روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چه دانستم که این سودا مرا زین سان کند مجنون

سلام روزتون زیبا

بهار از نیمه گذشت

حالا نصفه ی خنک بهار سپری شده

و نصفه ای که رو به گرماست در پیش هست

بطریهای آب را فراموش نکنید 

برای حال دلتون اگه دوست دارید توی بطری آبتون شاخه نعنا و لیمو بندازید

گاهی هم یه خیار رنده یا خرد کنید

حتی اگه دوست داشته باشید توت فرنگی هم عطر خوبی به آب میده


ضد آفتاب یادتون نره

با هر بودجه ای که دارید ضد آفتاب پیدا میشه 

ولی هیچ جوره بیخیالش نشید

من خودم هم از برندهای ایرانی استفاده کردم و هم خارجی

به نظرم مهم اینه که حتما استفاده کنیم


من که هرجا میرم نقاب همراهم هست...

اهل کلاه نیستم ولی نقاب را استفاده میکنم

باید مراقب پوستمون باشیم


خیلی وقتا حواسمون به پوست صورتمون هست ولی از پوست دستامون غافل میشیم

دقیقا عین خودم

یا دستکش استفاده کنید یا ضد آفتاب

اگه رانندگی میکنید که بیشتر

بخصوص حالا که آستین ها همه کوتاه شده



یه عینک آفتابی برای مادرجان سفارش داده بودم و رسید و عالی بود

عینک هم از چشمامون مراقبت میکنه هم از پوست اطراف چشممون

پوست اطراف چشم حساس هست

هم زود چروک میفته و هم لک

تازه وقتی توی آفتاب قرار میگیریم و عینک ندارم ، چشمامون را جمع میکنیم و این خودش باعث بیشتر شدن چروک میشه



هیچوقت از کفشای تابستونی استفاده نمیکنم

سالهای خیلی دور ناخن پام مشکل داشت و گوشه هاش عفونت میکرد

اون زمان مجبور به حراجی شدم ... نه یه بار... نه دوبار... سه بار

سه بار با فاصله های کوتاه مثلا هر شش ماه یکبار

اون زمان نوجوان بودم و خیلی هم اذیت شدم

ولی خب بالاخره درمان شد

ولی دیگه زیبایی ش را از دست داد

و من هم همیشه ترجیح دادم کفشهای جلو بسته بپوشم که این ناخنها پیدا نباشه

حتی من تمام این سالها که میام سرکار، از صبح تا شب ، کفشم را از پام درنمیارم

چون پوشیدن صندل را هم دوست ندارم

حالا جالب که بهتون بگم برای روی فرش (زمان مهمان) هم از صندلهای جلو بسته یا کفش استفاده میکنم

امسال هم که خواهر برام گیوه خریده بود و همون گیوه ها را گذاشتم برای روی فرش

خلاصه که من هیچوقت تاحالا کفش تابستونی و جلو باز نخریدم

ولی دیشب به پیشنهاد مامان جان یه جفت از روی سایت برای خودم سفارش دادم

ببینم خوشم میاد یا نه



پ ن 1: دلخوشی های کوچولو کوچولو را پشت گوش نمیندازم

به مغزبادوم پیام میدم و عکس کفشا را نشونش میدم

ازش نظر میخوام

اینطوری حتی از لابلای کلماتی که مینویسه حس میکنم که حس خوب گرفته

ازش میپرسم برای تو هم سفارش بدم؟ دوتایی عین هم؟

خیلی عاقلانه میگه بزار برسه بپوشم اگه خوشم اومد بعد....

میگم برای تو دلم میخواد کفش تابستونی رنگی رنگی بخرم ... نارنجی... بنفش... صورتی

میگه بنفش نخر... از بنفش خوشم نمیاد

عکس چندتا کفش تابستونی بنفش براش میفرستم

لبخند میفرسته

میگه خیلی خوشگله

میگم سفارش بدم ؟

میگه نه... بزار برم از نزدیک ببینم

این فسقلیا کی اینهمه عاقل شدند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



پ ن 2:  مریض همچنان بستری هست

تلفنی جویای احوالش میشم


پ ن 3: زن دایی جان باید برای عمل تیرویید اقدام کنه

اونم خیلی سریع ....


نظرات 10 + ارسال نظر
soly دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 ساعت 11:50

سلام عزیزم
مبحث جدیدمون مشترک شده ها .خبر داری.
منم رفتم توی کار ضدافتاب


سلام به روی ماهت
من سالهاست ضدآفتاب روتین روزانه م هست

سارا دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 ساعت 12:15 http://15azar59.blogsky.com

منم کفش تابستونه نمیتونم بپوشم اول بخاطر محیط کار دوم اینکه نمیتونم بدون جوراب بیرون از خونه باشم
.
ضد افتاب به من سازگار نیست یعنی در واقع هیچ کرمی بخاطر حساسیتی که چشم هام داره
.
یه روزی انقدر بچه ها بزرگ میشن که از خودمونم جلو میزنن و این خیلی روزهای نزدیکی هست

آخ الان که گفتی منم دارم حسش میکنم ... چطوری بی جوراب برم بیرون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اطراف چشمت نزن... ضد آفتابهای اوریفلیم که بر پایه گیاهی و اورگانیک هستند را تست کن
البته پیشنهادمنه

و چقدر اون روزهای نزدیک قشنگن

مهرگان دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 ساعت 12:15

سلام ضدافتاب رنگی یا بیرنگ ؟

هرکدوم که سلیقه تون هست
این کاملا سلیقه ای هست و فرقی نداره
من خودم رنگی میزنم

لیمو دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 ساعت 13:19

سلام تیلوجان
من کفشهای تابستونی رو خیلی دوست دارم اما از جایی که سربه هوا هستم باید وقتی میپوشم مواظب باشم پاهام به اینطرف و اونطرف نخوره.

سلام به روی ماهت
راست گفتی
منم سربه هوام
پام به این طرف اون طرف گیر میکنه

سلام دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 ساعت 15:36

آیا
آقایون هم ضد آفتاب می زنند ؟

بله
ضد آفتاب بیرنگ
بالاخره آقایون هم باید مراقب پوستشون باشن

لیلی دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 ساعت 15:43 http://Leiligermany.blogsky.com

من می خواستم عینک آفتابی رو اینترنتی بخرم ولی نمی دونم میشه اعتماد کرد یا نه.معیار عینک آفتابی خوب چیه ؟من خرید اینترنتی خیلی زباد دارم ولی بعضی وقت اجناس رو نمی تونم ریسک کنم

والا من خیلی به طور حرفه ای و دقیق از معیارهاش خبر ندارم
همین که UV و پلاریزه باشه به نظرم کافیه
من از فروشنده اینترنتی پرسیدم و گفتند که هست
خودشون گفتند برای امتحانش میتونید بعد از دریافت عینک در نزدیکترین عینک فروشی اینو تست کنید
برای تستش یه تابلوی کوچولو هست که بهش نگاه میکنید و ....
من ریسک کردم چون تفاوت قیمتش با بازار خیلی چشمگیر بود

مهربانو دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 ساعت 15:54 http://baranbahari52.blogsky.com/

منم سالهاست ضد آفتاب رنگی شده روتین زندگیم
مبارکتون باشه عزیزم هم عینک مامان هم چیزای خوشگلی که سفارش دادی . راستش من عاااشق صندلم

مهربانوی نازنینم
من خودم چون زیاد اهل آرایش نیستم همون ضد آفتاب رنگی و یه خط چشم و یه رژ کوچولو میشه کل آرایش روزانه ام
ممنون

سعید دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 ساعت 16:53 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموجان
خوبی؟
آره استاد شهریار
من خواب استاد شهریار رو دیدم
اگه یه سر به وبم بزنی اینو پست کردم
راستی دختر عمو تو چرا انقد کم میای وب من؟
سئوال شده برام
باز من همین که هوا گرم بشه صندل میپوشم
این جوری هم کفش های چرمی عمر بیشتری میکنن هم پاهام داغ نمیشه هم میتونم صندلامو با لباسای تابستونی ست کنم
و همیشه انتخاب من تو کفش و صندل رنگ قهوه ای پررنگ و براقه
برای اون بیمار آرزوی شفای عاجل دارم

سلام پسرعموجان
متشکرم
میدونی حق با شماست که دیر به دیر سر میزنم ولی موضوع این هست که شما منظم و زود به زود پست نمیزارید برای همینم گاهی پیش میاد بارها و بارها سر میزنم و هیچی ننوشتید و اینطوری میشه که کمتر سر میزنم
اصلا به عمر کفش های چرمی فکر نمیکنم ... چون بخوام یا نخوام طولانی از کفش استفاده نمیکنم
متشکرم

گیسو دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 ساعت 21:54 http://www.saona.blogsky.com

خوش به حال کسایی که تو رو دارن اینقد حواست بهشون هست

ای جانم
سعی خودم را میکنم
من معتقدم آدم نباید نسبت به اطرافیانش بیخیال باشه

لیلی۱ دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 ساعت 23:16

سلام گندم جان نمیشه بری ناخن کار برات کاور کنن ناخن رو؟

سلام لیلی عزیزم
شدن که چرا ... میشه ... خوب هم میشه
ولی من به خاطر اعتقادات شخصیم نمیتونم ناخنم را کاور کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد