روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شنبه شلوغ

سلام

روزتون قشنگ

به خودم گفتم امروز پست نزارم و کارها را سریع جمع و جور کنم

اما دلم نیومد

گفتم بیام در حد حاضری زدن یه پست کوچولو بنویسم و برم


دیروز تا نزدیک 4 اینجا بودم

بعدش دبه های آب را آب کردم و رفتم سراغ پدرجانم ... اخ پدرجانم

این قلبم هنوز داره میسوزه... اخ پدرجانم

متوجه شدم یکی قبل از من اونجا بوده

چقدر این حس برام خوبه

همین حس حالم را تا شب خوب میکرد

هرچی بهش فکر میکردم اشک میومد تو چشمام

اینکه غیر از ماهم کسانی هستند که بهش سر میزنند

خواهر برادرهاش نبودند... چون آرامگاه پدر و پدربزرگ و مادربزرگ در کنار هم هست و اگه از فامیل کسی بره هرسه تا مزار را آب میریزه

ولی کسی که دیروز رفته بود فقط گلهای مزار پدرجان را آب داده بود و روی مزار پدر آب ریخته بود از دوستان خودش بوده ... و این دلمو آروم میکنه

یه حس عجیب...

بعد از اونجا رفتم خونه و مغزبادوم عصبانی منتظرم بود

عصبانی از این جهت که میخواستیم بازم با هم کیک درست کنیم و خامه کشی کنیم و من دیر کرده بودم

خلاصه رسیدم خونه و ناهار خوردم و دست به کار شدیم

بازم دوتا کیک خوشگل پختیم و با دخترکوچولوی هنرمند تزئین کردیم

ساعت 9 بود که خواهر و مغزبادوم رفتند

دیگه یه گردگیری سریع انجام دادم و جارو برقی کشیدم

باز یه نظمی به اتاق ها دادم و آماده شدم برای مهمان داریهای امروز...


صبح دوش گرفتم

رفتم باشگاه

بعدش رفتم فروشگاهی که خاله ماشین ظرفشویی خریده بود سرزدم

بعدش اومدم و اسپیکرهایی که داداش برام آورده بود را با اسپیکرهای قدیمیم جابجا کردم

البته لازمه بگم که اسپیکرها نو نبود... اونا میخواستن اسپیکرهای بزرگتری برای خودشون بخرن و ازمن پرسیدن اسپیکرهای قدیمیشون را میخوام

منم اسپیکرهای توی دفترم خیلی قدیمی بود... دیدم بهرحال بهتر از ماله خودمه... و اینگونه بود که اسپیکرها نو شدند و الان دارن برام آهنگ پخش میکنن...






پ ن 1: برم که کارهام عقب نماند

از دیروز کارهام به روز شده...


پ ن 2: زندگی با دور تند در گذر هست...

تا جایی که میتونید از لحظه ها لذت ببرید


پ ن 3: کارهای برقی ساختمان را میسپاریم به پسرعمه ی مغزبادوم

دیروز اومده بود و تلفنی بامن هماهنگ شد

قرار شد یه لاین نوری بالا سر سینک برامون بکشه

و لامپهای خراب سنسور دار راه پله ها را تعویض کنه....

قیمت ها را که گفت مغزم تا حدودی سوت کشید... ولی چاره ای نبود...

نظرات 5 + ارسال نظر
ربولی حسن کور شنبه 18 شهریور 1402 ساعت 11:14 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
اسپیکر دست دوم مبارک
امروز میرسند. خوش بگذره

سلام جناب دکتر
حالا به روم نمی آوردید که دست دوم هست... ای بابا...
نخیر
دیشب رسیدند و تشریف بردند خانه خانواده همسرشون....
با لحن خواهر شوهر بخونید
امروز از صبح رفتند خدمت مادرجان ... گویا ماشین پدرجان را برداشتند و با مادرجان رفتند دوردور...

بهار شنبه 18 شهریور 1402 ساعت 11:21

سلام.
چه تیلوی پرکار و هنرمندی.
انشاءالله که هفته خوبی با مهمون‌های عزیزتون داشته باشین.

سلام به روی ماهت عزیزدلم
انشاله شادی و خوشی برای همه باشه
کاش توی دل همتون بذر شادی جوانه بزنه و رشد کنه و درخت بشه
همیشه سالم و شاداب باشید

رضوان شنبه 18 شهریور 1402 ساعت 14:53 http://nachagh.blogsky.com

سلام.با سرعت ،تند و تند از ساعت پیش افتادی.طفلک خواهرزاده که عصبانی شده ،یه چیز میگین ما یه چیز می شنویم عصبانیت باعث میشه جوش به پوستش بزنه یادش بدین کمی خونسرد بشه.ممنون از دلداری دادن تون .چشم تون روشن به جمال داداش و همسرش.بازم خوبه بعد چند روز سفر رفتن توانستند زمانی برای با مادر بودن بیابند (با لحن تحریک کننده خواهر شوهر بخوانید،)بابا آنتریک نکن،بیکار

سلام به روی ماهت
چقدر خوبه که کنارم هستی و برام کامنت میزاری یه حس خوب میده ...
حالا من میگم عصبانی ... نه اونطوری عصبانی ... این بچه های این دوره زمونه هیچ احساسی را اونقدر جدی نمیگیرن که بهشون آسیب بزنه...
هورا... یکی خواهر شوهر بودن منو درک کرد

لیلی شنبه 18 شهریور 1402 ساعت 16:20 http://Leiligermany.blogsky.com

خوش به حال داداشی اومده تو قلب مادر و خواهر و حسابی بهش خوش میگذره. مخصوصا که کیک خوشمزه هم می خوره

ای جانم
خیلی خوبه آدم مرکز توجه باشه

سرتا شنبه 18 شهریور 1402 ساعت 20:26

حست در مورد مزار پدرجان تو بدجوری می فهمم.....بددددددد
اسپیکر خوب گلی است از گل های بهشت
خواهر منم یه مدت طولانیء دتبال اسپیکر جی بی الء ولی متاسفانه نمی تونه اطمینان کنه به خریدش تو ایران.

کاش این حس را درک نمیکردی... این یعنی یکی از عزیزانت را از دست دادی و این غربت را درک میکنی... امیدوارم خدا به دل مهربونت صبوری بده
دیگه اسپیکر دست دوم که گلی از گلهای بهشت محسوب نمیشه ...
ولی بالاخره بهتر از اسپیکرهای موجود در بازار هست احتمالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد