روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

باغ و بهار من تویی بهر تو بود بود من

سلام

روزتون بخیر

اینجا که روز با یه حالت نیمه ابری شروع شده

نمیدونم آلودگی هست یا غبار

بهر حال آسمون صاف نیست و ابرای قلمبه قلمبه پشمکی توی آسمون دلبری نمیکنند




هرچی تلاش کردم که اون صفحه اینستاگرامی که گفتم را راه اندازی کنم نشد که نشد

حالا یا فیلترشکن من خیلی خیلی ضعیف هست یا هرچی، نمیدونم ...

فقط میدونم که دو روز هست که تمام تلاشم را کردم و نشد که نشد

ولی هرطوری شده راه اندازی میکنم ... چون هربار یه عالمه عکس و ایده میاد به ذهنم که دلم میخواد نشون دوستای وبلاگیم بدم

صرفا دوستای وبلاگی....



دیروز حدود ساعت یک و خرده ای بود که دیدم ماموران اداره برق دارن از تیربرق میرن بالا

پرسیدم قصد قطع برق را دارید؟

فرمودند که بله

ازشون خواستم در حد چند دقیقه صبر کنن تا من در را ببندم و برم

مادرجان را صبح گذاشته بودم باغچه

رفتم به سمت باغچه

یه کمی توت خوردم و مادرجان را برداشتم و بعد از اینکه یه سری به پدرجان زدیم

رفتیم خونه

بعد از ناهار نشستم پای طرح زدن روی سفالها

تلفنی با داداش و همسرش حرف زدیم و تصمیم گرفتیم با داداش دوتایی یه رژیم مشترک را شروع کنیم و یکی دوماه ادامه بدیم

اولین قدم حذف شکر هست

شاید سخت ترین قسمت هم همین قسمت باشه

صبح مجبور شدم نان و پنیر و گردو بخورم

اگه میتونستم نان سفید را هم حذف کنم قدم بزرگی بود ... شاید توی قدم های بعدی

شاید نتونم طولانی مدت به این رژیم ادامه بدم

ولی بهرحال یه چالش هست دیگه

فعلا برای ماه اول و هفته اول تصمیم گرفتیم که فعلا حذف شکر و کم کردن میزان غذای روزانه تا حد نصف بود...

ببینم چقدر موفق میشم

باید بیشتر آب بنوشم

انگار هردومون دلمون یه چالش میخواست ... حس کردم بیشتر برای هیجان این چالش این کار را کردیم تا لاغری و سلامتی و هرچیز دیگه ای...

اگه کسی دوست داشت با ما وارد چالش بشه برام بنویسه

برنامه در همین حدی هست که گفتم (حذف کامل شکر و کم کردن میزان غذا در حد نصف کردن وعده های غذایی- این قسمت بستگی به توان بدنیمون داره و اصلا به خودمون فعلا فشار نمیاریم و فقط میزان وعده غذایی را یه کمی کاهش میدیم- شده در حد یکی دوقاشق) و البته روزی نیم ساعت پیاده روی در برنامه اجباری هست ...

در هفته اول خوردن میوه و هله هوله های روزانه عین سابق آزاد هست (البته عین سابق و نه بیشتر)




پ ن 1: تو این چند روز هزار بار یاد بنفشه افتادم


پ ن 2: توی این چند روز هزاربار رفتم بشینم سرگوشی که با فهیمه حرف بزنم و نشد که نشد


پ ن 3: للی ازم خواسته که با دانا هماهنگ کنم و همین یکی دو روز یه دور همی توی خونه ما داشته باشیم

نمیدونم چرا حس هیچ کاری را ندارم

ولی باید اینکار را بکنم ... هرطوری که شده


پ ن 4: دیروز چندتایی خشت را سوراخ کردم و یه آویز خوشگل درست کردم

شاید بازم این کار را ادامه بدم خیلی خوشگل شده ...



نظرات 8 + ارسال نظر
فاضله سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1402 ساعت 10:26 http://golneveshteshgh.blogsky.com

فیلتر شکن ماهیانه بخر

چندبار خریدم
از جاهای مختلف
ولی اصلا راضی نبودم
هی قطع میشد و یکی دو روز طول میکشید تا من برم مغازه اونا دوباره وصل کنن و ...

نوشین سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1402 ساعت 11:01

سلام سلام، منه منه کله گنده هم پایه رژیمم، چه خوبه انگیزه شد برام، پ ن ۴، خشت سوراخ کردین دیگه؟ دوستت دارم تیلو جونم

سلام سلام
سلام به روی ماهت
مادر دوتا بچه که نباید رژیم بگیره
رژیم آدم را بی حال و بی انرژی میکنه
شما باید انرژی داشته باشی که پا به پای دوتا وروجک بپربپر و بازی کنی

اخ خوب شد گفتی عزیزدلم
زودی رفتم درستش کردم

لیلا.م سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1402 ساعت 11:53

سلام تیلو جان
خسته نباشی
خدا کمک کنه منم تو چالش رژیمتون هستم
منظور از حذف شکر یعنی تمام قندها؟
اینو میشه بیشتر توضیح بدین
ممنون

سلام عزیزدلم
چقدر خوب
لیلاجان فعلا منظور اصلی قند مصنوعی هست
عسل- خرما - کشمش - توت ... کلا طبیعی ها را جایگزین کنیم
البته تا جای ممکن
مثلا قند و شکر و شیرینی جات - کیک ها.. مرباها... سیروپ ها ... نوشیدنی های آماده، هر خوردنی که قند و شکر بهش اضافه شده

آزاده سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1402 ساعت 14:49

سلام تیلو خانم
بجای شکر از استویا استفاده کنین شیرینی اس چند برابر شکر معمولیه با کالری خیلی کمتر
هایپر های ارگانیک دارن
برای فیلتر شکن ام من از یه آقای موبایلی میگیرم ماهیانه
تو کوچه جلفا البته تلفنی ام براتون انجام میده
ماهیانه بین صد و هشتاد تا دویست خواستین شماره شونو بهتون میدم

سلام عزیزدلم
ممنون از راهنماییتون ... اصلا استویا را نشنیده بودم ... حتما تست میکنم
خودم هم از آقای موبایلی میگیرم ... ولی خیلی قطع و وصل و مراجعه لازم داره

سارا سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1402 ساعت 15:55 http://15azar59.blogsky.com

سلام تیلو جونم
میخواستم بگم خانم اجازه منم چالشو هستم
فیلتر شکن ها که بوووق بودن بووووق تر هم شدن

سلام به روی ماهت
هورا که هستی ساراجونم ... اینطوری انگیزه مون هم بیشتر میشه

ربولی حسن کور سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1402 ساعت 16:28 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
پس چایی را به جای قند با نبات بخورین


سلام جناب دکتر
خدا راشکر که یه پزشک هم پیگیر رژیممون هست و داره راهنماییمون میکنه

سهیلا چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 ساعت 18:54 http://Nanehadi.blogsky.com

سلام،شما هم کوچ کن به تلگرام،اون جا عکس های خوشگلت رو برامون بذار.من آخرشم یاد نگرفتم عکس بذارم تو وبلاگ.

سلام سهیلا ی نازنینم
من خیلی سال هست که تلگرام ندارم

آسمان پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1402 ساعت 08:29 http://Avare7.blog.ir

حذف شکر باید خیلی روی پوست اثر بذاره
کاش منم بتونم این کار رو حتی شده یه هفته انجام بدم!

اولش خیلی سخت هست
ولی هر روزی که میگذره انگار کار ساده تری میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد