روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

آسوده خاطرم که تو در خاطر منی

سلام

روزتون بخیر




عکس کتابی را که تمام کردم گذاشتم اینستا

امسال قصد دارم بیشتر کتاب بخونم

هرچند دیگه مثل زمان نوجوانی و جوانی کتابها را قورت نمیدم

ولی همچنان خوندن کتاب را دوست دارم و چند سالی هست که نتونستم زیاد کتاب بخونم

حس میکنم اینستاگرام گردی و استفاده بیش از حد از صفحات مجازی باعث شده که ذائقه م در مورد خواندن عوض بشه

خوندن این نوشته های کوتاه و کوچولو و گاها به درد نخور شده عادت

در عوض خوندن کتاب که اینهمه مفید و به درد بخور هست از عادتهای روزانه ام حذف شده

حالا میخوام اون عادت قدیمی را دوباره احیا کنم

قبل تر ها ساعتها کتاب میخوندم ... بدون اینکه خسته بشم ... بدون اینکه زمان را متوجه بشم

اصلا از عالم جدا میشدم

اشتیاقم به خواندن عجیب بود

یادمه کتاب برباد رفته و اسکارلت را دوبار پشت سر هم بدون وقفه از روی گوشی قدیمی و کوچولوم خوندم

کتاب دزیره را با اینکه سه بار توی نوجوانی خونده بودم توی 12 ساعت بدون وقفه از روی تبلت خوندم

و یه عالمه کتاب دیگه...

اما الان گاهی یک ماه طول میکشه تا یه کتاب را تمام کنم

حالا ببینم میتونم تا حد زیادی این عادت خوب قدیمی را بازیابی کنم یا نه...




پ ن 1: من و آقای دکتر مراحل اولیه آشنایی را توی خردادماه شروع کردیم

برای همین خرداد یه جورایی میشه سال شمار ما


پ ن 2: میخوام برنامه پیک نیک دسته جمعی بزارم

روی هم یازده نفر هم نیستیم

هرکسی یه سازی میزنه

از روز و ساعت و مکان و مدل رفتن و آمدن بگیر تا بقیه خرده ریزه ها...

کلا بیخیال ماجرا شدم

امسال انگار بیرون رفتن هامون طلسم شده


پ ن 3: همچنان در چالش شکر هستم

و حالا خیلی راحت تر از روزهای اول رعایت میکنم

دیگه حتی اذیت هم نمیشم

و میتونم بگم هیچ خطایی هم نداشتم


پ ن 4: روزمرگیها گاهی آهنگ امنیت و آرامش هستند

قدرشون را بدانیم


نظرات 3 + ارسال نظر
ربولی حسن کور چهارشنبه 3 خرداد 1402 ساعت 12:06 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
پس سالگرد آشنائی تون مبارک

سلام جناب دکتر
متشکرم

Amine چهارشنبه 3 خرداد 1402 ساعت 15:40

تفریح همگانی همیشه پر از ساز و آواز مخالفه
بهترین کار این هست ک بگین من تصمیم گرفتم فلان روز برم فلان جا اگر میاین که بسم الله وگرنه ک من میرم
ببین هممممممه میان من امتحان کردم

همینطوریه
دقیقا بهترین کار همینه
ولی چه کنم که گاهی خودم دلسوزی زیادی میکنم و هی دنبال دل بقیه راه میرم

اذر پنج‌شنبه 4 خرداد 1402 ساعت 08:18 http://azar1394.blogfa.com

من اینستا رو حذف کردم .
اینستا هم مجازی وهم غیر واقعی هست.ادمها و حرفاشون همه ادا هست..ادم رو از واقعیت دور میکنه و چقد وقت گیراست..
هرچه خواستم استفاده از اینستا رو مدیریت کنم نتونستم ..الان که حذف شده راحتترم.

هیچ چیزی جای کتاب رو نمیگیره ..کتاب عالیه..
پ ن 4 جالب بود..اینطور ندیده بودم

کار خوبی کردید
اتفاقا من هم به طور دوره ای قبلا این کار را کردم
و این راحت بودنی را که میگی تجربه کردم
جدی جدی هیچی جای کتاب را نمیگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد