روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تو هیچوقت نرفتی لب جاده تا انتظارو بفهمی...

سلام

روز بهاریتون زیبا




دیروز سرظهر خواهرجان زنگ زد و ازم خواست براش کاری انجام بدم

نزدیک بود

کیفم را برداشتم و پیاده راه افتادم

اخ از این هوای بهاری

مسیر کوتاه بود

کاری که خواسته بود چند دقیقه بیشتر زمان نبرد

کنار اونجا یکی از مغازه های کوچولویی بود که عطرها و اسانسها را به صورت گِرَمی میفروشن

این چند روز همش از عطر و بو حرف زدیم!!!

خانم فروشنده جلوی در ایستاده بودند و یکی از این کاغذهای تست عطر دادند دستم

چه رایحه دلنشینی

برگشتم و با لبخند پرسیدم اسم این عطر چیه؟

گرم و دلچسب و کمی تلخ با یه رگه از مرکبات ... البته این حسی بود که من داشتم

ایشون هم با لبخند گفتند که چند اسانس را خودشون مخلوط کردند و اسم این ترکیب را گذاشتند «سوگلی»...

از خلاقیت و حرکتی که انجام داده بود خوشم اومد

یه خانم جوان ... خوش رو ... با اخلاق خوب

وارد مغازه ی کوچولوی قشنگ و تمیز و خوشبو شدم و ازشون خواستم که یه شیشه کوچولو از اون عطر را بهم بدن

من دوست دارم عطر حتما توی ظرف شیشه ای باشه و از این ظرف عطرهای پلاستیکی و رولی خیلی خوشم نمیاد

چند مدل شیشه آوردند که یکی را انتخاب کنم

عطر را داخل شیشه ریختن... خودشون تخفیف دادند ...

گفتم با این اخلاق خوبتون مشتریتون شدم ...

ولی متاسفانه گفتند که بعدازظهر قرار هست اسباب کشی کنند

عطر خوشبو را تحویل گرفتم و اومدم سمت دفتر ...

امروز هم روزم را با رایحه «سوگلی» شروع کردم ...




پ ن 1: دیشب اینو شنیدم و خوشم اومد :

درختها به اندازه بادهایی که در برابرشون ایستادگی کردند، قوی هستند

هرچقدر در برابر مشکلات ایستادگی کنیم قوی تر میشیم


پ ن 2: چند تایی عکس برای اون پیچ تیلوتیلویی گرفتم

دلم میخواد راه اندازیش کنم

حتی اگه شده برای یه مدت کوتاه


پ ن 3: امروز روز معلم هست

برای مامان جان از یه پیچ عینک آفتابی سفارش دادم


پ ن 4: از صبح که بیدار شدم آهنگی که عنوان پست هست توی مغزم پلی شده ....


پ ن 5: بازم دارم کیسه لیف میبافم...

آخه چرا؟؟؟؟؟



نظرات 11 + ارسال نظر
ربولی حسن کور سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1402 ساعت 10:14 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
تا اسباب کشی نکردن یه چندتا شیشه میخریدین

سلام جناب دکتر
خوب هستید
والا جیبم بهم اجازه خرید بیشتر را نداد

مه سو سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1402 ساعت 10:31 http://mahso.blog.ir

عطرها اگه ماندگاری داشته باشن خیلی دوست داشتنی هستن...
برای مستر اچ عطر خریدیم وقتایی که استفاده میکنه تا چندین روز عطر موندگار هست...و اینه که دوستش دارم....
سوگلی تون مبارک...

این عطرهای گرمی که میخریم به دلیل اینکه حالت روغنی دارند ماندگاری خوبی هم دارند
بعضی از عطرها وقتی میمانند بوی بهتری هم دارند و انگار هر روز بوی اونها تغییر میکنه
البته میدونم که نت های عطر یکی یکی کمرنگ میشن و برای همین هست که حس میکنیم بو تغییر کرده...

سارا سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1402 ساعت 10:46 http://15azar59.blogsky.com

سلام تیلو خانوم جونم
چه اسم بامزه ای داره این عطر
من نمیدونم چرا با این مدل عطرها اصلا رابطه خوبی ندارم یکی دوبار قبلا گرفتم و متاسفانه روپوش ازمایشگاه را به فنا داد و اثرش به صورت رنگ زرد موند مجبور شدم روپوش را عوض کنم .

سلام به روی ماهت
منم اسمش را شنیدم بیشتر ازش خوشم اومد
میدونی من بیشتر عادت دارم این عطرها را به مچ دستم (روی نبض) یا کناره های گردنم بزنم
اگه تصمیم بگیرم به لباسم بزنم زیر یقه میزنم چون میدونم که لک میکنه لباس را

سعید سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1402 ساعت 10:58 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموجان
خداروشکر همه خوبیم
مامان جی خوبن؟
دنیای عطر ها و بوها دنیای عجیبیه
منم تو این دنیای سحرآمیز هستم
حضرت علی میفرماید حکمت وزیدن باد رقصاندن شاخه ها نیست آزمودن ریشه هاست

سلام پسرعموجان
خدا را شکر
همیشه خوب و شاد و سلامت باشید
دنیای سحر انگیز عطرها... منم بوی خوش را خیلی دوست دارم
از عود و خوشبوکننده ها هم خیلی خیلی خوشم میاد
جمله حضرت علی را خیلی دوست دارم ... خیلی جاها برای پشت جلد دفترهایی که میزنم از این مدل جملات و البته خود این جمله استفاده کردم و میکنم

صحرا سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1402 ساعت 12:42 http://Sahra95.blogsky.com

به به عطر سوگلی
یه مدتی هست از این حس های زیبا غافل شدم البته که اینجاها نمیشه عطر پیدا کرد همه اش ادکلن هست شایدم هست من خبر ندارم

منم از اسمش خیلی خوشم اومد
غافل نشدی، مشغولیات مهم تری داشتی و داری که فعلا باید حواست به اونها باشه
زندگی ادامه داره
وقت پیدا میکنی برای رسیدگی به این حسها

خورشید سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1402 ساعت 13:59 http://khorshidd.blogsky.com

دوباره از پیج گفتی
میزاری زندگیم را بکنم
روز مامان گلت مبارک
عطر جدید‌مبارک‌
روبروی خونه مون یه رز رونده هست رنگ زرشکی
بنظرت طبیعی هست میبینمش یاد تو میوفتم


با این فیلترشکن های کوفتی هم هرچی تلاش کردم نشده که راهش بندازم
ولی دارم سعیم را میکنم
امیدوارم طبیعی باشه چه خوبه که اینطوری یادم میفتی

خورشید سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1402 ساعت 14:03 http://khorshidd.blogsky.com

راستی در مورد لیف خیلی هم خوبه برای آرامش
حالا یه وقتایی هم تنوع بده پاپوش بباف برای من

با کمال میل برات میبافم
میدونی لیف بافتن نیاز به هیچ تمرکز و حواس جمعی نداره
همینطوری توی عالم خودتی و فقط میبافی...

لیمو چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402 ساعت 13:15

سلام تیلوجان
روز معلم برای مامانت مبارک باشه
من همیشه از یه عطر استفاده میکنم. دلم میخواد من رو با همون بشناسن.

سلام لیموی خوش عطر من
متشکرم
چه کار جالبی میکنی... اینطوری عالیه... ولی من کلا آدم تنوعها هستم

فرشته چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402 ساعت 17:42

حیف که من اصلا تاب عطر وادکلن رو ندارم به شدت حالم بد میشه
اخلاق خوب ومشتری مداری لبخند وروی خوش چقدر روی مشتری اثر داره وروزشو میسازه کاش همه از این ترفندها بلد باشن

حتی عطرهای ملایم؟
ایفوریا را تست کن
و البته سری عطرهای اوریفلیم که برپایه گیاهی و ارگانیک هستند
واقعا همینطوره... هرکار و حرفه ای نیاز به آموزشهای خاص خودش داره

طیبه چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402 ساعت 18:05 http://parandehdararamesh.blogfa.com/

سلام تیلوجونم
منم عطر و البته ادکلن خیلی دوست دارم .تلخ و سردش رو
و از بعد از تعطیلات عید تا الان ۹ تا ادکلن هدیه دادم آخه خودم دوست دارم فکر می کنم بقیه هم دوستش دارند

سلام طیبه نازنینم
هورا به دوستی که همش عطر و بو و رایحه های دلنشین کادو میده
همیشه شاداب باشی

گیسو چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402 ساعت 18:29 http://www.saona.blogsky.com

سلام عزیزم منم خیلی با این آهنگ گریه کردم....امیدوارم دلت همیشه سبز و شاد باشه ....راستی اسم اون گل پست قبلی شنشاد نیست میخک ژاپنی هست

سلام به روی ماهت
آهنگ خیلی خیلی زیبایی هست
عه... ولی فکر میکردم همون شمشاد هست...
میرم بازم سرچ میکنم
مرسی که گفتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد