روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پرده ها کنار رفت- خود به خود با شروع بازی خدا - عشق افتتاح شد

سلام

روزتون زیبا

هفته اول خرداد تمام شده و گرمای تابستونی شروع شده

البته هنوزم یه ساعتایی از روز که هنوز خورشید خانم خیلی خودنمایی نمیکنه میشه خنکای بهار را یه گوشه کناری تو سایه پیدا کرد

وقتی به روزهای رفته ی سال نگاه میکنم و میبینم یک فصل رو به اتمام هست با خودم میگم دستاوردت توی یک فصل از سال جدید چی بوده؟

برای خودت چیکار کردی؟

برای دلت چیکار کردی؟

برای اطرافیانت چه کار ارزشمندی انجام دادی؟

چیزی هست که باعث بشه به خودت افتخار کنی؟

کاری کردی که برات خاطره شده باشه ؟

چیزی بوده که ده سال بعد اگه بهش فکر کنی بهار 1402 را به یادت بیاره؟

باید مراقب زمان باشیم

خیلی زود میگذره

خیلی سریع از دستمون میره




دیروز بعدازظهر توی خونه موندیم و تمیزکاری کردیم

یه جاروبرقی اساسی

راستی یه کمی عطر (از اون اسانس های روغنی که موندگاریشون بالاست) زدم به کیسه جارو برقی

حالا وقتی روشن میشه و هرطرف میریم کلی بوی خوب میده

بعد هم گردگیری و شیشه پاک کردن

در آخر هم که پفیلا و پفک هندی آماده کردم که عکسش را براتون گذاشتم توی اینستا

یه گوشه از هال - جلوی تی وی- بساط میناکاری همیشه پهن هست

یه رو فرشی گلبهی رنگ پهن میکنم - یه پارچه رنگین کمانی هم روی اون

شابلونها و مداد و تراش و خط کشهای ژله ای و استامپ

و سفالی که دارم طرح میزنم

و البته پمپ و قوطی سیاه قلم و ...

ولی دیروز اونها را هم جمع کردم 

میخواستم همه جا در مرتب ترین حالت خودش باشه

اگه یادم بمونه از میز پذیرایی امروز عکس میگیرم براتون




یه پارچه نخی سورمه ای با طرح برگهای آبی و سفید خریدم و دادم به خواهرجان تا برام پیراهن تابستونی بدوزه

از اون پیراهن ها که میشه توشون غرق بشیم

گشاد و خنک و دلچسب...

بعد زنگ زده میگه برات یه شلوارک راحت و خنک دوختم !!!!

تو دلم میگم اخه دیدی من شلوارک بپوشم؟

پارچه پیراهن منو شلوارک کردی؟

حداقل یه چیزی میدوختی که من بپوشم...

اینجا بود که خشم و عصبانیتم را کنترل کردم و در جواب گفتم : خیلی لطف کردی... ممنونم ...

تا من باشم دیگه پارچه نخرم

یا برم خیاطی یاد بگیرم ... یا دیگه پارچه نخرم ... !!!!




دیدین هر روز میگم بطری آبتون را فراموش نکنید

هرروزی برای تنوع یه چیزی بریزید توی بطری آبتون

یه روز خیار

یه روز توت فرنگی

یه روز نعنا

یه روز عرقیجات

دانه چیا

فلان و فلان ...

خودم امروز بطری آبم را جا گذاشتم ... به همین سادگی

حالا خیلی شیک و مجلسی میرم لیوان لیوان آب میارم و میخورم

از وقتی خیلی پاره وقت و تیکه پاره میام سرکار... دستگاه آب سرد کن و یخچالم را هم دیگه روشن نکردم

لازمه بگم دارم ازشیر آب میخورم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



راستی اونایی که با من توی چالش شِکر بودید...

چرا گزارش نمیدید ببینم چه میکنید

من که خیلی عالی پیش میرم

هرچی میرم جلوتر بهتر هم میشه

تازه دلم میخواد بیشتر هم ادامه بدم

میدونه فقط یازده روز از چالش باقی مانده

ولی اونقدر حسش خوب و عالی هست که گفتنی نیست ...

از اون روزی که براتون تعریف کردم بستنی خوردم و خطا کردم ، دیگه هم هوس بستنی نکردم ...

البته در گوشی بهتون بگم همه کیف تابستون هست و بستنی خوردنش

ولی من فعلا در حال رعایت هستم ... اونم سفت و سخت



پ ن 1: آقای دکتر درگیر یه عالمه ماجرای وقت گیر و نفس گیر هست

هر دفعه زنگ میزنم یا زنگ میزنن یه عالمه ماجرا برای تعریف کردن دارند

اصلا دیگه وقت برای عاشقی و حرفای عاشقانه و لاو ترکوندن هم نداریم

اونقدر که نصفه شب ماجراهای اعصاب خرد کن از این قضیه تعریف میکنه

بعد صبح زود زنگ زدن به من

گوشی سایلنت بوده و نشنیدم

وقتی رسیدم دفتر دیدم یا خدا.... 10 تا تماس...چه خبره

سریع زنگ میزنم

با عصبانیت میگه چرا جواب نمیدی...

دارم من من میکنم و منتظرم که کلی عاشقانه بگه نگرانت شدم و ... و ...

میگه من اصلا وقت ندارم برات نگران بشم

هر یک ساعت یه بار خودت بهم زنگ بزن.... !!!

و این هم از مدل عاشقانه های جدیدمون ...

حالا برم که سرساعت هست و باید ساعت حضور بزنم


نظرات 11 + ارسال نظر
ربولی حسن کور دوشنبه 8 خرداد 1402 ساعت 10:15 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
کافیه یک بار عطر مشهدی به جاروتون بزنین. دیگه تا وقتی اون جارو کار میکنه بوش نمیره!


سلام جناب دکتر
من اینجا جرات ندارم در مورد عطر مشهدی صحبت کنم ...
میدونید که دوستان یهو عصبانی میشن...
ولی به نظرم شما به جارو عطر مشهدی نزن

ربولی حسن کور دوشنبه 8 خرداد 1402 ساعت 10:46

مطمئنم که دوستان خواننده اینجا اون قدر کمالات دارند که تفاوت شوخی و تمسخر را بفهمند.
من خاک پای همه هموطنان هستم بخصوص مجاورین شمس الشموس.

اونکه بله ... دقیقا ... جای خود داره
شما بزرگوارید

عابر دوشنبه 8 خرداد 1402 ساعت 11:03

سلام شلوارک خیلی خوب بود مبارکه حالا شاید از اضافه پارچه شلوارک درآورده


سلام
نخیر... ایشون اگه از اضافه پارچه درآورده بودند که یعنی کارخارق العاده ... و اونقدر تبلیغات میکردن که الان زخمی شده بودیم

soly دوشنبه 8 خرداد 1402 ساعت 12:15

سلام تیلوی نازم
راستش من تغییر وضعیت دادم به شکر قهوه ای ارگانیک ...توکل بر خدای مهربان

سلام عزیزدلم
میدونی هرکدوم از این قدمها اول از همه حال دلمون را خوب میکنه
به چالش کشیدن خودمون یه عالمه انگیزه جدید به زندگیمون اضافه میکنه و همین هست که عالیه...

زینب (مسافرکربلا) دوشنبه 8 خرداد 1402 ساعت 15:38

سلام :)
هربار اینجارو میخونم لبخند میزنم و دلم میخواد منم دوباره وبلاگ نوشتنم رو شروع کنم اما باز از خیرش می‌گذرم.
اینکه آدم یاد بگیره یه چیزی واسه خودش بدوزه عالیه. منم بلد نیستما اما خیلی دوس دارم عملیش کنم.
بعضی وقتا عشق و عاشقی فقط حرفای عاشقانه زدن نیست همینکه همو بفهمیم و نیاز نباشه برای بیان احساسمون چیزی بگیم خودش قشنگترین عاشقانه دنیاس

سلام به روی ماهت
شروع کن... شروع کن که نوشتن عجیب حال آدم را خوب میکنه
خیاطی خیلی خوبه ... ولی حس میکنم نیاز به زمان و دقت و تمرکز داره
باید بریم آموزشگاه و حسابی وقت بزاریم
عشق و عاشقی هزاران راه داره ... یکیشم همین بی کلام احساسات را بیان کردنه

مهدیه دوشنبه 8 خرداد 1402 ساعت 16:37

سلام عزیزم
چرا پس برای من هیچ استوری از اینستا نمی آد؟
پیج قبلی مگه نیست

سلام به روی ماهت
مهدیه جانم نوشتم که یه پیچ موازی با همین وبلاگ راه اندازی کردم و اون پیچ قبلی نیست
@tilotilomaniya1402

فری دوشنبه 8 خرداد 1402 ساعت 20:29

به جای پیراهن براتون شلوارک دوخته، اما شلوارک هم خوبه مبارک باشه

بله خوبه
ولی من شلوارک نمیپوشم

سارا سه‌شنبه 9 خرداد 1402 ساعت 08:50 http://15azar59.blogsky.com

تیلو وقتی درباره پارچه و شلوارک و پیراهن نوشتی یاد سریال سه در چهار افتادم که دختر واسه پدرش با پارچه توپ توپی لباس خواب دوخته بود قشنگ حس میکنم چهره ات شده بود مثل بابای اون دختر


من که این سریال را ندیدم
ولی از حسی که تعریف کردی فهمیدم داری از چی حرف میزنی

آزاده سه‌شنبه 9 خرداد 1402 ساعت 09:19

سلام .وقتتون بخیر . آدرس اینستا تون رو می تونم داشته باشم ؟

سلام عزیزدلم
آدرس را گذاشتم براتون که...
@tilotilomaniya1402

آزاده سه‌شنبه 9 خرداد 1402 ساعت 14:06

سپاس از شما

زیبا چهارشنبه 17 خرداد 1402 ساعت 16:28

سلام،
از تصور اینکه پارچه پیراهن تبدیل به شلوارک شده خندیدم
خیاطی حوصله میخواد اگر آدم حوصله داری هستی یاد گرفتنش خوبه، اگر مثل من حوصله نداری یاد هم بگیری لباس نمیدوزی نمونه اش خودم

سلام به روی ماهت
خنده هم داره ... من که حرص خوردم
حوصله که زیاد دارم ولی واقعا وقت ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد