روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

همچنان در دست اقدام ...

سلام

روزتون قشنگ

دوشنبه ست ولی باشگاه نرفتم

گفتم براتون مربی جان تشریف بردند مسافرت

باشگاه را دوست دارم ولی همیشه آدم به سمت تنبلی گرایش داره ...

حس میکنم اگه چند جلسه دیگه تعطیل بودم هم بد نبود




دیروز روی دور تند گذشت

تازه بعد از سرکار با مادرجان رفتیم سمت باغچه

کلی محصول برداشت کردیم

عکسش را گذاشتم براتون توی اینستا

tilotilomaniya1402

عناب ها رسیده بودن و من عاشق مزه ی عناب تازه ام

اما دیروز وقتی نوبر کردم ... حس کردم دیگه اون مزه را نمیده

عناب اون وقتی خوشمزه بود که پدرجان با اون دستای تپلش از میان تیغ تیغ های درخت عناب رسیده هاش را برام جدا میکرد و میگفت میوه را اون لحظه ای که از درخت میچینی یه مزه دیگه میده...

بعد من عین یه گربه لوس و ملوس دور و بر پدرجانم میچرخیدم و اون هم دونه دونه برام عناب میچید... بعدش از درخت کناری بهم انجیر میداد

اخ ...

چقدر زود دیر میشه ....

باغچه مون از رونق و صفا افتاده

من و مادرجان هم به زور میریم...

اگه ما هم نریم اونهمه زحمت ....

نعناها کم شدن... وقتی پدرجان بود هرچی نعنا میچیدیم یه گوشه دیگه نعنا داشتیم ... حالا دیگه اینطوری نیست

باغبان رفته و انگار باغ دچار خزان اجباری شده ...

بازم نباید ناشکر باشم

الحمدلله

من فلفل چیدن را دوست دارم ... لابلای بوته های قد بلند فلفل می ایستم و دونه دونه فلفل ها را پیدا میکنم

بعدش هم انگور چیدیم

مادرجان انجیر چیدن

تا مادرجان نعناهایی که چیدن را پاک کنند منم همونجا انگور و انجیرها را شستم 

کنار همون حوض...

همون حوض...

همون حوض...

اخ ...

جای خالی بعضی از آدمها پر شدنی نیست .... از دست دادن سخته ... ولی بعضی از آدمها با همه ی آدمها فرق دارن




مادرجان دیروز برام یه جفت دیگه جوراب راه راه جایزه خریده بودند

قابل توجه اونایی که لابلای آدما دنبال پیدا کردن تیلوتیلو هستن

یه دختر رنگی رنگی ... با جورابهای راه راهی...

البته هنوز نپوشیدمشون

لطفا فعلا دنبالم نگردید



داداش جان و همسرش سرما خوردن

از بس ذوق اومدن داشتن همه وسایلشون را بسته بندی کردن

ساک هاشون آماده ست

چند روز پیش برای اینکه زمانشون بگذره رفته بودن یه پیک نیک دو روزه

یه جایی با فاصله یکی دو ساعت از محل زندگیشون

والا عکسایی که فرستاده بودن آدم را به فکر فرو میبرد که اینجا هم جز همین کره زمینه که ما توش هستیم؟؟؟؟

اونقدر زیبا بود که انگار کارت پستال بود... داشتن یکی از قصه های بچگی هامون را زندگی میکردن

ولی به محض اینکه برگشتن سرما خوردن





همه اینا را گفتم که چیزی از یخچال نگما

ولی مگه میشه؟

نمایندگی فرمودند درخواستتون ثبت شد و از این حرفا که دیروز براتون گفتم

دیدم 24 ساعت هم تمام شد و خبری نشد

باز زنگ زدم

فرمودند : عه!!!!!!!!!!!!!! تکنسین از نمایندگی منتخب و نزدیکتون تماس نگرفتند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اخه من چقدر حرص بخورم ؟

شماره نمایندگی اصفهان را دادند... زنگ زدم شخصا... فرمودند به زودی باهاتون هماهنگ میشیم

اخه این چه وضعیه...

یه تعمیرکار یخچال اینقدر سرش شلوغه؟؟؟؟؟

کاش رفته بودم تو حوزه تعمیرات یه شغل انتخاب کرده بودم

والا انگار بازارشون خیلی گرمه ... من که اینجا نشستم هیچ خبری نیست ....

خب پس همچنان در دست اقدام باقی میمانیم تا ببینیم کی وقت و ساعت خوش میاد



فردا قرار هست بریم آلاله را برای تولدش سوپرایز کنیم

با خاله و اطلسی قرار گذاشتیم

عکس کادوها را باید بزارم براتون

فردا هم یادم باشه یواشکی از کیک و چیزای دیگه براتون عکس بگیرم

البته این ها قرارهای قبلی هست و باید ببینیم چی پیش میاد



دیگه؟؟؟؟؟

دوتا کار با پیک ارسال کردم

دقیقا نرخ پیک دوبرابر پارسال همین موقع بود

این را وقتی متوجه شدم که یه نگاهی به فاکتور پارسالی همین مدرسه انداختم

بعد حرف از ده درصد و بیست درصد تورم هست ... خب اینکه صد درصد هست... !!!!!!!




پ ن 1 : توصیه میکنم به شما : خوردن شکلات های شیرپسته ای  اسمارت شیرین عسل

اصلا کلا شکلاتهای شیرین عسل خیلی خوبن... این شیرپسته ای علاقه ی جدیدم هست

من کلا این شکلاتهای اسمارت شیرین عسل را خیلی دوست دارم

مدل دراژه و تلخش هم خیلی خوبه


پ ن 2:  آقای دکتر برام نوشتن: کاش زودتر اومده بودی ... اونقدر آروم شدی که باور کردنی نیست

خودم هم تازه فهمیدم چقدر بدخلق و عصبی شده بودم

دلتنگی آدم را از پا در میاره


پ ن 3: برای همه روزهام برنامه ریزی داشتم

تا اومدن داداش یه عالمه کار دارم که باید دونه دونه تیک بخورن

بعد این یخچال شده قوز بالا قوز و انگار دست و بالم را بسته

میشه انرژی بفرستید تا یخچال درست بشه و از نگرانی در بیام

نظرات 7 + ارسال نظر
ربولی حسن کور دوشنبه 30 مرداد 1402 ساعت 11:21 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
امیدوارم سفر برادرتون به هم نخورده باشه
ما که مدتی پیش یخچالو عوض کردیم و بعد که نصب شد برامون پیامک اومد تلویزیون شما نصب شد! دوباره زنگ زدم به نمایندگی و درستش کردم.

این هم چند جعبه محتوی انرژی مثبت. اگه لازمه تا باز هم بفرستم

سلام جناب دکتر
انشاله که به موقع میتونن بیان ... میسپاریم به خدای بزرگ
حالا تونستید ثابت کنید یخچال بوده نه تلویزیون؟؟؟؟؟؟؟؟
متشکرم
همچنین نیازمند انرژی هستم که نگو و نپرس

سعید دوشنبه 30 مرداد 1402 ساعت 12:25 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دخترعموجان
خوبی؟
مامان جی خوبن؟
اولا حرف از تنبلی و باشگاه نرفتن نزن که دعوات میکنما
من یه زمانی کلا از همین شیرین عسل تغذیه میکردم
در مورد یخچال هم نمیدونم مارکش چیه اما بعضی از لوازم خانگی کارخونش تو خود اصفهانه
به هر حال نگران نباش انشالا زود درست میشه اما باید هر روز پیگیری کنی

سلام پسرعموجان
متشکرم
شما خوبین؟ خانواده محترم خوبن
افرین که دعوام میکنی... باید برم ... باید برم ... باید برم
خیلی خوشمزه ست ولی من با این استعداد چاقی بیش از حد ... اصلا حق ندارم اینهمه شیرین عسل بخورم که ...
سامسونگ... منم نمیدونم
نگرانم چون داره خیلی طولانی میشه و هی 24 ساعت 24 ساعت بهم دیگه پاس میدن

سارا دوشنبه 30 مرداد 1402 ساعت 13:47 http://15azar59.blogsky.com

ای بابا یخچال خراب منو یاد خاطره خودم میندازه
تازه یک سالی بود یخچال را خریده بودم اونم مثلا با موتور فلان و بهمان و برند فلان تر و بهمان تر صبح روز تعطیل تو تابستان رفتم خونه مامان و شب ساعت ۸ برگشتم خونه شادمان و دیدم همهههه چیز تو فریز اب شده یخچال از شدت گرما مثل کمد شده زنگ زدم نمایندگی کارایی که به شما گفتن به منم گفتن و نشد که نشد وقتی کارشناس اومد فرمودن با کمااااال تعجبببب موتور و کیت در جا سوختن بخاطر نوسانات برق ( همون سالی که خیلی برق قطع میشد سال ۹۶ بود گمانم ) و اینچنین بود که موتور یخچال بینوا را تعویض کردیم شانس اوردم هنوز گارانتی داشت

وای
نگو ... ای خدا
حالا یخچال ما خیلی فلان و بهمان نیست ... سامسونگ هست ولی از اول 10 سال گارانتی داشت
هنوز هم 7 سال از زمانش گذشته و گارانتی داره
ولی اینکه کاری انجام بدن یا نه را نمیدونم

ربولی حسن کور دوشنبه 30 مرداد 1402 ساعت 15:23


خالیشون کن چندتا ماشین دیگه هم توراهن


چطوری ازتون تشکر کنم؟
اینهمه انرژی... لازمه به خدا ... برای جنگیدن با این زندگی خیلی انرژی لازمه

سعید دوشنبه 30 مرداد 1402 ساعت 17:38 http://www.zowragh.blogfa.com

برای یخچال با نمایندگی سام سرویس تماس گرفتی؟ چون نمایندگی اصلیش سام سرویسه
اگه نمایندگی اصفهان جواب نمیده زنگ بزن مرکز خدمات تهران
همون روزی که قول دادن بیان اگه نیومدن باید دوباره زنگ بزنی
یه چی بگم؟ من هررررررچی بخورم چاق نمیشم
راستی 10 سال گارانتی نیست خدمات پس از فروشه
After sale servic بازم رو دفترچه رو بخون ببین چی نوشته
یعنی تا مدت 10 سال قطعات مورد نیازش رو شرکت تامین میکنه اما رایگان نیست

وای
سرم گیج میره اینا را میخونم
دیگه خسته م کرد این پروسه ی دور باطل
کاش یه جواب درست میگرفتم و اینهمه حرص نمیخوردم

لیمو سه‌شنبه 31 مرداد 1402 ساعت 11:33 https://lemonn.blogsky.com/

کلا همینکه یه وسیله برقی خراب میشه اعصاب خردکن هست چه برسه که برای درست کردنش هم اذیت کنن.
+سوغاتی ها مبارک


من که دارم پشت سر هم حرص میخورم

ونوس چهارشنبه 1 شهریور 1402 ساعت 09:27 http://shakibajoon90.blogfa.com

زنده باشی تیلو جان

متشکرم عزیزدلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد