روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

لحظه ها عریانند . به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز…

سلام

روزتون زیبا

ظهر پاییزیتون قشنگ


دیروز بعد از زمان کار، رفتم و اون پرده پلاستیکی جدید را تحویل گرفتم

اون آقا هم زحمت کشیده بود و اون پرده را به یکی که ابعاد مشابه داشت فروخته بود و یه پرده جدید برای من دوخته بود که تکه نخوره

در عوض 50 تومن دیگه ازم پول گرفت که البته راضی بودم

بعدش هم از همون نزدیکی نان سنگک خریدم و رفتم خونه

حمله هورمونها اونقدر دردهای شدید برام به ارمغان میاره جدیدا که واقعا میخواستم جون بدم

با کیسه آب جوش و جوشونده های مامان شب را سر کردم


صبح یه کمی زودتر بیدار شدم ولی مادرجان زودتر از من بیدار شده بودند و چیزمیزهای داخل یخچال را درآورده بودن

منم یه کمی کمک کردم و قفسه ها و طبقه ها را در آوردم و یخچال و فریزر را کامل تخلیه کردیم

یه یخچال ماشین داشتیم توی انباری

از اونا که هم به فندکی ماشین وصل میشن و هم میشه به برق شهری وصلشون کرد

فعلا اون را بردیم زدیم به برق و سس و چیزهای حساس را گذاشتیم داخلش

شکلات و یه مقداری از خوردنیهایی که فعلا ضروری نبودند را هم من آوردم گذاشتم یخچال دفتر

اون آقای باربری هم که باهاش تماس گرفته بودم خوش قول ترین بود...

دقیقا سرساعت 9 رسید

یه نفر هم کمکی آورده بود

یخچال را آوردند پایین

بعد هم آدرس نمایندگی را گرفت و زودتر از من رسید اونجا و یخچال را تحویل داده بود و رفته بود

منم با یه کمی تاخیر و به سختی پیدا کردن آدرس رسیدم همونجا

یه رسید گرفتم و اومدم

خدا میدونه چقدر زمان ببره

آقای باربری علاوه بر اینکه خوش قول بود خیلی هم منصف بود... یه قیمت منصفانه برای بردن و پایین آوردن یخچال گرفت

قرار شد به محض آماده شدن خودش بره دنبال یخچال و بیاره بزاره سرجاش...

دیگه ببینیم خداوند چی مقدر کرده برامون


بعدش هم اومدم سرکار

به محض اینکه رسیدم آقای همسایه بدو بدو اومد و گفت پستچی براتون بسته آورده

اخ چشمام قلب قلبی شد

البته بعدش فرمودند که بسته 5شنبه رسیده و ایشون یادشون رفته بسته منو بدن...

حدس زدید چی بود؟

بله

عینک خوشگل جیوه ای من بود که از چیزی که انتظار داشتم هم خوشگل تر بود

حتما عکس و آدرسش را براتون میزارم توی اینستا

@tilotilomaniya1402

اگه با اون چیزهایی که تعریف کردم تصمیم گرفتید عینک ارزون تومنی بخرید حتما از اینجا خرید کنید که حرف نداشت

البته شایدم سلیقه ی من بود و سلیقه ی شما نباشه...







پ ن 1: جدیدا سالادم را با سرکه بالزامیک میخورم و خیلی دوست دارم


پ ن 2: پس هوا کی میخواد سرد بشه

میخوام لباس گرم هایی که داداش جان برام آورده را بپوشم


پ ن 3: بازم منتظر پسرعمه جانم نه اون پسرعمه این یکی

تماس گرفت گفت پرده را نصب نکن تا بیام کمکت


پ ن4: باید روی سطح انرژیم کار کنم

یه کمی ظرفیت روحیم کم شده

صبح با اینکه اصلا حرص نخوردم و اصلا کار گره نداشت ولی وقتی رسیدم دفتر کل انرژیم ته کشیده بود

الانم حال کار کردن ندارم

نظرات 10 + ارسال نظر
ربولی حسن کور یکشنبه 7 آبان 1402 ساعت 12:49 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
پرده و عینک نو مبارک

سلام جناب دکتر
متشکرم

فاضله یکشنبه 7 آبان 1402 ساعت 12:53 http://1000-va2harf.blogsky.com

سارا یکشنبه 7 آبان 1402 ساعت 13:20 http://15azar59.blogsky.com

چه آقای باربری خوبی اصلا ادم با افراد منصف خوش قول و ادم حسابی برخورد میکنه روح و روانش شاد میشه

اره
منم آدمهای خوب میبینم کیف میکنم

سعید یکشنبه 7 آبان 1402 ساعت 18:50 http://www.zowragh.blogfa.com

استراحت کن دختر عمو

دارم از زمانهایی که میشه برای استراحت استفاده میکنم
ولی انگار کافی نیست

لیلی دوشنبه 8 آبان 1402 ساعت 08:26 http://Leiligermany.blogsky.com

منم عکس می خوام ببینم. حداقل عکس عینک رو اینجا می داشتی. وقتی شما تابستون حرف از عینک زدی منم رفتم خریدم. به توصیه ات گوش کردم خانم خوش قلب

ای جانم ... عزیزدلمی
چقدر کار خوبی کردی... عکس عینک را گذاشتم توی اینستاگرام
نمیای اینستا؟
اینجا یه کمی دنگ و فنگ داره... ولی اگه وقت کنم امروز برات میزارمش

نل دوشنبه 8 آبان 1402 ساعت 11:07

سلام عزیزم
تولدت مبارک باشه. تولد و هدایا و عینک و همه چی و همه چی مبارک باشه

سلام نازنینم
متشکرم
هنوز تا تولدم یه عالمه روز باقی مانده

نل دوشنبه 8 آبان 1402 ساعت 11:13

تیلوجانم چرا از چت جی پی تی 4 استفاده نمیکنی؟
اگر متن داری بصورت پی دی اف یا نامنظم، میتونی بدی به چت جی پی تی 4 و ازش بخوای با هر فرمتی بهت میده.
سوالات درسی حتی فرمول ریاضی داری. کافیه اسکرین شات/عکس و... بهش بدی برات تایپ میکنه و فرمت مخصوص که تعریف کردی بهت میده.
اگر پاورپوینت میخوای اماده کنی...
میخوای پایان نامه بنویسی یا مقاله و..کافیه بهش بگی در این موضوع برات انجام بده..
ترجمه تخصصی بخوای...

در نهایت یک ادیت لازم داری.

کار طراحی داری.بهش میگی و برات انجام میده..فوتوشاپ و... .

سرعتت بالاتر و زمان کمتری میزاری و درامد خیلی بیشتر

خلاصه هوش مصنوعی خیلی کاربرد داره در کار تو.

سلام عزیزم
راستش را بخوای در موردش زیاد شنیدم و یکی دوبار کار کردن باهاش را دیدم
ولی نرفتم سمتش
شاید تنبلی کردم
واقعا باید برم سراغش که بهش نیاز دارم

امید دوشنبه 8 آبان 1402 ساعت 11:59

ادرس عینک فروشی؟؟

ادرس پیچ شون را داخل اینستا گذاشتم براتون
سرچ کنید عینک لونا سایتشون باز میشه

مگی دوشنبه 8 آبان 1402 ساعت 14:54

منم روزایی که باشگاه نمیرم سطح انرژی‌م واقعاً پایینه نمی‌دونم درست باشه یا نه ولی من که می‌ندازمش گردن پاییز طفلی حس و حال این روزام رو

+ هیجان پوشیدن لباسای زمستونی رو خییییلی دوست دارم، اصلا تغییر فصل و هوا خیلی خوبه

پاییز مظلوم واقع شده ها...
من امروز به بچه های باشگاه پیشنهاد دادم - امتحانی یک ماه هر روز بریم باشگاه - ولی هیچکس نپذیرفت
فکر کنم همه هم اینطوری نیستن که با باشگاه پر انرژی بشن... بعضیا هم خسته میشن

لیمو یکشنبه 14 آبان 1402 ساعت 13:45 https://lemonn.blogsky.com

مبارک باشه هر دو رو به شادی استفاده کنی

فدای محبتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد