روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

سلام

روز سه شنبه تون آرام



دیروز که خیلی دیر از سرکار رفتم خونه

ولی باید کلا تا شب بمانم و کار کنم ولی نمیدونم چرا هنوز انگار آمادگیش را ندارم

توی مسیر اول رفتم سرمزار پدرجان

گلها را آب دادم و یه کمی حرف زدم

یه آقای جوان فوت شده بود و کمی دورتر در حال مراسم و خاکسپاری بودند....

انگار درد و رنجشون را از دور هم حس میکردم

بعدش رفتم خونه و ناهار خوردیم

داداش جان برام مداد رنگی آورده بود

برای خودم مقوای فابریانوی مشکی برده بودم خونه

با چند تا از این طرحهای رنگ آمیزی بزرگسال

تا آخر شب مشغول بودم و کلی بهم خوش گذشت

عکس مداد رنگی ها را گذاشتم ولی عکس نقاشیم را یادم رفته براتون بزارم

تیلوتیلوی دو ساله از اصفهان ...



پ ن 1: تصمیم گرفتم یه پنکه پایه بلند بخرم

صبح سه تا مغازه لوازم خانگی سرزدم و با قیمت های عجیب و غریب روبرو شدم

توی نت سرچ کردم و بازم هرکسی هرقیمتی دوست داره ...

این چه وضعشه؟؟؟



پ ن 2: دیروز مستر هورس اومد یه سری بهم زد

در حد نیم ساعت

هردو پدرمون را از دست دادیم و کل موضوع بحث پیرامون همین مسائله بود

از در که وارد شد گفت که جای پدرجانم خیلی خالیه...

بعد دوتایی اشک ریختیم و از روزای سخت حرف زدیم ...



نظرات 5 + ارسال نظر
ربولی حسن کور سه‌شنبه 14 شهریور 1402 ساعت 10:39 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
این بار که دیگه کلا بدون عنوان نوشتین!
بله متاسفانه غم و ناراحتی همیشه هست و کاریش هم نمیشه کرد.
به به خانم نقاش! گرچه ما بی اینستاها از زیارت عکسهاتون بی نصیبیم!

سلام جناب دکتر
گذاشته بودم آخر دست عنوان بزنم ... که کلا یادم رفته
عه
شما هم اینستا ندارید جناب دکتر....؟؟؟؟؟ مگه میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس من چطوری سوغاتیام را نشونتون بدم و براشون پز بدم؟؟؟؟؟؟
اینطوری دارین لذت پز دادن را از من میگیرید

سعید سه‌شنبه 14 شهریور 1402 ساعت 12:08 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دخترعموجان
خدا قوت
روح پدر های از دست رفته غرق در آرامش
پنکه چند قیمت داری؟

سلام پسرعموجان
تکنو 2300
تولیپس 3600
بیشل 5700

آنا سه‌شنبه 14 شهریور 1402 ساعت 15:10

سلام تیلوی نازنین...روح پدر بزرگوارتون شاد، خدا رحمتشون کنه انشاءالله...لطف می کنید اگربراتون امکانش هست عمده فروشی لوازم تحریرولوازم ورزشی درشهر اصفهان آدرس ونام فروشگاه رو معرفی کنید.سپاسگزارم

سلام به روی ماهت عزیزدلم
خداوند عزیزانتون را براتون نگه داره
عمده فروشی لوازم تحریر که باید تشریف ببرید دروازه دولت - کوچه تلفن خونه
لوازم ورزشی هم همون محدوده هست خیابان تختی
ولی اینکه اسم فروشگاه خاصی را بگم ... چون بیشتر حضوری خرید میکنم افراد را با نام میشناسم و اسم فروشگاه ها یادم نیست ولی اون محدوده میتونید هرچی میخواین پیدا کنید

مانی چهارشنبه 15 شهریور 1402 ساعت 07:10

تیلو جانم
یاد پدر جان گرامی باد.


خدا همه رفتگان را رحمت کنه

سوگند پنج‌شنبه 16 شهریور 1402 ساعت 08:37 http://Zahcheragh@gmail.com

سلام ، روح پدرتون شاد .،. پنکه پارس خزر رو ما چندین ساله داریم خوبه و خدمات بعد از فروشش هم خوبه.

سلام سوگند مهربونم
ممنون از راهنماییت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد