روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دیگه این دفعه دَمِ رفتن...

سلام

شبتون پر از ستاره های چشمک زن

از اونا که دلبریهاشون دل آدم را آب میکنه



صبح اومدم و باز آقای سرویس کار تشریف آوردند

و این بار دیگه اصلا مبلغ فاکتور قابل بازگویی و پخش نیست ...

فقط میشد در بهت و حیرت فرو رفت...



بعدش هم که مشغول شدم به مرتب کردن یه سری جدول و تا سرم را از توی سیستم در بیارم دیدم ساعت از 3 گذشته

بدو بدو ناهار خوردم

آمروی معروف اصفهانی....

البته با ترشی خوشمزه مادرجان

اخ گفتم مادرجان ... مادرجان سرما خوردن ... اونقدر حس بد داشت که وقتی مادر مریض و بی حاله تنها بزارمش و بیام

ولی بازم چاره ای نبود



دیگه چی بگم...

اونم اینهمه تند تند

جمع و جور کنم که برم

سرراه شلغم بخرم و لیمو شیرین

باز با آقای سرویس کار قرار گذاشتم برای 5شنبه

بله ... فرمودند دوتا کار را اگه انجام ندیم در زمان نزدیک یه هزینه تعمیر بزرگ میفته روی دستمون

برای همین قرار شد پنجشنبه باز بیان سراغ دستگاه ...




نظرات 5 + ارسال نظر
فاضله یکشنبه 16 مهر 1402 ساعت 19:34 http://golneveshteshgh.blogsky.com

ربولی حسن کور یکشنبه 16 مهر 1402 ساعت 20:56 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
امیدوارم نهایتا ادامه این کار براتون مقرون به صرفه باشه

سلام جناب دکتر
خودمم خیلی تو فکر فرو رفتم ... البته فعلا کسب و کارها همینطوریه ها... فکر نکنید فقط من اینطوریم

مینا یکشنبه 16 مهر 1402 ساعت 21:06

سلام
دیشب از وبلاگ دکترربولی وارد وبلاگ شما شدم.
چیزی که خیلی جذبم کرد سلام و علیک اول هر پست بود و چقدر این انرژی خوب انتقال میدید.
همیشه شاد و پرانرژی باشی

سلام میناجان
خوش آمدی دوست عزیزم
امیدوارم همیشه پر از انرژی باشی
ممنون که ازم تعریف کردی

مانی یکشنبه 16 مهر 1402 ساعت 21:07

تیلو جان عزیزم
امیدوارم مادرجان نازنین خیلی زود خوب شوند

ممنون دوست خوبم

* یکشنبه 16 مهر 1402 ساعت 23:31

من در دوران راهنمایی یکبار یک لقمه کوچولو از این غذا را خوردم خیلی خوشمزه بود ، در اینترنت طرز پختش رو سرچ کردم ولی ترکیباتش اون نبود !! دستور آمروی را از مادرجان وقتی خوب شدن بپرسید و برامون بنویسید.

خوشمزه ست
منم دوستش دارم
گوشت و خرده برنج به مقدار کم و مرزه
ولی من که آشپزی نمیکنم و دقیق نمیدونم
پس بهتره از مادرجان بپرسم و براتون بنویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد