روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

من لحظه ها را می شمارم؛ تا رسد فردا...

سلام

روزتون زیبا

سه شنبه تون بخیر

هنوز تا رسیدن داداش جان چند روزی مانده

ولی دیگه داریم ثانیه شماری میکنیم

خودش هم همینطوریه

تصویری باهام تماس میگیره و میبینم که گوشه ی اتاقشون عین بازار شام شده

از یکماه پیش هی چمدانها را میبدن و باز میکنن

عین بچه ها شده ... ذوق میکنه ... میخنده و من از ذوق کردنش ذوق میکنم...

دوری بعد از رفتن پدر بهش سخت تر گذشت... هی تلاش کرد بیاد و نشد... و حالا دیگه دل توی دلش نیست

ما هم این طرف دل توی دلمون نیست

دیروز خاله جان اومدن دفتر کارم و با هم رفتیم یه دوری تو مرکز خرید زدیم ببینیم میتونیم چیزی برای فسقلیا بخریم یا نه

میخواستن کادوی تولد بخرن ... البته چیزی هم ندیدیم و برگشتیم

توی مسیر برگشت خداحافظی کردیم و من اومدم دفتر

خاله جان چند دقیقه بعد زنگ زدند و خواستند تلفنی با آقای فروشنده حرف بزنم

قصد داشتند ماشین ظرفشویی بخرن

حرف زدیم و در نهایت یه ماشین ظرفشویی عین ماله خودمون خریدند

تا نزدیک 4 دفتر بودم

رفتم خونه و بعد از ناهار مغزبادوم اومد اونجا

مادرجان نوبت آرایشگاه داشتند

یکی از همسایه ها برام قلمه ی یه مدل کاکتوس بدون تیغ آورده بودند که کاشتم توی فلاورباکس جلوی در

بعد هم رفتیم به سمت آرایشگاه

موهاشون را کوتاه کردند و برای بقیه کارها ، نوبت گرفتند برای چهارشنبه

چرا من آرایشگاه را دوست ندارم؟

من تنها دختری هستم که آرایشگاه نمیره؟؟؟؟؟؟

بهم بگید که شماها هم دوست ندارید و نمیرید...

در عوض به خودکفایی رسیدید و همه کارهای زیبایی را خودتون با مهارت انجام میدید

بعدش هم یه سر رفتیم خونه خاله

بعد هم خانه و خواب...



پ ن 1: غیر از رسیدن داداش - برنامه های تولد پسته جان را هم داریم

یه تولد فسقلی پر از مهمون و دورهمی


پ ن 2: تولد پسته جان و خواهر در فاصله دو روز هست

مادر و پسر هر دو نزدیک به هم ....

ایشون را هم ذوق زده کنیم


پ ن3: امروز تمیزکار راه پله دارم

انگار تب کردم براش


پ ن 4: اگه پستچی چیزایی که خریدم را امروز نیاره - کلی از برنامه هام بهم میریزه


نظرات 19 + ارسال نظر
ربولی حسن کور سه‌شنبه 7 شهریور 1402 ساعت 11:24 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
من به عمرم آرایشگاه زنونه نرفتم

سلام جناب دکتر
یه کم بهتر فکر کنید
وقتی بچه بودید دنبال مادرجانتون نرفتید؟
یه بار؟؟؟؟
بالاخره پسربچه های شیطون یه سرکی میکشن تو آرایشگاه

مرمر سه‌شنبه 7 شهریور 1402 ساعت 11:50

سلام تیلوی قشنگم
امیدوارم حالتون عالی باشه و مهمونای عزیزتون بسلامت برسن،انشاا... همیشه خونتون پر از جشن و شادی باشه،منم از آرایشگاه خوشم نمیاد

سلام مرمرجانم
اخیش... خوبه که شما هم مثل من از آرایشگاه خوشتون نمیاد... فکرکردم خیلی تنهام
حالا خوشتون نمیاد، نمیرید؟ یا میرید؟

فاضله سه‌شنبه 7 شهریور 1402 ساعت 12:12 http://1000-va2harf.blogsky.com

شاید در بچگی

بهار شیراز سه‌شنبه 7 شهریور 1402 ساعت 12:20

سلاممممممم تیله ...من فقط برای کوتاهی موهام میرم...بس که قر و فر میر یزم...بقیه کارها حتی رنگ هم خودم انجام میدم

سلام به روی ماهت
تو که همینطوری اونقدر بلا ملایی نیاز به آرایشگاه نداری
با اون پیکرتراشی خفنی که کردی دیگه برای خودت باربی خانمی هستی
هروقتم عکست را میبینم ماشالا هزار ماشالا خوشگل و موشکل

شینسه سه‌شنبه 7 شهریور 1402 ساعت 12:46

سلام
منم آرایشگاه رفتن رو دوست ندارم و نمیرم. از قبل از کرونا تا حالا که اصلا"نرفتم. خیلیم بلا ملا سرخودم درآوردم آخرش هم خودم رو دلداری میدم و میگم عیب نداره مو که دوباره بلند میشه و ابرو هم دوباره درمیاد :).


سلام
چه همه مثل هم هستیم
منم همه کارها را خودم روی خودم تست میکنم
و تازه همچنین هم از خودم راضی هستم

مرمر سه‌شنبه 7 شهریور 1402 ساعت 15:08

من از آرایشگاه بدم میاد و نمیرم تیلوجان،مثلا عید اولی که عروس بودم رفتم موهامو هایلایت کردم،یکبار هم برای عروسی برادر شوهر رفتم شنیون،پارسال هم دوستم که میرفت کلاس با التماس و خواهش موهامو کوتاه کرد یعنی در طول هفت سال سه بار رفتم،بقیه اشو خودم انجام میدم

مرمر جان البته که آرایشگاه رفتن بد نیست
و البته که کلی کارای زیبایی خوب انجام میدن
ولی منم عین خودت از آرایشگاه فراری هستم... اصلا یادم نمیاد آخرین بار کی بوده اونقدر که مربوط به سالهای دور هست

سمیه سه‌شنبه 7 شهریور 1402 ساعت 16:26

من فقط کمی بیشتر از دکتر ربولی آرایشگاه رفتم

عه... مگه شما میدونید جناب دکتر چقدر آرایشگاه میرن؟

لیلا سه‌شنبه 7 شهریور 1402 ساعت 16:56

من همه کارهای ارایشگاه رو خودم میکنم حتی کوتاهی مو. قدیما یه مدت یکساله کاشت ناخن کرده بودم که مجبوری میرفتم. حتی اینبار که عروسی دعوت بودم همه کارها رو خودم کردم ولی هر کاری کردم نتونستم مژه رو بچسبونم دست از پا درازتر رفتم ارایشگاه. یه چیزی هم بگم اصلا هم تو هیچکدوم از اینکارا مهارت ندارم فقط حوصله شلوغی و قر دادن و فس فس خانومها رو ندارم
و همیشه غبطه میخورم به حال دوستانم که چه قدر با انگیزه میرن سالن برا همه کارهاشون

منم تقریبا همه کاری برای خودم انجام میدم
اخ منم از اون فس فس کردنه خیلی بدم میاد

سعید سه‌شنبه 7 شهریور 1402 ساعت 20:22 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموجان
خدا قوت
انشالا به زودی مهموناتون میرسن و چشمتون روشن میشه
من تو عمرم آرایشگاه زنونه نرفتم راستی چرا یه بار رفتم
عروسی خواهرم بود با دامادمون رفتیم خواهرمو از آرایشگاه دختر داییم آوردیم
اما اگه هر 20 روز نرم آرایشگاه (البته مردونه ها) از قیافه آدمیزاد در میام بس که رشد این خرمن موهام زیاده ماشششااااالاااااا

سلام پسرعموجان
متشکرم
بیشترم فکر کنید بازم یادتون میاد که رفتید
راست میگید بیشتر آقایون باید زود زود برن و موهاشون را همیشه مرتب نگه دارن

مانی سه‌شنبه 7 شهریور 1402 ساعت 22:48

تیلو جان
من هم از آرایشگاه خوشم نمی اد و نمیرم

عه ... شما دیگه چرا؟

مامان فرشته ها سه‌شنبه 7 شهریور 1402 ساعت 23:58 http://mamanmalmal.blogfa.com

به همین سوی چراغ سوگندصبح داشتم به دختربزرگه میگفتم مد همه چی اومده کاش مد صورت پشمالو هم بیاد تا حتی اونایی که سبیل ندارند برن تتوش کنند از بس در زمینه رفتن با ارایشگاه تنبلم


ولی کاش دیگه اون مد نشه... والا قشنگ نیست

لیمو چهارشنبه 8 شهریور 1402 ساعت 09:28 https://lemonn.blogsky.com/

سلام تیلوجان روزت بخیر
منم آرایشگاه رو دوست ندارم. نه محیطش رو نه خدماتش رو
اصلا نمیدونم چرا باید بریم یه جایی کلی بلا سر خودمون بیاریم. نهایتا چندماه یکبار برای مرتب شدن شاید یه سر بزنم. ابروهام مدلشون مرتبه.

سلام به روی ماهت
برای مرتب کردن و حالت دادن گاهی بد نیست
مثلا موها را مرتب کنن ... ابروها را مرتب کنن.... بالاخره خوشگلی خوبه دیگه

نغمه چهارشنبه 8 شهریور 1402 ساعت 10:34

سلام تیلوجان من هم ده دوازده سالی می شه که آرایشگاه نرفتم. همه کارها رو خودم انجام میدم، حتی کوتاهی مو (چون موهام فره و خرابکاری ها رو نشون نمیده). ابرو رو هم اونقدر خراب کردم که الان حسابی دستم راه افتاده و البته که من هم همیشه از خودم راضی هستم.

سلام به روی ماهت
میدونی ماها که آرایشگاه را دوست نداریم به خودکفایی رسیدیم
همه کارها را خودمون انجام میدیم...
منم همه کارها با برای خودم انجام میدم

شبنم چهارشنبه 8 شهریور 1402 ساعت 12:20

سلام
منم!!
الان 4 ساله اصلا اصلا
قبلشم دو ماه سه ماه یه بار برای ابرو فقط.. ما همه کاره ایم!!!!

سلام شنبم جانم
اره ... دیگه اونقدر نرفتیم که همه کار یاد گرفتیم

دل آرام چهارشنبه 8 شهریور 1402 ساعت 20:36

منم مدت‌هاست نرفتم آرایشگاه. جو مدل قدیمش قابل تحمل‌تر بود. الان خیلی نامانوس شده. من برو و اصلاح و مو کوتاهی رو خودم انجام میدم.

پس جمعیت مون داره زیادتر میشه ... گروه آرایشگاه نرو ها

مهرآ:) پنج‌شنبه 9 شهریور 1402 ساعت 23:07 https://paeize-por-rang.blog.ir/

اومدم بگم منم آرایشگاه نمیرم و دیدم چه جالب انگار همه نمیرن... چقدر خوشحال شدم:))
به هر حال فضای وبلاگ است و آدمای قشنگش:)
خلاصه که من اونقدر دوست ندارم برم آرایشگاه که انواع کوتاهی و اینا رو خودم مجبور شدم یاد بگیرم... خیلی هم خوب کوتاه میکنم تازه: دی :دی

منم کلی کار بلدم در این زمینه
ابروهام را مرتب میکنم و منظم میچینم
موهام را رنگ میزارم ... البته من فقط مشکی طبیعی میزنم و از رنگهای دیگه استفاده نمیکنم
موهام را نوک گیری میکنم
لاک میزنم و ... و ... و ...

مهتا جمعه 10 شهریور 1402 ساعت 13:13

من آرایشگاه رفتن و دوست دارم
فکر کنم ماهی دو سه بار واسه ابروهام میرم

آفرین
هورا
یکی هم پیدا شد که دوست داشته باشه
آخی... خیلی خوبه

ملیحه شنبه 11 شهریور 1402 ساعت 10:10

سلام تیلو جان،منم آرایشگاه به ندرت میرم.من فقط برای واجبات میرم،مثلا همیشه ابرو وشیو صورتم رو خودم انجام میدم ،از رنگ مو هم که خوشم نمیاد ولی برای پروتئین و کراتین که خودم نمیتونم انجام بدم میرم ،ناخن ومژه هم نمیکارم که کارم بیفته اونجا

سلام به روی ماهت
گاهی واقعا لازمه دیگه ... دیگه نمیشه که همه کاری هم خودمون بکنیم

سارا یکشنبه 12 شهریور 1402 ساعت 19:06 http://15azar59.blogsky.com

من ارایشگاه را دوست دارم همچین خوسکل و موشکل میشه ادم مخصوصا لایت کردن مو را خیلی دوس دارم و کارهای پوستی مثل پاکسازی و اسپا و اینجور چیزها رو امااااااا امااااااااااا هزینه هاش تو کتم نمیره خیلیییییی گرونن فکر کن این همه میلیونی پول میدی موها رو لایت میکنی دو هفته بعد ریشه های سفید دوباره معلومه خب ادم حرصش میگیره
هییییچ کار ارایشگاهی هم بلد نیستم متاسفانه جز اندکی رنگ کردن مو اونم کاملا ساده

افرین ... افرین که آرایشگاه را دوست داری
من از جو درونی آرایشگاه و حرفای خاله زنکی و اون نگاه زیر ذره بین آرایشگاه خوشم نمیاد
خب البته که با اون قیمت های میلیونی هم مشکل دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد