روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

واقعا پاییز شد... اونم اینهمه سرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام

روزتون بخیر

پنجشنبه تون پر از حال خوش

پر از سورپرایز



دیروز هوا عالی

گاها آفتابی

من توی باشگاه از مسئول باشگاه خواستم که کولر را روشن کنه

البته بیرون باشگاه هوا عالی بود و نیاز به هیچی نداشت

و ما با لباسای نخی تابستونیمون داشتیم کیف میکردیم

از دیشب بعد از غروب یهو هوا عوض شد... یهو سرد شد

در حدی که یه شاپرک پر زد و اومد توی دفتر.....

میدونید که من فوبیای حشره دارم... منم پاشدم و تعطیل کردم و رفتم به سمت جایی که میدونستم از این مغازه های چادرمسافرتی دوزی هست...

از این پرده های پلاستیکی که آهنربایی هستند برای جلوی در سفارش دادم

تا هم هوای داخل یه کمی ملایم تر باقی بماند و هم حشرات نیان داخل

بعد امروز صبح که بیدار شدیم یهو دما در حد 6 یا 7 درجه سرد شده

در حدی که دماسنج داره عدد 16 را نشون میده ...

میدونید که کلی برنامه سوپرایز چیدم برای امروز

حالا باید برم ببینم چطوری میشه

بعدا براتون تعریف میکنم






پ ن 1: فقط لازمه من برم کارواش...

یعنی شده در حد 6 تا قطره بارون بیاد که گند بزنه تو ماشین....

خب یا قشنگ ببار که همه جا را بشوری... یا اصلا نیا که گند نخوره تو ماشین من


پ ن 2: توی برنامه سوپرایز من باید ساعت یک برم خونه و مادرجان را راضی کنم که بریم بیرون ناهار بخوریم ...

حالا با این سرما... عمرا رضایت بده ....

کارم سخت شده

ولی زبون چرب و نرم تیلو را دست کم نگیرید




نظرات 6 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 27 مهر 1402 ساعت 13:03 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو جان
نذار سرما برنامه ها رو به هم بزنه
تو میتونی
خوش بگذره بهتون

سلام پسرعموجان
البته که نه... تازه سرمای استخون سوزی هم که نیست ... یه ذره خنک شده

ربولی حسن کور پنج‌شنبه 27 مهر 1402 ساعت 14:37 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
امیدوارم سورپرایز به خوبی برگزار شده باشه.
تولد مادرتون هم مبارک باشه امیدوارم سایه شون بالای سر شما مستدام باشه

سلام جناب دکتر

قرآنمون را گوش دادیم
تولدمون را برگزار کردیم
سورپرایز برقرار شد
حالا هم داریم کامنت ها را جواب میدیم

ملیحه جمعه 28 مهر 1402 ساعت 00:55

سلام عزیزم ،تولد مادر جانت مبارک باشه گلم ان شالله همیشه سایه ش بالای سرت باشه وتنش سلامت ولبهاش پراز لبخند باشه


سلام عزیزدلم
فدای محبتت
متشکرم
به همچنین عزیزان شما

soly جمعه 28 مهر 1402 ساعت 22:57

تولد مامان عزیزتون مبارک باشه . همیشه تندرست و سلامت باشین در کنار خونواده مهربونتون.


تولد خودت هم مبارک باشه مهرماهی جان

مانی شنبه 29 مهر 1402 ساعت 07:31

تیلو عزیزم
تولد مادر جان نازنین مبارک.


متشکرم
خداوند به شما و عزیزاتون سلامتی بده

لیمو شنبه 6 آبان 1402 ساعت 10:41 https://lemonn.blogsky.com

اینجا که دوباره گرم شد و عیش ما رو خراب کرد :(

نه اینجا هوا محشره ... سرد و خنک و دلچسب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد