روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دیگه جمعه سرِ کار اومدن نوبره والا!!!!!

سلام

روز تعطیل تون بخیر

خوب هستید

هرجایی که هستید هوا یه کمی خنک شده؟؟؟؟



امروز هم اومدم سرکار

ولی واقعا خواب آلود و خسته ام

در حد یکی دوتا کار پیش ببرم و زود برگردم خونه



قبل از خواب دیشب یه نگاهی به کتاب خرده عادت ها انداختم

البته به خود کتاب که نه

به یادداشت هایی که از کتاب نوشته بودم برای خودم

و یادم اومد که باید چند تا هدف برای خودم تعیین کنم

اینکه عادت های کوچک اما بد را بزاریم کنار

و عادتهای خوب را کوچولو کوچولو با تمرین و تکرار هرروزه بکنیم جز روزمرگی مون یکی از کارهای خوبی هست که به سادگی میشه انجامش داد

مثلا الان که داره شش ماه از سال تمام میشه یه نگاهی به عملکردمون بکنیم و برای شش ماه دوم یه تصمیماتی بگیرم و از خودمون برای آخر سال انتظاراتی داشته باشیم...




نظرات 4 + ارسال نظر
رضوان جمعه 24 شهریور 1402 ساعت 09:30 http://nachagh.blogsky.com

سلام عزیزم!
میگن:«حسنی کار نمی رفت ،وقتی می رفت ،جمعه می‌رفت»,اما اون حسنی بود.
شما که هر روز کار می ری ،دیگه چرا حمعه می ری؟
بلوغ افراطی را کسانی دارند که کارشان تعطیل نمیشه.

سلام به روی ماهت
من دقیقا همون حسنی هستم....
شغل من فصلی هست... الان فصل کار هست... بعد از آبان میریم تو خواب زمستانی و تعطیلات طولانی... تابستان که کلا هیچ خبری از کار و کاسبی نیست و هر چی دلم بخواد تعطیل میکنم
ولی الان باید به طور چند شیفت و هر چی میتونم کار کنم

سرتا جمعه 24 شهریور 1402 ساعت 09:39

چه کنی باید یه لقمه نون حلال دربیاری
دیشب و امروز هوا به شدت خنک شده اینجا.
رفتم تو فکر گفتی واسه ۶ ماه دوم یه حرکت هایی بزنیم.

والا این نون حلال آدم را هلاک میکنه
تازه به قول داداشم ... زن و بچم گشنه ان...

لطفا بلند بلند فکر کن تا ما هم تقلب کنیم
گاهی اشتراک گذاشتن این فکرها خودش باعث میشه آدم انگیزه شروع پیدا کنه

فاضله جمعه 24 شهریور 1402 ساعت 11:33 http://1000-va2harf.blogsky.com

mani شنبه 25 شهریور 1402 ساعت 05:00

تیلو جانم
تصمیم : هر روز یک چیز جدید ( کوچک ) بیاموزیم.

چه تصمیم خوبی
این عالیه
هر روز باید یه چیزی یاد بگیرم
شده یه جمله خوب
یه صفحه کتاب
یه رسپی غذای جدید
یه کلمه حرف خوب
یه عادت تازه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد