روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پری به دیدن دیوانه رام می گردد / پریوشا تو ز دیوانه میکنی پرهیز

سلام

روزتون قشنگ

پاییزتون زیبا

آبان ماهتون پر از خبرای ناب

البته بگم ... منتظر نباشیم که پاییز خودش قشنگ باشه ... یا خبرای ناب خودشون از راه برسن

دست به کار بشیم

برای آخر هفته ها برنامه بزاریم

برای زمان های بیکاریمون فکر کنیم

یادتون قبل ترها از خرده عادت ها حرف زدیم

از تاثیر عجیب و بزرگ و شگرفی که باور کردنی نیست

خرده عادتهایی که انجامشون برامون مهم هست ... سخت نیستند... زمان خاصی نیاز ندارند و به یه برنامه ریزی کوچولو میتونیم لابلای روزمرگیهامون جاشون بدیم

تیلوتیلو ، باشگاه رفتن را هرطوری که بود جا داد توی روزانه هاش

وقتی مسئول باشگاه بهم اعلام کرد وارد ماه پنجم شدم خودم شگفت زده شدم ...

به همین سادگی

و البته توی شش ماه گذشته یه خرده عادت دیگه هم به زندگیم اضافه کردم که از اون هم خیلی راضی هستم

اول 21 روز کلا قند مصنوعی نخوردم

و بعد از اون تا حالا - خوردن قندهای مصنوعی را به حداقل رسوندم

و چه ساده از پسش براومدم

باورش برای خودم هم آسون نیست که توی زمانی که داداش جان اومده بود یه عالمه کیک و شیرینی های خوشمزه درست کردم و خریدم و اصلا لب نزدم

تولدمادرجان هم اصلا به کیک لب نزدم

و دارم تمام تلاشم را میکنم برای ادامه دادنش که خیلی ازش راضی هستم

هدفم از ورزش و نخوردن شیرینی - صرفا سالم تر زندگی کردن و حال خوب بود

من نیاز دارم که وزن کم کنم

ولی در این مرحله هدفم وزن یا لاغری نیست

همین که بدنم داره فرم میگیره

ضربان قلب و تنفسم خیلی بهتر شده

و حس بهتری دارم

برام کافیه ...

توی مراحل بعدی حتما میرم سراغ هدفهای دیگه

ولی فعلا برای اضافه شدن همین خرده عادت و همیشگی شدنش دارم تلاش میکنم






دیروز اول آبان بود

برای خودم یه عینک سفارش دادم

یه عینک جیوه ای آبی

قبلا بهتون گفتم از یه پیچی عینک میخرم که خودشون میگن عینک ها مارک نیستند ولی جنس خوبی دارند و همه یووی هم دارند

من تا حالا دو بار ازشون خرید کردم و راضی بودم

این راضی بودن به این معنا نیست که درجه یک و بینظیر هستند- ولی قابل قبول هستند

حالا چرا از اینجا خرید میکنم

چون هرکسی خودش را میشناسه

اولا که زیاد عینک گم میکنم و یکی از این عینکهایی که تا حالا گم کردم اونقدر گرون تومنی بود که هنوز داغش به دلم هست

رفتم توی روسری فروشی از روی سرم برداشتم گذاشتم روی میز و فراموش کردم که برش دارم و بقیه داستان اصلا گفتن نداره ...

دلیل دوم این هست که خیلی زیاد جنس تقلبی لابلای اجناس توی بازار هست

عینکی که به اسم مارک خریدم و خیلی براش پول دارم دسته هاش خیلی زود پوسته پوسته شد

عینک مارکی هم که دکتر دو سال پیش برام خریدن افتاد توی آب و کل رنگش رفت ... عینک جیوه ای بود

اخه عینکی که اینهمه پول براش دادم با یه ذره آب که نباید از بین بره

خلاصه اینکه من بعد از ماجراهای زیاد فعلا قصد خریدن عینک مارک نداشتم

برای همین هم از این پیچ که بسیار منصف هست عینک سفارش دادم - دفعه اول یه دونه

بعد بردم یه عینک فروشی و گفتم لطفا چک کنید یووی و این حرفا

اونا هم چک کردند و گفتند عینک خوبی هست و البته اصل نیست - که خودم میدونستم

توی اون عینک فروشی بهم گفتند اینا های کپی هست... دیگه نمیدونم واقعیتش چی هست

بعد از این چک کردن دفعه بعدی اگه یادتون باشه - چند تا عینک ازشون خریدم و روز عید غدیر به دخترخاله ها کادو دادم

حالا روز اول آبان - یک عینک جیوه ای آبی چشمم را گرفت ...

خریدمش...

به محض اینکه برسه توی اینستا نشونتون میدم

پیچ اینستا را دارین ... میدونم ولی چون دوباره ازم میپرسین ... @tilotilomaniya1402

راستی اینستا شماها هم گاهی بدون فیلتر شکن کار میکنه؟

چقدر حرف زدم برای یه عینک!!!!!!!!!!!!!!!!!!



دیروز عصر خواهر میخواست بره دندانپزشکی

فندوق و پسته را برده بود خونه ما

فندوق متولد نیمه پاییزه

منم برای اینکه سوپرایزش کنم ساعت 6 دفتر را تعطیل کردم و یه دونه از این کیکهای فسقلی تک نفره خریدم

بعدشم براشون دراژ فندوقی و شیر و پاستیل گرفتم

و پیش به سوی خونه

دوتایی ذوق کردن

بالا و پایین پریدن

البته تا من برسم دیگه زمانشون تمام شده بود و خواهر اومد دنبالشون ... کیک و خوردنیا را دادم ببرن خونه

ولی اون ذوق و هیجانی که انتظار داشتم را ازشون دریافت کردم و کلی حال دلم خوب شد



خلاصه که یه آبان ماهی ... آبان ماه را متفاوت آغاز کرد

هم برای خودم عینک خریدم

هم فسقلیا را هیجان زده کردم

و هم برای مغزبادوم یه عالمه تبلیغات شورا آماده کردم که اونم کلی ذوق کرد

میخواد عضو شورای مدرسه بشه و براش ذوق داره ...




پ ن 1: باز پست را اونقدر تکه تکه نوشتم که نفهمیدم چی شد


پ ن 2: آقای دکتر همچین دارن با اراده و انگیزه درس میخونن که انگار 18سالشونه و کنکوری هستند

والا من اصلا دلم نمیخواد دیگه حتی یه امتحان توی زندگیم داشته باشم



نظرات 10 + ارسال نظر
ربولی حسن کور سه‌شنبه 2 آبان 1402 ساعت 12:27 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
بعضی جاها اگه کیک نخورین که بهشون برمبخوره!

سلام جناب دکتر
خب اونجا میخوریم ...
حالا دیگه زهر که نیست تا جایی که بد نباشه رعایت میکنیم
یه جایی هم میخوریم دیگه
مثلا اون روزی که للی اومده پیشم چند تا شیرینی خامه ای خریده بود و اومده بود که دوتایی عصر پاییزیمون را با کیک و چای جشن بگیریم
خیلی بی ادبی بود اگه نمیخوردم

سعید سه‌شنبه 2 آبان 1402 ساعت 12:46 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو
خوبی؟
تولدت پیشاپیش مبارک باشه

سلام پسرعموجان
متشکرم
لطف دارید

دل آرام سه‌شنبه 2 آبان 1402 ساعت 17:56

من هم عینک ارزون با یووی خریدم. چون یه بار مارک بهم انداختن و مارک نبود. یه بار بچه خش انداخت و دیگه گفتم ارزون میخرم نسوزم.
در مورد قند واقعا همت کردی خودت کیک پختی نخوردی. من قند و شکر مستقیم نمیخورم ولی کیک خودم رو میخورم

من حس میکنم ما داریم فقیر میشیم و خودمون را توجیه میکنیم
یا داریم پیر میشیم و خسیس میشیم و خودمون را توجیه میکنیم
چون دیگه عینک مارک نمیخریم که هیچ... یه جای ارزون و با حال پیدا کردیم و هی ازش عینک میخریم
گاهی یه کوچولو ناخنک زدن ایراد که نداره هیچ... کلی هم میچسبه

فری سه‌شنبه 2 آبان 1402 ساعت 22:22

سلام چه قدر خوبه این رژیم رو ادامه بدهید ورزش هم که می کنید دیگه ما یک تیلو خانم خوش اندام داریم. اینستای من همیشه بدون فیلتر شکن کار می کنه.

والا تا خوش اندامی فکر کنم هزارکیلوفاصله دارم
اما اینکه با خودم در صلحم
اینکه از خودم خوشم میاد
اینکه توی آینه به خودم لبخندمیزنم
حالم را خوب میکنه

متین چهارشنبه 3 آبان 1402 ساعت 08:10 https://matinzandy.blogsky.com/

تولدت پیشاپیش مبارک
پست آموزنده ای بود حصوصا در مورد خرده عادتها ، تجربه کردم و عالی بوده برام

عینک نو مبارک امید که باهاش مناظر قشنگ ببینی

دست خالشون بابت کیک درد نکنه خوشحال کردن بچه ها خیلی راحت و شادیشون همیشه از ته دل هست چقدر دلم خوشحالی دریافت کادو تولد خواست

ممنون عزیزم
این خرده عادتها یکی از قسمت های مهم زندگیه که باید یاد بگیریم
متشکرم ... عینکم هنوز نرسیده چرا؟

امیدوارم خیلی زود یه کادوی بی مناسبت بگیری و کلی ذوق کنی

Nazi چهارشنبه 3 آبان 1402 ساعت 10:01

منم توی این سن و سال از امتحان بدم میاد. دکترن دیگه، درس چی میخونن باز ؟

اخه چقدر به امتحان و درس خوندن میشه فکر کرد.. من به جاش خسته شدم

فاضله چهارشنبه 3 آبان 1402 ساعت 14:13 http://golneveshteshgh.blogsky.com

من کمی اقتصادی تر شدم

آفرین
عالیه
کار بسیار درستی میکنی

مانی شنبه 6 آبان 1402 ساعت 03:56

تیلو جان عزیزم
عینک نو مبارک

آفرین که ورزش می کنی و سالم می خوری
و آفرین به آقای دکتر

متشکرم مانی جان
الان که شما گفتی یادم اومد که چطور هنوز نرسیده به دستم؟

لیمو شنبه 6 آبان 1402 ساعت 10:49 https://lemonn.blogsky.com

آفرین که کیک نخوردی حالا من دو روزه هوس خامه کردم! یعنی خامه ای که بهش شیرینی یا کیک چسبیده باشه

یه چیزی بگم لیمو جانم
هرچی هوس کردی بخور
اخه مگه این دنیا چه ارزشی داره که خودمون را اذیت کنیم
رعایت میکنیم
به لایف استایلمون اهمیت میدیم
مراقب سلامتیمون هستیم
ولی واقعا هرچی هوس کردی را بخور

رها یکشنبه 7 آبان 1402 ساعت 12:18

و منی ک بعد مدتها دوباره سر‌زدم ب اینجا ...
خوبی تیلو؟
دکتر داره چ درسی میخونه؟؟

چرا نیستی یه مدت؟
امیدوارم غرق خوشی و شادی و کار و زندگی و درآمد خوب بوده باشی
برام بگو از حال خوبت لطفا
منم خوبم الحمدلله
آقای دکتر همیشه یه چیزی برای خوندن پیدا میکنه
یه چیزی مرتب با رشته ش و البته مرتبط با دادگستری...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد