روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

اردیبهشت

سلام

اردیبهشتتون مبارک

روزهای قشنگ بهاری به کامتون

روز شلوغی داشتم که فردا میام براتون تعریف میکنم

پنجشنبه و جمعه را به یه عالمه کار متفرقه و تمیزکاری گذروندم

اونم با زبان روزه

شنبه خواهرا و خاله اومدن و مهمان بازی کردیم و چقدر چسبید

یکشنبه را کنار زاینده رود زیبا گذروندیم

باید همش را با جزئیات تعریف کنم

امروز صبح دفترخانه بودم

بعد از حرص خوردنهای بسیار

یه کار را به سرانجام رسوندم

و اومدم براتون بگم که از امروز بطری های آب رنگی رنگی تون را همراه خودتون هرجا میرید ببرید...

یادتون نره به خودتون عطر و طعم بهاری هدیه بدید

یادتون نره لبخند بزنید

کرم ضدآفتاب...

نقاب و دستکش...

عینکهای خوشگل آفتابی

و ...

بهار فصل خوشگل بودن و رنگی رنگی بودنه

تا جایی که امکانش هست لباسای رنگی و خوشگل بپوشید

ست های رنگی رنگی بزنید

و کیف کنید که دنیا خیلی کوتاه تر از چیزی هست که ما فکرش را میکنیم





نظرات 5 + ارسال نظر
ن دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 ساعت 15:04

تیلو جانم سلام..
نوشتت پر از زندگی بود .. اما من اشکام بند نیومد چون جایی از زندگی هستم که خسته ام.. همسری که به خاطر حقوق ندادن های پی در پی از شرکت اومده بیرون و دنبال کاره و پی حقوق بیکاری و هزاران خرج و قسط توی این گرونی و حقوق منی که کفاف نمیده و ….
میشه دعا کنی و بخوای از کسایی که خدا حرفشون گوش میکنه دعام کنن؟

سلام به روی ماهت
خدا حرف همه را گوش میکنه ... اسمع السامعین هست
میشنوه
میبینه
اجابت میکنه
میدونم روزهای سختی هست
امیدوارم اشکهات به لبخند تبدیل بشن
خیلی زود بیای از خوشحالی هات بگی
بیای از معجزه ها بگی
از حال خوب
غصه نخور...انشاله که خیلی زود درست میشه

سارا دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 ساعت 17:08 http://15azar59.blogsky.com

رنگی رنگی بمون تیلو جونم


بهم لطف داری نازنینم

سعید دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 ساعت 17:20 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو جان
چون پیامای منو کوتاه و مختصر جواب میدی منم کوتاه و مختصر برات مینویسم چون فکر میکنم حوصله یا وقت نداری
اردی بهشت اصفهان و شیراز عشقه

سلام پسرعموجان
عه
من که سرصبر جواب میدم
کی کوتاه و مختصر جواب دادم؟
مدتی هست از خاله جان ننوشتی... از دور همی ها... از اون شب گردیهای حال خوب کن کویری...
زاینده رود باز هست و اردیبهشت واقعا بهشت شده ...
تشریف بیارین اصفهان
تشریف بیارید و از هوا و زیبایی ها لذت ببرید

لیلی سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1402 ساعت 08:34 http://Leiligermany.blogsky.com

م نم تغییر لباس با فصل رو دوست دارم.همگام شدن با طبیعت

اصلا انگار ناخودآگاه رخ میده

جازی چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 ساعت 06:56

با سلام
بقول اقا سعید کوتاه و مختصر
خواندمت ، برایت سلامتی و برکت در روزی و موفقیت ارزو می کنم

سلام دوست خوبم
دیگه شما به خلاصه نویسی رو نیارید
از حال و احوالتون خبر بدید
از ماشین تون
از بقیه روزمرگیها بنویسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد