روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

از غم هجر مکن ناله و فریاد که من / زده‌ام فالی و فریادرسی می آید

سلام

روزتون قشنگ

آفتاب پاییزی دست و پاهاش را کش داده وسط کوچه و داره خمیازه میکشه

کش و قوس بازی نور و سایه هم روی میز کار من ، منو مست میکنه

من پر از خیالم

یه کمی که سرم خلوت باشه میتونم توی خیال و رویا غرق بشم

دلم میخواد وقتی توی خیال و رویا غرق میشم یه بشقاب سفالی بردارم و خیالم را نقاشی کنم ... برای وقتی که خلوت تر باشم و بتونم این خیالها را رنگی رنگی کنم

رنگهایی که وقتی از کوره در میان جان گرفتند و میتونن حرف بزنند...

امروز دلم میناکاری میخواد

ولی همچنان باید بشینم پشت سیستم و به یه سری فایل بی سر و ته نظم بدم



دیروز با مادرجان اومدیم دفتر

ساعت 11 با هم رفتیم همین مرکز خرید نزدیکمون و یه شلوار برای فندوق خریدیم

قبل تر هم برای فندوق و پسته اسباب بازی خریدم و گذاشتم کنار

اخه فردا میخوایم براش تولد بگیرم

این جوجه متولد روز میانه ی پاییز هست ...

برای خودم یه فوم رنگی مو خریدم

بنفش

تست نکردم ببینم خوبه یا نه

برای مادرجان هم با اصرار یه کیف خریدم

دوست دارم خرید کردن برای دیگران را

بعدش برگشتیم دفتر و با هم ناهار خوردیم

بعدش هم پسرعمه اومد و بالاخره این پرده کذایی را چسبوندیم

چقدر هم بد چسبوندیم ... باید بالاتر میچسبوندیم .... یه کمی کشیده میشه روی زمین

حالا در اولین فرصت دوباره میچسبونمش

بعدش هم یه کمی به کارهای دفتر سر و سامان دادم و مادرجان هم کنارم بودند

شب زودتر از همیشه رفتم توی رختخواب

در عوض صبح زودتر بیدار شدم

دوش گرفتم و صبحانه خوردم و رفتم اول پیاده روی

بعدش هم باشگاه

حالا هم پر انرژی و سرحال اینجام ...



پ ن 1:  یه عالمه بادکنک برداشتم که فردا حسابی تولد بازی کنیم


پ ن 2: دوست دارم وقتی تولد یکی از این سه تا فسقلی هست هر سه تاشون هدیه داشته باشن و هر سه تاشون ذوق کنند


پ ن 3: فسقلیا درخواست شال و کلاه بافت دادن

باید برم دنبال کاموا

کاموا دارم توی کمدم ... یه عالمه

ولی برای شال و کلاه دلم یه کاموای خیلی خوشگل با رنگ خاص میخواد


نظرات 7 + ارسال نظر
ربولی حسن کور چهارشنبه 10 آبان 1402 ساعت 11:45 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
این خیلی خوبه که برای هرسه شون کادو میگیرین.
دستتون درد نکنه.
ما هم امشب قراره یه پسر حدودا سی ساله را که چند ساله تولد نداشته سورپرایز کنیم!

سلام جناب دکتر
چه کار خوبی
حتما خیلی خوشحال میشه

سارا چهارشنبه 10 آبان 1402 ساعت 16:20 http://15azar59.blogsky.com

سلام تیلو جانم
تولد نوه های کوچولو خیلی خوبه ذوق زدگیشون از دیدن کیک تولد و بادکنک و ریسه های چشمک زن و هزاربار فوت کردن شمع و روشن کردنش و تیپ زدنشون برای تولد باعث میشه ادم دلش بخواد بچلوندشون
وقتی توی چشم هاشون نگاه میکنیم خوشحالیشون از اینکه مورد توجه خاص قرار گرفتن قشنگ پیداست
.
پرده دوباره کاری ادمو حرصی میکنه

سلام سارای نازنینم
اخ اخ اخ
برق چشماشون ....
همه را دقیق گفتی
چرا اینقدر چلوندنشون کیف داره؟

مانی چهارشنبه 10 آبان 1402 ساعت 23:34

عزیزم
تولد خودت و فندق جان مبارک

متشکرم
آبان ماهی زیاد داریم دور و برمون

نگار پنج‌شنبه 11 آبان 1402 ساعت 00:17

سلام تولد پسر کوچولو مبارک باشه.انشا ا..جشن های فارغ التحصیلی و عروسیش .الان که هوا سرد شده و درب را می‌بندید. کاش میزاشتید هوا که گرم میشد پرده را نصب می‌کردید.

سلام به روی ماهت نگارجانم
الهی آمین ... چه آرزوی قشنگی
درب دفتر ایراد پیدا کرده و فعلا یه نوبت یک ماهه دادن
این پرده را خریدم که فعلا از سرما در امان باشم

رضوان جمعه 12 آبان 1402 ساعت 12:34 http://nachagh.blogsky.com

همیشه به جشن تولد بگذره.روز و روزگار خوش باد

دلخوشی های هممون افزون

لیلی شنبه 13 آبان 1402 ساعت 12:13 http://Leiligermany.blogsky.com

ما هم وقتی تولد داریم برای هر دو داداشی و پسرخاله کادو می گیریم. راهنمایی کن چی ها کادو خریدی خواهر جان.
منم به شدت کادو خریدن برای دیگران را دوست می دارم و مثل شما تو کمدم برای همه ی سنین کادو دارم.
راستی ما هم کلاه می خواهیم.لطفا طرح کلاه و رنگ کاموا رو به منم بگووو

اینبار برای دوتا فسقلی ها واکی تاکی ... از این بیسیم های به قول خودشون واقعیه واقعی خریدم
البته مادرجان هم شلوار خرید براشون
و البته چند تایی ماشین فلزی کوچولو
اصلا کاموای دلخواه پیدا نکردم
پیدا کنم عکسش را میفرستم اینستا

ونوس یکشنبه 14 آبان 1402 ساعت 08:14 http://shakibajoon90.blogfa.com

سلام تیلوجان . می بینی چه الکی سفرهای خارجکی مال ازما بهترون ه....منم دلم سفر خارجی می خواد ولی از شرایط رفتن فقط همین آرزوش رو دارم ....

سلام به روی ماهت
دقیقا همینطوریه
ما معمولیها دیگه هیچ کاری نمیتونیم بکنیم... الکی به این صنار پول دلخوشیم... اینا دیگه پول نیست ... دلخوشکنک الکیه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد