روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

مگه تموم عمر چند تا بهاره؟

سلام

روز گرم و آفتابیتون بخیر


دیروز بعد از ظهر رفتیم باغچه

توی خنکای عصرگاهی ، زیر درختهای انگور

اونجایی که وقتی نسیم میاد ، میشه رقص برگها را تماشا کرد....

یه کمی انجیر چیدیم

ته مانده های زردآلوها را چیدیم

یه کمی تره

یه کمی جعفری

نعناهایی که عطرشون آدم را از خود بیخود میکرد

به باغچه ی فلفلها آب دادیم

و بعدش برگشتیم خونه و تا اخر شب میناکاری کردم

یه ظرف پایه دار خوشگل...


امروز صبح باز مادرجان را بردم آزمایشگاه

البته نه آزمایشگاه نوبل

خیلی شلوغ بود

یه آزمایشگاه توی خیابان محتشم کاشانی... سرچهارراه

همون آزمایشگاهی که خیلی زیاد پدرجان را برده بودم ...

پشت ام آر آی سپاهان

اتفاقا طرف قرارداد بیمه تکمیلی ما هم بود

ولی آزمایش ادرار موکول شد به فردا صبح



بعدش مادرجان را رسوندم دفتر و کولر را روشن کردم

و پیش به سوی باشگاه

بالاخره این طلسم را شکستم و جلسه اول را رفتم

خب مسلما جلسه اول بود و کلی توی آینه روبرو به خودم و حرکاتم که اصلا با بقیه و به خصوص استاد هماهنگ نبود خندیدم

و جالب تر اینکه نمیدونم کلاس چی ثبت نام کردم ....

یادمه گفتند کلاس ایروبیک و پیلاتس روزهای فرد هست و روزهای زوج ....

یادم نیست روزهای زوج چی... یه چیزی که فیت ... داشت

منم گفتم من فقط روزهای زوج و صبح بین 8 تا 9 زمان دارم ...

و اینگونه شد که جلسه اول برگزار شد...

خوب بود

امیدوارم پیگیر بشم و سریع رهاش نکنم





پ ن 1: توی گروه نوشتم فردا تور سرای ایرانی

ثبت نام کنید

ساعت حرکت...

کلی مسخره بازی درآوردن ...



پ ن 2: مادرجان همین الان رفتند که جایزه ی ورزشکار شدن دخترشون یه کلاه ورزشی برام بخرن



پ ن 3: دیروز با داداش و همسرش توی فروشگاههای رم قدم زدم

اینترنتی

از راه دور

مجازی

ولی خیلی کیف داشت

کلی خندیدیم

نظرات 9 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 29 خرداد 1402 ساعت 11:11 http://15azar59.blogsky.com

حمید معصومی نژاد رررررم را هم دیدید یا نه
.
باشگاه خیلی خوبه روحیه ادم را خیلی خوب میکنه
.
باید بیام اون باغچه پر از عطر و رنگ را ببینم

سارا جانم
یه چیز جالب
چند سال پیش تو یکی از این مهمونیای ایرانیا، توی رم ، واقعا حمید معصومی نژاد بودش
و داداش با کلی خنده و شوخی ، توی تماس تصویری بهم همین را گفت
و واقعا اون موقع دیدمش و کلی یادمه باعث شوخی و خنده بود

بیا قدمت بر چشم من
چی بهتر از یه عصرانه دوستانه

لیمو دوشنبه 29 خرداد 1402 ساعت 11:37 https://lemonn.blogsky.com/

سلام تیلوجان
خداروشکر که حالت خوبه و میخندی

سلام به روی ماهت
انشاله که حال دل همه ی دوستان همیشه عالی باشه

نگار دوشنبه 29 خرداد 1402 ساعت 13:31

سلام گلم.روزت خوش.آزمایشگاه مهاجر اول خیابون هشت بهشت کنار بانک مسکن هم عالیه.برخی جواب آزمایش ها را یک روزه میده. و دستگاه‌های پیشرفته داره.من برای آزمایش پسرم برای عمل لوزه هاش صبح آزمایش داد عصر جواب گرفتم و فردا صبحش عمل شد.انشا ا..همیشه به گردش و تفریح.

سلام به روی ماهت
اگه اشتباه نکنم خواهرجان هم فندوق را برده بود همین آزمایشگاه
ممنون از راهنمایی و یادآوریت

مخمور دوشنبه 29 خرداد 1402 ساعت 13:41 http://mastoori.blogfa.com

سلام
مجید جان کراس فیت ثبت نام کردی ؟!!!!
برای کسی که تازه می خواهد شروع کند کراس فیت خیلی سنگین است و قدرت بدنی زیادی می خواهد

به به
سلام به روی ماهتون
من همچین آدم هستم ... هرکاری را قدرتی و سرعتی شروع میکنم
میدونی که

ربولی حسن کور دوشنبه 29 خرداد 1402 ساعت 15:37 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
احتمالا فیتنس بوده
موفق باشید

سلام جناب دکتر
هاهاها
چه چالشی شد
هرکی هرچی رشته ورزشی با فیت بلد بود بهم گفت

لیلی دوشنبه 29 خرداد 1402 ساعت 15:46 http://Leiligermany.blogsky.com

تور مجازی خوبیش اینه که پاهای آدم خسته نمیشه.

لیلی جانم دیدی این خستگی پاها گاهی چقدر لذت بخشه

سعید دوشنبه 29 خرداد 1402 ساعت 17:06 http://www.zowragh.blogfa.com

کراس فیت دختر عمو

خودمم فکر کردم که کراس فیت هست ...

رها دوشنبه 29 خرداد 1402 ساعت 23:07

سلام
عزیزم اسمش فیتنس هستش زیرشاخه بدنسازیه که بهش تناسسب اندام هم می گن برای خانمها واقعا عالیه من یه مدت رفتم قشنگ اندامو شکل می ده اونم در حد مانکنها که همه چی سر جای خودش باشه یعنی جایی که باید برجسته باشه برجسته و جاهایی که باید باریک بشه رو باریک می کنه و ...خلاصه که رشته خیلی خوبیه و الان خیلی از خانمهای باکلاس فیتنس می رن اصلا رشته باکلاسها و خوش اندامهاست

سلام به روی ماهت عزیزدلم
دقیقا خانم مربی همین ها را گفت ... گفت اندام را شکل میده و خیلی زود متوجه تغییرات میشی

مریم و سعید چهارشنبه 31 خرداد 1402 ساعت 00:07 http://Saghf.blogsky.com

چقدر عطر زندگی جاری بود ...لذت بردم

خدا را شکر
اگه اندازه یه لحظه حس خوب بهتون منتقل بشه یعنی رسالت من در این جهان انجام شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد