روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شود بی پرده هر پوشیده تقدیر

سلام

روزتون بخیر

باز من از باشگاه اومدم و میخوام با جمله های تکراری بگم که ورزش کنید

چرا من متوجه نبودم اینهمه ورزش کردن خوبه و جاش توی زندگی من خالیه ؟

مطمئنم همه دوره های ورزشی همین قدر خوب و مفرح هستند

و مطمئنم همه مربی های ورزشی دوست داشتنی و ماه هستند

ولی این دوره ی ما ... با این بچه های هم دوره ای... و یه مربی پایه ... عالییییییییییییه

هر روز به طور متنوع یه جور حرکاتی انجام میدیم

امروز با کش های تی آر ایکس کار میکردیم و دیسک ها...

اول از همه ورزش گروهی و بازی های دسته جمعی بهم یه عالمه انرژی میده

راستی یکی از دوستان منو راهنمایی کرده بودند برای اون کش لوپ

در مورد اینکه رنگش مهمه و میزان کشسانی و قدرتش فرق داره

من رنگ سبز خریده بودم ... مربی گفتند بله رنگها بیانگر قدرت کش ها هستند ولی برای شما همین سبز خوبه

من متوجه نشدم یعنی سبز ضعیفه... قویه ... به درد بخوره ... به درد نخوره ...

خلاصه که تایید کردند

ممنونم که منو راهنمایی میکنید




فکر کنم فریزرمون یواش یواش داره بازنشسته میشه

هر 6 یا 7 ماه یکبار نیاز داره که یخ زدایی بشه و خودش دیگه به صورت اتوماتیک این کار را انجام نمیده

دیروز بعد ازظهر یکی دوساعتی فریزر را از برق درآوردیم و یخ زدایی کردم و بعدش با سشوار و دستمال حسابی خشکش کردیم و در سریع ترین زمان ممکن قفسه ها را برگرداندیم سرجای خودشون

البته دلمون میخواست قفسه ها را هم یکی یکی بشوریم ... ولی توی تابستون نمیشه زیاد زمان داد

چون خوردنیهای داخلش خراب میشد

کار فریزر که تمام شد افتادم به جون کف اشپزخونه

و به قول این بچه های بانمک امروزی، جاهایی که حتی توی سند نبود را هم شستم

یه دونه از این اسپریهای همه کاره با نهایت سرعت،  مارک سیف ، خریده بودیم که کاراییش عالی بود و بهتون توصیه اش میکنم

من قبلا همیشه مارک سیف را از اون مایع های تمیزکننده کِرِمی میخریدم ولی این بار این را خریدم و واقعا راضی هستم ازش

یعنی همه جا را تمیز میکنه ... فرقی نداره کجا

منم دیروز ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی را کشیدم بیرون و زیرشون را تمیز کردم

بعد هم زیر گاز و اطرافش را ...

یخچال برام سنگین بود و تا جایی که میشد همینطوری زیر و اطرافش را تمیز کردم

خلاصه ش کنم براتون ... خودمون را هلاک کردیم  و یه دونه یه دونه سرامیک های کف را با دست و اسکاچ و مسواک و فرچه و برس سابیدیم

و در نهایت از نتیجه راضی و خشنود بودیم





پ ن 1: این وسوسه های خوبی که وسط زندگی میان را باید،  دید

همیشه وسوسه ها بد نیستن

مثل تیلو نباشیم ... وسوسه ها را ببینیم


پ ن 2: داداش جان دیروز برای تشویق من برای باشگاه رفتن یه بطری آب خوشگل برام خریده بود

چرا من هیچی به ذهنم نمیرسه بخرم که اونا ذوق کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من همیشه برای هدیه خریدن ایده دارم ... چرا برای داداش و خانمش ایده ندارم؟

نظرات 7 + ارسال نظر
ربولی حسن کور چهارشنبه 4 مرداد 1402 ساعت 11:15 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
بله سیف مورد تائید است!
ببخشید پ.ن1 را ترجمه میکنین؟

سلام جناب دکتر
اگه یه دکتر تاییدش کنه دیگه نمیشه بهش نه گفت ... یادم باشه دوباره ازش بخرم و ببینم چه محصولات دیگه ای داره
شرمنده ... ترجمه ش آسون نیست ... ولی شما هم از تیلوتیلو اینو به یه گوشه ذهنتون یادداشت کنید، وسوسه ها را نادیده نگیرید... بالاخره یه چیزی پشتشون هست دیگه

ربولی حسن کور چهارشنبه 4 مرداد 1402 ساعت 11:48

فکر کنم خودم فهمیدم.
احتمالا منظورتون باید دید بوده آره؟!


خب رک و راست غلط های نوشتاری را تذکر بدید
من فکر کردم منظورم را متوجه نمیشید

سارا چهارشنبه 4 مرداد 1402 ساعت 14:54 http://15azar59.blogsky.com

وسوسه ها را ببینید ولی تومانها را ریال نبینید
.
چه کف اشپزخونه را سخت شستید دست و بالتون درد نگرفت اونجوری ریز تمیز کردید
.
من در عنفوان جوانی حدود ۷ ۸ سال قبل باشگاه میرفتم ولی دیگه وقت نکردم یعنی اونیکه نزدیک من هست برای خانمها صبح هستن که من نمیتونم
.
نمیدونم چرا هر وقت برات کامنت میزارم از اخر میام به اول

سارا اونقدر به اون تومان و ریال دیدنت خندیدم... چون خودم هم خیلی زیاد این اتفاق برام میفته
اونقدر کف آشپزخونه را سخت و لج درآر شستم که نمیدونی...ولی نتیجه خوب بودا
منم دلم میخواد باشگاه ساعت 7 باز میشد... ولی نمیشه ...حالا بازم با مسئولش صحبت میکنم ببینم کسی جز من مایل هست کله سحر بره باشگاه

میترا چهارشنبه 4 مرداد 1402 ساعت 15:18

تیلوجان اونقدر از حس خوب باشگاه گفتی
به خودم اومدم دیدم دوهفته بیشتره دارم بدن سازی میرم
واقعااااااا اگه میخاین هم حال جسم و هم روحتون خوب باشه
ورزش کنید و استمرار داشته باشید
ممنون تیلوی عزیزم
ضمنا نذری ها و حاجت هاتون قبول حق باشه

وای چقدر خوب... باورت نمیشه چقدر خوشحال شدم
چه کار خوبی کردی و چقدر خوشحالم که من انگیزه ش را بهت دادم
واقعا حال آدم را خوب میکنه
متشکرم میترای نازنینم که میای و کامنت میدی و حال دلم را خوب میکنی

فرشته چهارشنبه 4 مرداد 1402 ساعت 17:40

یخجال جهیزیه ام از مدل های برفکدار بود هر دو هفته یا بار پر میشد وشکر خدا یه روز درش از جا کنده شد نمیدونم چرا ولی باعث شد یه یخجال نو بخرم بدون برفک وتازه معنی زندگی رو درک کردم چقدر خوب وعالی که همه جارو تمیز کردین اسم اون شوینده فوق العاده چیه که اینقدر راضی هستین

اخی... راحت شدی از دستش... راست میگی تا وقتی داره کار میکنه دلمون نمیاد بندازیمش بره ...
اسم اون شوینده را که نوشتم ... سیف

سعید چهارشنبه 4 مرداد 1402 ساعت 18:57 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموجان
خدا قوت
نمیدونم مارک و مدل فریزر شما چیه اما از حرفات فهمیدم که المنت یخ زدایی فریزر کار نمیکنه
بهتره با نمایندگی تماس بگیرین تا بیاد و عیبشو بر طرف کنه
اما سعی کنین خیلی پرش نکنین و درشو هم خیلی باز و بسته نکنین روش فشار میاد

سلام پسرعموجان
متشکرم
خداوند به شما سلامتی و طول عمر بده
والا این فریزر ماله حدود 25 سال پیش هست و متاسفانه یه مارک ایرانی
بعد چندین بار با نمایندگی تماس گرفتیم ... همون زمانی که براتون تعریف کردم بینهایت الکی بوق میزد و اعصاب ما را به فنا داده بود و چندین تعمیرکار هم هیچ کاری از دستشون بر نیومد
فریزر به طبع زیاد درش باز و بسته نمیشه ولی بهر حال دیگه باید ازش استفاده کرد

رعنا چهارشنبه 4 مرداد 1402 ساعت 22:40

سلام
یک راه سریع برای یخ زدایی فریز اینه که از برق درمیاری، توی هر قفسه یک کاسه آب جوش میگذاری و درش رو میبندی. بعد از پنج شش دقیقه آب کاسه ها رو عوض میکنی و دوباره آب جوش میریزی و درو میبندی. شاید لازم باشه یک بار دیگه هم تکرار کنی اگر یخ خیلی ضخیم شده باشه. با این کار یخ ها خیلی سریع از بدنه جدا میشن. نهایتش بیست دقیقه زمان لازم داری. دفعه بعد امتحان کن

سلام رعنای نازنینم
ممنون از اینکه تجربه ی خوبت را با ما به اشتراک گذاشتی
حتما تست میکنم و این راه خیلی ساده تر از این هست که من یه عالمه آب میریزم داخل فریزر و بعدش خشکش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد