روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

وز چشم من بیرون مشو ای شعله تابان من

سلام

روزتون بخیر

روزگارتون پر از شادی و شور



از دنیای اطرافم جدا هستم

توی لاک خودمم و کار میکنم و میرم خونه و کنار عزیزانم روزگار میگذرونم

نه میدونم دور و برم چه خبره ... نه خبرها را میبینم ... نه چیزی میشنوم ... نه با کسی در ارتباطم - از بس شلوغم این روزها

اینترنتم اصلا کار نمیکنه...

کار نمیکنه که یعنی به فیلتر شکن و پروکسی وصل نمیشه

ولی در عوض با یه برنامه مزخرف داخلی ، کارهای مربوط به کسب و کارم راه میفته و فعلا به همین راضیم

چون وقت و فرصت برای جنگیدن و فکر کردن و حرص خوردن ندارم




فعلا اندازه یکی دو روز داداش و همسرش رفتن خونه خانواده همسرداداش

برای همین فعلا روزهای خلوت خونمون هست

مادرجان دیروز حسابی خونه تکونی کرده بود و همه جا را مرتب کرده بود

امروز هم از صبح رفته باغچه

زمان کاشتن سیر و اسفناج و گشنیز هست

اما دلم پیش مامان هست که تنهایی رفته



از صبح که اومدم ساعت حدود 8 دارم تلاش میکنم پست بنویسم

هی یه جمله مینویسم یه تلفن جواب میدم

یه جمله مینویسم یه کاری پیش میاد پامیشم از پشت سیستم

یه جمله مینویسم باید برم مشتری راه بندازم

یه جمله مینویسم پیک میاد

یه جمله مینویسم باید یه فنر بزنم

یه جمله ...

اصلا باورتون نمیشه خسته شدم از نوشتن این پست ...

یادمه اول وقت که شروع کردم کلی حرف داشتم

ولی یواش یواش حرفام ته کشید

حالا هم اصلا نمیدونم چی نوشتم چی ننوشتم

وقت هم ندارم بشینم از اول بخونم

پس فعلا میرم به کار و زندگیم برسم تا بعد که دوباره بیام ...


نظرات 6 + ارسال نظر
فاضله سه‌شنبه 28 شهریور 1402 ساعت 13:11 http://1000-va2harf.blogsky.com

عزیزم

جانم

لیلی سه‌شنبه 28 شهریور 1402 ساعت 15:33 http://Leiligermany.blogsky.com

دورهمی رو بچسب به بعدش فکر نکن.دور هم بخندین و بخوریم از خونه هم بیرون نرو

ممنون لیلی جانم
فعلا که بین مهمانی و دور همی و کار زیاد در چرخش و گردش هستم
از خونه نمیتونم بیرون نیام
این روزهای کاری - توی تقویم کارم - روزهای شلوغ و مهم هستند

مادر خونه سه‌شنبه 28 شهریور 1402 ساعت 18:44 Http://n1393.blogsky.com

من حس میکنم تیلوم خسته س
شاید نیاز داره چشاش ببنده و به هیچی فکر‌نکنه
خاصیت پاییز مبتلاییِ
اینکه ندونی چته ولی انگار می دونی چته

حستون کاملا درسته
خستگی روی خستگی بدون استراحت کافی...
ولی حال دلم خوبه
عجیب خوبم و عاشق روزها
من فصلها را دوست دارم
هرکدومشون را یه جوری
مبتلا را فقط عاشق ها خوب درک میکنن... من از این مبتلایی راضیم

بهار سه‌شنبه 28 شهریور 1402 ساعت 19:00

خداقوت.

فدای شما

سارا سه‌شنبه 28 شهریور 1402 ساعت 21:52 http://15azar59.blogsky.com

خدا قوت تیلو جونم

ممنون نازنینم
ممنون قوت قلب مهربونم

یاسی چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 10:49

چقدر شما کارتون رو بزرگ جلوه میدین
تهش ۱۰۰تا فنر میزنین یا کپی میگیرین دیگه
ماشین لرنینگ که نیست یا کدنویسی خفن
کلا دست به اگزجرتون درباره خودتون البته حرف نداره

شما نخون نازنینم
چه اصراری هست
شما که میدونی من همچین آدمی هستم چرا خودت را اذیت میکنی
در ضمن شما هم سعی کن یاد بگیری هر کسی کار و شغل و مشغولیاتش برای خودش مهم و پر اهمیت هست ... حالا ولو اینکه در نظر ما پیش پا افتاده و آسون باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد