روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

ویروس منحوس

سلام

روزتون قشنگ

دوشنبه تون زیبا



دیروز از سرظهر یهو هی بی حال و بد حال شدم

به زور کارهام را پیش بردم

یکی دوجا زنگ زدم و کارها را هماهنگ کردم ولی دیگه واقعا زوری خودم را نگه داشته بودم

بی حالی شدید و دل درد

تا کارها را تمام کنم و برم خونه ساعت از 4 گذشت

رسیدم خونه و اونقدر رنگ و روم پریده بود که همه فهمیدند بدحالم

به زور ناهار خوردم

دراز کشیدم ولی از درد به خودم میپیچیدم

همسرداداش بهم یه قرص داد و بیهوش شدم

وقتی بیدار شدم بازم بدحال بودم

داداشم هم دقیقا علایم مشابه داشت

مادرجان برامون سیرابی درست کردند و گفتند سیرابی براتون خوبه

بعدش هم پشت سر هم دمنوش

ساعت 11 رفتم توی رختخواب ولی تازه لرز کردم

بعدش تب کردم

تا صبح به خودم پیچیدم

صبح بیدار شدم دیدم نمیتونم با اینهمه کار خونه بمونم

به زور دوش گرفتم ورفتم باشگاه

اصلا نمیتونستم حرکات را انجام بدم ... از شدت بی حالی نا نداشتم حتی دست و پام را تکون بدم

الان هم اومدم دفتر....

ولی حس انجام هیچ کاری را ندارم

تب دارم

دلم هم به شدت دردناکه




نظرات 10 + ارسال نظر
سرتا دوشنبه 20 شهریور 1402 ساعت 11:58

ویروس سوغات کربلاست!
منم نزدیک ده روزگ مریض شدم. اول تشخیص اشتباه عفونت دادن و کلی پنی سیلین بعد که هی بدتر شدم گفتن اء ویروس بوده!
چاره اش همون درمان های ویروسء. استراحت کن حتمن. تو خونه بخور روشن کن. اب نمک زیاد قرقره کن. و بقیه چیزایی که خودت بهتر می دونی

ای داد... هرسال همین برنامه تکرار میشه ...
این تشخیص های غلط دیگه واقعا آدم را نابود میکنه... انشاله بلا ازت دور باشه عزیزم
اصلا درگیری توی گلو و بینی و اینا نداشتم ... فقط بی حالی شدید بود و دل درد

منا دوشنبه 20 شهریور 1402 ساعت 12:05

تیلوجان
باشگاه..
دیگران چه گناهی کردن ویروس رو پخش کردی

چرا اصلا به ذهنم نرسید اینا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ربولی حسن کور دوشنبه 20 شهریور 1402 ساعت 16:15 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
فکر کنم باز هم به همون داروی دست سازی که دوست مادرتون بهتون دادن نیازمند شدین

سلام جناب دکتر
اون مسکن بود... الان که درد به اون شدیدی ندارم
اون اونقدر قوی بود که دیگه جرات نکردم حتی به سمتش برم

سارا دوشنبه 20 شهریور 1402 ساعت 18:24 http://15azar59.blogsky.com

ای بابا بلا دور باشه
جدیدا ویروسها حرکت انتحاری میزنن یهو درگیر میکنن
مراقب خودت باش

اخه واقعا چرا؟
هر دفعه یه مدل حمله میکنن و همه را درگیر میکنن
تمومی هم نداره
از این یکی در میایم دچار بعدی میشیم
منم که کلا انگار از هیچ کدوم قسر در نمیرم... همه را از دم میگیرم

مونا دوشنبه 20 شهریور 1402 ساعت 18:53

امیدوارم زودتر خوب بشی، ولی لطفا با علائم بیماری باشگاه نرو که ویروس پخش نشه. به اضافه اینکه وقتی حالت بده و وررش می کنی گردش خون بالاتر میره و اگر عفونت یا ویروسی باشه خدای نکرده به قلب میرسه.

چرا اصلا به ذهنم نرسید که نباید برم باشگاه و واگیر داره و ....
و چرا فکر کردم وقتی حال ندارم یه کمی تحرک برام خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا گاهی همه چیز برعکس به ذهن آدم میرسه؟؟؟؟؟

رسیدن دوشنبه 20 شهریور 1402 ساعت 21:06

ای بابا
چقدر حفظ کردن از بیماری بعد کرونا سخت شده واقعا
مراقب خودت باش

معلوم نیست این مرض های همه گیر تند تند و پشت سر هم از کجا پیداشون میشه
یهو هم همه را مبتلا میکنن

سعید دوشنبه 20 شهریور 1402 ساعت 21:37 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموجان
انشالا بلا دوره
اقلا وقتی مریضی یکم استراحت کن
منتظر شنیدن خبر سلامتیت هستم

سلام پسرعموجان
متشکرم
اخه من وقت برای استراحت دارم؟
آخرش دیروز مجبور شدم نصف روز بخوابم

نگار سه‌شنبه 21 شهریور 1402 ساعت 03:10

سلام روز خوش.علائمی که فرمودید از علائم جدید کرونا هستن که احتمالا سوغات خان داداش از شمال هست.حتما و حتما استراحت کنید.چون با بیرون رفتن شما از منزل هم حال خودتون خدای نکرده بدتر میشه هم یه سری افراد دیگر مبتلا میشن.در ضمن دوستانی که از کربلا اومدن ویروس کرونای چشمی آوردن که عفونت شدید چشم هست و دوره اون ممکنه تا چهل روز طول بکشه و حتی روی بینایی هم اثر داره.مراقب خودتون باشید و در صورت لزوم حتما به پزشک مراجعه کنید.بلا دور باشه ازتون.

سلام دوست خوبم
نگار جان من از عفونت های چشمی خیلی میترسم
امیدوارم درگیر این یکی نشم ... ای خدا
یادتونه که چه بلایی سرم اومد

مانی سه‌شنبه 21 شهریور 1402 ساعت 03:44

تیلو جان عزیزم
امیدوارم هردو ، هر‌چه زودتر خوب بشین

متشکرم .... خدا را شکر خیلی بهتریم

عبد سه‌شنبه 21 شهریور 1402 ساعت 08:43

تیلو جان غذای سبک بخور سیرابی برلی تهوع های دیگه خوبه نه بیماری ویروسی، دو حالت داره
اگر حالت تب در بالای سر،  زیر بغل، گردن، چشمها قرمز، بی حال و افتاده، رنگ صورت سفید یا پریده یا زرد هست، تهوع دارد و بی اشتها است.

روش درمان ⬇️

1⃣ چکاندن روغن  بنفشه پایه کنجد یا روغن پونه یا روغن ریحان  در داخل حفره بینی

(بوی تازگی کنجد دلیل بر با کیفیت بودن  روغن بنفشه پایه کنجد است .)

2⃣ ماساژ دادن سر با روغن های گرم( پیشانی _شقیقه _ملاج )

3⃣ استفاده از دستمال مرطوب و خنک روی پیشانی

4⃣ مزمزه کردن نمک به اندازه دانه جو یا عدس در صورت تهوع

5⃣ مصرف ترکیب آب انار شیرین با کمی نمک

6⃣ دادن دمنوش بادرنجبویه، دمنوش نعناع، دمنوش پونه 

7⃣ دادن غذاهای آبکی

8⃣ پرهیز از دادن غذاهای سفت و خشک مثل برنج و کته و موز، در صورت خوردن احتمال استفراغ دوباره

9⃣ دادن سیب با پوست همراه با عسل و کمی نمک

⚠️ بروز بیماری در پایین تنه

علائم : داغ  شدن پاها ، کف پاها، گاهی اسهال و ...

روش درمان ⬇️

1⃣ مصرف  کته ماست 
2⃣ مصرف دمنوش پونه
3⃣ مصرف ماست و پونه
4⃣ سوپ  بلدرچین
5⃣ سوپ سبزیجات همراه با گشنیز و جعفری و پونه
6⃣ ماساژ پاها
7⃣ استفاده از  دستمال مرطوب و خنک روی پاها
8⃣ دادن سیب پوست کنده همراه با عسل
9⃣ شربت عسل همراه با سیاه دانه 
مصرف غذاهای مقوی

سلام دوست عزیز
منو شگفت زده کردید
واقعا اینهمه محبت را چطوری میشه جبران کرد؟
مهربونیتون ستودنیه....


دستورالعملتون را کپی کردم و برای خودم توی نوت گوشیم سیو کردم
شاید نه بخاطر دستوراتش به خاطر مهربونیتون که یادم بمونه و اگه کسی بهش نیاز داشت بهش منتقلش کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد