روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روز تعطیل ولی کار تعطیل نیست

سلام

تعطیلی بهتون خوش بگذره

من زودتر از هر روز بیدار شدم و همه خواب بودن

یه کلوچه برداشتم و لباس پوشیدم و از خونه پریدم بیرون

کارهام را سامان بدم و تا ظهر بمانم و بدوبدو برم خونه



دیروز ساعت 5 و نیم بود از دفتر اومدم بیرون

سرراه بستنی  و فالوده خریدم

خاله و آلاله را سوار کردم

خاله هم نون خامه ای خریده بود... چون داداش جان نون خامه ای دوست داره

رفتیم سمت خونه ما

خواهرا و فسقلیا بودن

چای درست کردیم و اول با نون خامه ای خوردیم

بعدش هم بستنی و فالوده

دور همی خوبی بود

ولی داداش جان هنوز کامل خوب نشده

برای همین هم با خانواده همسرش نرفت چادگان

ولی اونا طبق برنامه همه رفتن چادگان

و اینگونه است که آخر هفته را داداش جانمان مانده است خانه....


نظرات 5 + ارسال نظر
متین پنج‌شنبه 23 شهریور 1402 ساعت 08:37 https://matinzandy.blogsky.com/

همیشه کنار هم شاد باشید

متشکرم
براتون بهترین ها را آرزو میکنم

ربولی حسن کور پنج‌شنبه 23 شهریور 1402 ساعت 10:17 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
خوش بگذره البته با رعایت اصول بهداشتی
خودتون هم تازه خوب شدید

سلام جناب دکتر
اصول بهداشتی یعنی دوری و دوستی؟؟؟؟؟
فعلا که نمیشه زیاد رعایتش کرد

رسیدن پنج‌شنبه 23 شهریور 1402 ساعت 14:32

خدا رو شکر که خوبی . انشاالله داداش هم زود خوب بشن

متشکرم عزیزدلم
میبوسمت

سارا پنج‌شنبه 23 شهریور 1402 ساعت 14:50 http://15azar59.blogsky.com

تیلو اگر اومدی بیرون و یه پلاکارد دیدی روش نوشته باشه "تیلو برو خونه" بدان و اگاه باش که کار چه کسی هست


من اگه بدانم سارا اومده اصفهان و پلاکارد زده و به من زنگ نزده ... کل اصفهان را زیر و رو میکنم

رضوان پنج‌شنبه 23 شهریور 1402 ساعت 15:32 http://nachagh.blogsky.com

پس این داداش باید مریض بشه تا سهمیه مامان و خواهراش بشه.(با لحن خواهر شوهرا بخونید).این بیماری خوش خیم از الطاف خُفیه الهی است،تا مادر پسرش را سیر ببیند(بدون احساس گناه).الهی این پسرامون سالم باشند و همیشه با فامیل های خانوم شون به گشت و گذار باشند والله ما که بخیل نیستیم.


چی بگم... وقتی شما اینطوری تشخیص میدین من مطمئنم که درسته دیگه...
بزارید اینطوری یه کمی ور دل مادرجونش بمونه این پسر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد