روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

در حال تعمیر....

سلام

روزتون قشنگ

به ظهر رسیدیم و هنوز نتونستم یه پست بنویسم



فریزر یخچال که درست نشد و همچنان بی نا و بی قدرت داره کار میکنه

دیگه از دیروز شروع کردم به پیدا کردن تکنسین مربوط به نمایندگی

بعد از کلی گشتن تازه متوجه مهر و امضا و شماره تلفن های روی برگه گارانتی شدم

خلاصه که با کلی زنگ و تلفن تازه امروز صبح درخواستم ثبت شد و منتظر هستم که باهام تماس بگیرن


صبح امروز رفتم سمت اداره بیمه

باید مدارک میبردم و تحویل میدادم چون دوباره بیمه ی خودم مشکل پیدا کرده بود

شناسنامه لازم داشتند!!!!!!

یعنی تو این مملکت که ما آب میخوریم با کارت ملی و شماره ملی همه چیز مشخصه... برای کارهای بیمه به شناسنامه احتیاج بود

شناسنامه ی منم از اون قدیماست و کلا ازش بدم میاد

خلاصه که رفتم بیمه و کارهای مربوط به بیمه در کمتر از نیم ساعت حل شد

بعدش هم آدرس گرفته بودم برای استفاده از گارانتی اون دستگاه خرد کن که گفتم از سرای ایرانی گرفتیم و کلا سوخت

فکر کردم کالای سوخته و معیوب را میگیرن و یکی نو تحویل میدن... ولی زهی خیال باطل

خرد کن را گرفتند و گفتند میره برای تعمیر.... اگه نیاز بود شاید تعویض بشه ولی این به صلاحدید کارخانه هست!

خلاصه که خرد کن رفت تا بعدها تکلیفش روشن بشه

بعد هم اومدم دفتر با یه عالمه شلوغی....

یه مشتری هم کنار دستم نشسته و نمیتونم پست کامل بنویسم ...





نظرات 5 + ارسال نظر
ربولی حسن کور یکشنبه 29 مرداد 1402 ساعت 13:14 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
خب همه مون شناسنامه مون از اون قدیماست.

سلام جناب دکتر
دور و بر من همه رفتن و شناسنامه هاشون را تعویض کردند و از این جدیدها گرفتند
توی خانواده مون فقط شناسنامه من قدیمی هست
از اون جلد قرمزها

فاضله یکشنبه 29 مرداد 1402 ساعت 13:21 http://golneveshteshgh.blogsky.com

ای جان

الی یکشنبه 29 مرداد 1402 ساعت 17:20

تیلو جان یخچال رو خالی کن و به مدت 24 ساعت بزار خاموش با در باز بمونه و اون قسمت فن پایینشو با فشار آب شدید بشور بزار اون هم خشک بشه به احتمال 90 درصد درست میشه

فن را که آب نگرفتم ، چون یخچال گارانتی هست و از این مدل بلاها اگه سرش بیاریم برای گارانتی دچار مشکل میشیم
ولی 24 ساعت خاموشش کردیم ولی بازم درست نشد

دلی دوشنبه 30 مرداد 1402 ساعت 03:41

درود مهربون ،دعا میکنم یخچال زودتر درست بشه ،ویلا باغ چادگان اگه ممکنه ادرس یا شماره تماس رزو لطف کنین ممنون میشم

سلام عزیزم
ممنون که دعا میکنید
کاش زودتر درست بشه ...
من مسئول رزرو نبودم اون زمانی که رفتیم برای همین شماره و آدرس ندارم ...
یکی از خانم های دیگه که پسرشون کارمند شهرداری هستند زحمت رزرو ویلا را کشیده بودند

سارا دوشنبه 30 مرداد 1402 ساعت 15:48 http://15azar59.blogsky.com

شناسنامه منم از این جدید ها هست البته بخاطر اینکه سال اخر دانشکده که بودم بعد از امتحان که میومدم خونه کیفم را دزدیدن و همه مدارکم را بردن مجبور شدم المثنی و جدید بگیرم

ولی ماله من قدیمیه و یه جورایی دیگه مایه خجالت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد