روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

از دست بلاگ اسکای عصبانیم ....

سلام

اولین روز خردادماهتون پر از خیر و برکت

امیدوارم لحظه های نابی در انتظارتون باشه

خاطره های بی نظیری در این خرداد داشته باشید و لحظه لحظه ی این ماه براتون خاطره بشه

ته تغاری بهار ...

دیشب یه بارون حسابی اومد

یعنی دقیقا بارون بهاری که میگن

یهو شروع شد و در چند دقیقه اونقدر شدید شد که آب توی تمام معابر راه افتاده بود

رعد و برقهای خیلی خیلی شدید

و بعد هم یهو تمام شد

در عوض هوای بعدش محشر بود

و این باعث شد که هوای خردادماهی امروز همچنان بهاری باشه




از دست بلاگ اسکای عصبانی هستم

نزدیک نیم ساعت وقت گذاشتم و کامنتها را با جواب های طولانی پاسخ دادم

تک تک و دونه دونه

بعد رفتم یه لیوان آب خوردم و برگشتم و دیدم همه ش پریده

اخه مگه میشه؟

مگه پاسخ ها دونه دونه ثبت نمیشه؟

اگه یکیش بپره!!!! دوتاش بپره!!!!

اخه یعنی چی؟

خلاصه که کلی عصبانی شدم

انرژی اول صبحم را صرف کامنت ها کردم و این شد آخرش...




یه عطری داشتم که پارسال عموجان برام سوغاتی آورده بودن

همون موقع شروع کردم ازش استفاده کردن

پارسال توی شرایط حرص درآر و لج درآر و خلاصه استرسی بودم و نمیشه اینو نادیده گرفت

ولی خیلی از روزها هم الکی و بدون دلیل توی دلم یه استرسی بود

گاهی حتی میومدم بهتون میگفتم نمیدونم چی شده و چمه ... ولی حالم بده

با تمام تلاشی که میکردم برای حال خوب خیلی از زمانها بی دلیل حالم خوب نبود

خلاصه...

من اون عطر را از اوایل زمستون دیگه استفاده نکردم و گذاشتمش کنار

میدونید بیشتر بوش بهاری بود و خنک و سرزنده

انگار به درد زمستون نمیخورد

من همیشه زمستونها عطرای تلخ و شیرین و گرم را ترجیح میدم

اینطوری شد که اون عطر را هُل دادم اون عقب ها

یه جایی که جلوی دستم نبود و ازش استفاده نمیکردم

تا پریروز

یهو چشمم بهش افتاد

آوردمش جلو و طبق عادت همیشه چند پاف هم ازش زدم

چشمتون روز بد نبینه

به محض اینکه نشستم توی ماشین همون دلهره و استرس و حال بد اومد سراغم

هی فکر کردم قضیه چیه

یهو متوجه شدم تا بوی این عطر بهم میخوره این حالی میشم ...

حالا نمیدونم این بو منو پرت میکرد به اون روزهای استرس آور

یا خود این بو برام استرس آور هست ...

خلاصه که اون عطر با بوی خنکش، از لیست عطرهام حذف شد






پ ن 1: یادم باشه عکس عطرم را براتون بزارم


پ ن 2: مرسی که اومدین اینستاگرامم


پ ن 3: برام نوشته : تو تمام منی...

منم روی تخم غاز سفالی که دستم بود و داشتم طراحی میکردم همین جمله را نوشتم ... تو تمام منی...


نظرات 6 + ارسال نظر
ربولی حسن کور دوشنبه 1 خرداد 1402 ساعت 12:09 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
ربط چندانی نداره اما من یاد کتاب پرتقال کوکی افتادم!
اگه عکسشو بگذارین که فروشش نصف میشه

سلام جناب دکتر
هرچند متوجه نشدم ... پرتقال کوکی ....
عکس را هم نزارم؟؟؟؟
خب ولی یادم انداختید که دیشب کتابی که دستم بود را تمام کردم
امروز عکسش را براتون بزارم و درموردش بنویسم

ربولی حسن کور دوشنبه 1 خرداد 1402 ساعت 12:36

اسم کتابش پرتقال کوکیه
گفتم ربط خیلی زیادی به این ماجرای شما نداره اما تا حدودی شبیهه
اختیار دارین هرطور که صلاح میدونین

من این کتاب را نخوندم
ولی در اولین فرصت باید بخونم ببینم چه شباهتهایی دیدید
میدونید جالبی این ماجرا این هست که میفهمم در چشم مخاطبم چه شکلیم

آنا دوشنبه 1 خرداد 1402 ساعت 15:02

سلام، حداقل اسم عطر رو بگید...چون شاید کسی استفاده کرده باشه و بیاداحساسش رو بگه...فروشش هم به قول آقای دکتر کم هم بشه طوری نیست ، حداقلش جدا از بحث اقتصادیش به سلامت شهروندان نیزکمک میشه! متشکرم دختر امیدواروسرزنده!

سلام آنا جان
قبل تر ها یه آنا بود که وبلاگ داشت و یهویی رفت و دیگه برنگشت ...
اسمتون را که دیدم یاد همون آنا افتادم
عکس اون عطر را توی صفحه اینستاگرامی گذاشتم

آنه دوشنبه 1 خرداد 1402 ساعت 16:06

تیلوی عزیز و مهربونم همیشه میخونمت ولی خاموش و درسکوت...اینستاگرام فالوت کردم و خوشحالم به دنیای رنگی رنگیت اومدم ولی از صبح ف ی ل تر شکنم وصل نشده لعنتی!
وای بعضی بوها خیلی استرس اورن نمیدونم شاید چون یاداور روزهای تلخی هستن

سلام آنه نازنینم
چقدر خوبه خانم دکتر که هنوز همراه ما هستی
لااقل اینطوری از حالت بهم خبر بده
از عشقت بگو ...
قربون قدمهات ... خوش آمدی... دوستایی مثل تو باعث دلگرمی من هستند

سعید سه‌شنبه 2 خرداد 1402 ساعت 12:24 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموجان
خوبی؟
برای این که کامنتات یا پستات نپره قبل از ارسال یه کپی بگیر

سلام پسرعموجان
متشکرم
امیدوارم شما هم خوب باشید
اوه انگار من یادم میماند که هربار کپی بگیرم...

سعید سه‌شنبه 2 خرداد 1402 ساعت 12:33 http://www.zowragh.blogfa.com

بله دختر عمو
دنیای عطر ها همین قدر عجیب و مرموزه


بله
کلی معجزه دیگه هم دارن عطرها که اینجا در موردشون حرف نزدیم
ولی جا داشت که حرف میزدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد