روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

یک کمی ستاره روی صورتم بپاش سعی می کنم شبیه کهکشان شوم

سلام

روزتون زیبا


دیروز از صبح عطسه میکردم

ولی دیگه از بعد از ظهر رسما آبریزش چشم و بینی هم بهش اضافه شد و پشت سر هم عطسه ها قطع نمیشد

مادرجان یه پارچ بزرگ آب و عسل و آبلیمو گذاشتن کنار دستم

خودم هم شروع کردم به آب خوردن

چای هم با همون قندهای زنجبیلی

بیحال شده بودم به شدت

تا آخر شب هم همین حال بودم

امروز هم انگار سرم گیج میره

انشاله که همون آلرژی های معمولی هست و میگذره


امروز صبح زودتر بیدار شدیم

دوش گرفتم

رفتیم به سمت آزمایشگاه

ساعت هفت و نیم رسیدیم جلوی در آزمایشگاه 70 نفر جلوتر از ما نوبت داشتند

نشستیم توی نوبت

ساعت 8 و نیم نوبتمون شد

کد ملی را دادیم... اما اون کد آزمایش را میخواست ... کد نیومده روی گوشی مامان ... فکر کردم با همون کد ملی میشه

ولی نشد

دست از پا درازتر...

پیگیری میکنم ببینم میشه یا نه

بعدش رفتیم سمت باشگاه

روزهای باشگاه را روزهای فرد گرفته بودم که با نگاه به برنامه هام ترجیح دادم عوضش کنم

شد روزهای زوج

با لباس ورزشی رفته بودم که اگه شد امروز ورزش کنم ولی قرار شد از فردا برم

همونجا لباس عوض کردم

بنزین زدم

با مادرجان رفتیم بانک

تاریخ کارت عابربانکشون منقضی شده بود

بعد اومدیم دفتر

دیگه عطسه نمیکنم ولی انگار گیجم ....






پ ن 1: دیروز اصلا میناکاری نکردم از بس بیحال بودم


پ ن 2: دمای اصفهان از 40 درجه گذشته

میشه گفت هنوز توی فصل بهاریم؟


پ ن 3: وقتی کارهای امروز جور نشد میخواستیم با مادرجان با تشویقهای بسیار جناب دکتر ربولی بریم سرای ایرانی

ولی چک کردم و دیدم برگه ی جایزه را با خودم نیاوردم و توی خونه هست

دیگه حوصله ریسک نداشتم که تا اونجا بریم و اونها هم بگن با کارت ملی نمیشه



نظرات 6 + ارسال نظر
ربولی حسن کور یکشنبه 28 خرداد 1402 ساعت 10:58 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
عجب
پس شد هیاهوی بسیار برای هیچ!
ممنون که جواب کامنت پست قبل را هم برای سرای ایرانی ویرایش کردین.

سلام جناب دکتر
اینهمه وقت و انرژی صرف کردیم هیچی به هیچی
خواهش میکنم
من موظف به ویرایش هستم

سارا یکشنبه 28 خرداد 1402 ساعت 11:04 http://15azar59.blogsky.com

ما نیز همچون دکتر ربولی مشتاقیم ببینیم جایزه چیه
.
بلا ازت دور باشه رنگی جونم
هوای شیراز هم به شدددت گرم شده و ساعت کاری های ما هم شده ۶ صبح تا ۱۳

جایزه سرای ایرانی اینطوری هست که با هر خرید یه مبلغی بهتون جایزه میده که میتونید باز باهاش خرید کنید
ما یک میلیون و نهصد اون روزی که مبل خریدیم برنده شدیم
حالا میتونیم بریم و باهاش هرچی دوست داریم بخریم


6 خیلی زود هست ... اخه باید 5 نشده بیدار باش بزنی که 6 سرکار باشی... اونم تابستون که آدم شبها تا نصفه شب بیداره

سارا یکشنبه 28 خرداد 1402 ساعت 11:11 http://15azar59.blogsky.com

درسته من بعد از نماز صبح دیگه نمیخوابم حالا خوبه بازم ساعت مترو رو درست کردن ولی ساعت ۲ ظهر دیگه شت و پت هستما

مشخصه دیگه
اخه خواب شبانه درست که نباشه و کمبود خواب ؛ همه چی بهم میریزه

مه سو یکشنبه 28 خرداد 1402 ساعت 11:37 http://mahso.blog.ir

تغییر ساعت کاری باید برای شهرهای خیلی گرم اتفاق میفتاد...ولی نشد... مستر اچ طفلی ساعت کاریشون مثل قبل....شهر محل زندگی هم جهنم.... هفته گذشته تازه زیر تیغ آفتاب نبود کارشون...یه سری کارها توی یه سوله بود که آتیش گرفته بود و باید تعمیراتشو انجام میدادن....دمای 47 درجه صبح تا عصر توی ارتفاع....یعنی میومد خونه تماس تصویری میگرفتیم صورتش سوخته بود سرخ سرخ.....قشنگ هلاک شدن و البته هنوز کارهای راه اندازی اون قسمت ادامه داره.....

مه سو جان حرص این چیزا را نخور
این روزها سعی کن شاد باشی و بیخیال
اصفهان که اجرا شده
خدا به مستراچ قوت و سلامتی بده
اینطوری که میگی میفهمم چقدر دوستش داری و چطوری دلت براش میپره...

لیمو دوشنبه 29 خرداد 1402 ساعت 08:18 https://lemonn.blogsky.com/

نه فقط اصفهان، کل کشور گرمههههه
وای هیچی بدتر از سرماخوردگی توی تابستون نیست. امیدوارم یه آلرژی زودگذر باشه و زود بگذره بره. و اینکه خداقوت خیلی روز سختی داشتی.

بله ... گرمه... تابستون باید گرم باشه دیگه ...
خدا را شکر سرماخوردگی نبود
الحمدلله تمام شد و پرونده ش فعلا بسته شده
هرچی بود با همون آبلیمو عسلهای فراواااااااااااااان مادرجان تمام شد

سعید دوشنبه 29 خرداد 1402 ساعت 08:53 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دخترعموجان
حالت چطوره؟
بهتری؟

سلام
شکر خدا
بله
هیچیم نیست الحمدلله
دیروز تا ظهر هم حالتهای بی حالی را داشتم
ولی حس میکنم همون آلرژی بود و برطرف شد
ممنون از احوالپرسیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد