ممنونم وقت میزاری و بهم راهنمایی میدی
راه های بعدی که پیدا کنم را حتما باهات در میون میزارم ... چون با اطلاعات خوبی که داری میتونی کمکم کنی

لیمو یکشنبه 14 آبان 1402 ساعت 13:39 https://lemonn.blogsky.com

سلام تیلوجان
آرزوی ما که تیک خورد کوچیکتر از این حرفها بود و خب کلی هم سر بالا پایین شدن قیمت ماشینها دردسر کشیدیم.(یعنی ماشین قبلی با قیمت پایینتر رفت و این رو گرونتر از اونچیزی که باید باشه خریدیم.) متاسفانه توی کشور جالبی برای رسیدن به آرزوها و رویاهامون نیستیم... امیدوارم ناممکن برات ممکن بشه طوری که بهش فکر هم نکرده باشی.

سلام لیموی نازنینم
میدونی گاهی با توجه به جغرافیامون باید آرزوهامون را سبک سنگین کنیم

ریحانه یکشنبه 14 آبان 1402 ساعت 15:59

بیا مشهد دخترررررررررر


دلم میخواد
خیلیم دلم میخواد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد