روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

آخرای روزِ کاری...

سلام

باید بگم شبتون زیبا

اونم شب پاییزیتون

من که حس میکنم هوا دوباره یه کمی گرم شده

از اون نسیم خنک چند روز پیش خبری نیست



دیروز سرکار بودم و هرکاری کردم یه پست بنویسم ... نشد که نشد

نه اینکه نشه... اونقدر برنامه ی فشرده ای برای خودم تعریف کرده بودم که هرکاری کردم در نهایت هم یکساعت به ساعت مورد نظر کاری اضافه کردم

بعد هم بدو بدو رفتم سرمزار پدرجان

ساعت از 4 گذشته بود که رسیدم خونه و با مادرجان ناهار خوردیم


امروز هم صبح رفتم باشگاه

به دلیل رفتاری که مورد پسندم نبود از طرف مسئول پارکینگ باشگاه ... ماشینم را بیرون پارک کردم و اندازه 5 دقیقه پیاده روی کردم تا رسیدم به باشگاه 

و وقتی رسیدم دفتر با یه حجم عظیم از تماسها روبرو شدم

با سرویس کار دستگاه هم هماهنگ کرده بودم بیاد برای سرویس

تا من مشغول تماسها شدم ایشون هم دست به کار شدند

دستگاه خراب نبود - میخواستم سرویس بشه و کیفیت یه کمی بره بالاتر...

در نهایت این قرتی بازی پنج میلیون و سیصدهزارتومان آب خورد...

بله ... قطعات قیمت باورنکردنی پیدا کردند ... یه براش کوچولو عوض شد به مبلغ 2 و نیم میلیون

یه بلید... و یه مقدارکمی هم دولوپر(پودرسنگین) ....

تازه فرمودند فردا برای سرویس دستگاه رنگی میام ...

و اینگونه بود که تیلو در افق محو شد...



پ ن 1: بدون هیچ دلیل موجهی از دست آقای دکتر عصبانی هستم

و بدون هیچ دلیل موجهی چندین ساعت هست ایشون هم تماس نگرفتند

و اینگونه است که من میدوووووووووووونم که یه جنگ در راهه!!!!!!


پ ن 2: خب یه مراجعه کننده زل زده توی چشمای من و داره تند تند حرف میزنه

منم گفتم لطفا چند لحظه صبر بفرمایید

ولی ایشون فکر کرده صبر کردن یعنی تند تند حرف زدن...

دیگه بهتره برم ...

حرف زیاده ... وقت ندارم

نظرات 5 + ارسال نظر
ربولی حسن کور شنبه 15 مهر 1402 ساعت 21:03 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
همین که خودتون قبول دارین "بدون هیچ دلیل موجهی" خیلیه

اینو از نگاه شما آقایون نوشتم ... وگرنه که خیلی هم موجه هست

رها شنبه 15 مهر 1402 ساعت 22:14

شاید ایشون همچنان مشغول درس خواندن هستن

بله ... همچین دقیق و با پشتکار
واقعا خوشحالم توی روزهای دانشجویی و کنکورش باهاش آشنا نشدم

شیرین ۲ شنبه 15 مهر 1402 ساعت 22:17

تیلو جان، به تقویم ماهانه ات نگاه کن، شاید بفهمی که دلیلت برای پیش بینی جنگ، نه منطقه نه احساس، بلکه حمله هورمون هاست. و اینطوری بیخیال بشی


خودم نوشتم که هورمونها حمله کردند
و دلیل اصلی خودشون هستند

سعید یکشنبه 16 مهر 1402 ساعت 09:10 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی گل
خوبی؟
مامان جی خوبن؟
یه عصبانیت بی دلیل؟یه جنگ بی دلیل؟ آخه چراااا؟؟؟

سلام پسرعموجان
الحمدلله
شما و عزیزانتون سلامت باشید
چرا نداره دیگه... همیشه که نمیشه گل و بلبل باشیم

لیمو سه‌شنبه 18 مهر 1402 ساعت 12:44 https://lemonn.blogsky.com/

پ.ن۱: امان از روزهای این شکلی

میگذره
خوبیه این دنیا این هست که خوب و بدش میگذره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد