روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

بی تو آرام ندارد دل بیتاب من

سلام

بعدازظهر پاییزیتون رنگی رنگی

روزهاتون روشن

عین این آفتاب کم رمق دلچسب... لحظه هاتون پر از نور و حال خوش



نمیدونم چند روز هست ننوشتم

باید بیام و بنویسم

مرتب و به موقع

ولی دیگه کارهای از برنامه خارج شده و نامنظم بهم وقت سرخاروندن نمیدن

باشگاه را میرم

هرجوری که شده

گاهی اونقدر خسته و بی انرژی که به زور حرکات را انجام میدم

گاهی اونقدر پر انرژی که تا شب هنوز انگار دارم پروانه میزنم و حالم خوبه



للی هم باشگاه را شروع کرده

دانا هنوز داره امروز و فردا میکنه

خواهرجان هم شروع کرد... مغزبادوم را میگذاره کلاس زبان و همون ساعت را به جای اینکه منتظر مغزبادوم بشه میره کلاس ورزش

ببینم دور و برم چند نفر دیگه را ترغیب میکنم




برای تولد مامان جان برنامه هایی چیدم و هماهنگی هایی انجام دادم

فردا هم به صورت یهویی میخوام ببرمشون خرید

ببینم اصلا شدنیه یا نه

یه دست لباس هم اینترنتی براشون سفارش دادم

نمیدونم میرسه به موقع یا نه



چرا وقتی تند تند پست میزارم اینهمه حرف دارم برای گفتن

ولی وقتی چند روز نمینویسم انگار دیگه سوژه هام هم ته میکشن؟؟؟؟؟؟؟؟

باید تند تند بنویسم

من اینجا نوشتن را دوست دارم

دوستای اینجا را دوست دارم

در مورد موضوعات حرف زدن را هم دوست دارم

یه عالمه موضوع و سوژه یادداشت کردم که درموردشون بنویسم



دیشب با خورشید حرف زدم

فقط من حرف زدم

صدای هق هق و گریه ش میومد

یه جایی فکر کنم از دستم خسته شد

بلد که نیستم دلداری بدم ... شاید بیشتر به زخمش نمک پاشیدم

گفت بعدا زنگ میزنم و قطع کرد

فکر کنم حالش را بدتر کردم

البته وقتی قطع کرد منم اشک ریختم ...

دلم برای دلتنگی و دوریش سوخت و بعد یاد خودم و پدرجانم افتادم

داشتم اشک میریختم که یه مشتری اومد ...

اونم تازه پدرش را از دست داده بود

با اونم گریه کردیم

درک میکنم خورشید را ... 

هوا که تاریک میشه انگار جهان آوار میشه روی قلب آدم

یهو یاد اون تاریکی آرامستان میفتی

یاد تنهایی های اون عزیزی که گذاشتیش و اومدی

یادت میفته که چطور یه تکه از وجودت را سپردی به خاک ...

اخ ...

این غم ته نداره

تمام نمیشه

فقط یاد میگیریم باهاش زندگی کنیم ...

زندگی ای که دیگه هیچوقت عین قبل نمیشه ....



کلی حرف دارم

ولی خیلی گرسنه شدم ... باید برم ناهار بخورم

ناهار بخورم و بدو بدو شیفت بعدازظهر را شروع کنم



پ ن 1: برای همدیگه دعا کنیم


پ ن 2: یه جایی توی دنیای واقعی... از اینکه دکتر توی زندگیمه احساس غرور کردم

بعد از بودنش لذت بردم

بعدتر ...

دوستش دارم و این روزها عشقولانه هامون در حداقل خودش به سر میبره ...

نظرات 5 + ارسال نظر
ربولی حسن کور دوشنبه 24 مهر 1402 ساعت 14:52 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
براتون آرزوی یک زندگی شاد و پر از خوشبختی دارم
و بدون غلط املائی

املایی... ء کلا حذف شده
دوباره چی را غلط غولوط نوشتم جناب دکتر
خوبه شما معلم دیکته نشدید

سعید دوشنبه 24 مهر 1402 ساعت 17:37 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموجان
عشق نیاز به مراقبت داره
مراقب عشقولانه هاتون باشین

سلام پسرعموجان
هر رابطه ای نیاز به مراقبت داره
با هر عنوانی
ما باید مراقبت رابطه مادر فرزندی- خواهر برادری- دوستی - استاد و شاگردی و ... باشیم
رابطه ها عین گیاه های ظریف و زیبا و حساسی هستند که نیاز به یه مراقبت دائمی دارند

فرنوش سه‌شنبه 25 مهر 1402 ساعت 12:31

سلام تیلوجان پرانرژی. امیدوارم همیشه خوب و خوش باشی و زندگی بر وفق مراد.خلاء وجود عزیزان هیچوقت پرنمیشه عزیزم فقط باید یه جوری با این درد کنار اومد.
تیلوجان ما یه فروشگاه اینترنتی دایر کردیم که کالاهای متنوع با قیمت های مناسب داریم. البته مهربانو جان هم در وبلاگش گذاشته بود لینکمون رو. برای شما که خیلی اهل خرید اینترنتی خواستی اگه دوست داشتی برو ببین حتما. ممنون میشم به دوستان و اطرافیان هم بگی تا برن سایتمون رو از نزدیک ببینن.
https://www.jaarkala.com

سلام فرنوش جان
چقدر خوشحالم کردی که بهم گفتی
ازت ممنونم
این کامنت را تایید کردم که همه دوستان ببیند
میدونی این روزها شلوغم
ولی در اولین فرصت هم توی اینستاگرامم ازت میگم ... و حتما ازت خرید خواهم کرد

فرنوش سه‌شنبه 25 مهر 1402 ساعت 16:31

ممنون عزیزدلم

مبینا یکشنبه 30 مهر 1402 ساعت 13:30

اگه حمل بر کنجکاوی زیاد نشه .چرا با اقای دکتر هم خونه نمیشین و زندگی مشترک تشکیل نمیدین ؟وقتی اینقد عشق و تفاهم هست ؟!!!بازم ببخشید اگه دوست داشتی جواب بده .میدونم خیلی شخصیه این سوال

سواله دیگه...
قدیمی تر ها و اونایی که بیشتر اینجا بودند میدونن
به خاطر خانواده ها فعلا قصد نداریم شهرمون را ترک کنیم
هرکسی در شهر خودش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد