روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

مال خودت را محکم نگهدار همسایه را دزد نکن....

سلام

روزتون زیبا

لبهاتون پر خنده

روزگارتون شیرین


صبح با صدای ساخت وساز همسایه دیوار به دیوار بیدار شدم

یه کمی توی تختم از این پلهو به اون پهلو شدم

با بلندتر شدن قد ساختمان کناری دلواپسی های منم زیادتر شده

دیگه یواش یواش نگرانم که این ساخت بی در و پیکر باعث بشه که دزد بیاد زوی پشت بام ما

توی ساختمان ما انباریها روی پشت بام هست

البته به تعداد واحدها انباری داریم ولی موقع اجاره دادن توی قرارداد طبقات را بدون انباری اجاره دادیم

چون نمیخواستم رفت و آمد به پشت بام وجود داشته باشه

پشت بام را همون موقع قبل از اسباب کشی موزاییک کردم و باربیکیو و ...

پدرجانم دوست داشت از پشت بام به جای یه حیاط استفاده کنیم و اون موقع ها این کار را میکردیم

حتی اونایی که یادشون باشه نوشتم که سال اول باکسهای بزرگ خریدیم و سایه بان زدیم و گل و سبزی کاشتیم اون بالا...

و البته که موتور اسپلیتها هم روی پشت بام هست (به جز طبقه زیرزمین )

خلاصه که آروم آروم نگران شدم

و صبح وقتی صدای کار کردن ساختمان بغلی بلند شد با خودم گفتم امروز یه فکری برای ایمنی باید بکنم تا کمی خیالم راحت بشه

به خصوص که دارم ریز ریز و آروم آروم برای وسطای اردیبهشت نقشه میکشم که بریم سفر

لباس پوشیدم و آماده شدم

از در و موقعیت در و ... چند تایی عکس گرفتم

رفتم سراغ نزدیک ترین قفل فروشی که میشناختم

خودشون یه جای دیگه را معرفی کردند

رفتم جای دوم و دو نمونه قفل بهم دادند و قرار شد ببرم تست کنم ببینم کدومش به اون درها میخوره

توی مسیر یه قفل فروشی دیگه دیدم و ایستادم و صحبت کردم و یه پیشنهاد کمی ارزون تر دادند یه نمونه هم از اونجا گرفتم و برگشتم سمت خونه و تست کردم و باز عکس گرفتم و برگشتم سمت همون قفل فروشی که نمونه های اول را گرفته بودم

همفکری کردیم و خرید کردم

نمونه دوم را هم دیگه نبردم پس بدم و گفتم بعدا یه جایی به درد میخوره

اومدم سمت خونه و قفل و کلیدها را شماره گذاری کردم و زاپاسها را جدا کردم

پدرجانم تمام کلیدهای زاپاس را اتیکت میزدند و داخل یه جعبه مرتب و منظم نگه داری میکردند

منم همین کار را کردم

اتیکت زدم و منظم کردم و قفلها را به درها زدم و اومدم سمت دفتر

برای موتورهای اسپلیت هم قرار شد شوهرعمه م امروز بیان اندازه بزنن و یک حفاظ سفارش بدن که یه حفاظ فلزی ساخته بشه و بعد به کف پشت بام پیچ بشه و ...

دیگه والا برای دیش و ال ان بی کاری از دستم بر نمیاد

فکر نکنم کسی هم بیاد باربیکیو و ... بدزده

البته موتور برقیش باربیکیو و ... را باز کردم داخل انباری گذاشتم

از وقتی اون جناب دزد نه چندان محترم برای چندین بار پشت سر هم موتور کولر دفتر را دزدید ، پشت بام به نظرم جزئی از خونه نیست ...

مادرجان هم دوتا تشت مسی روی پشت بام داشتند که اونا را به انباری منتقل کردند





در مورد فیش حج پدرجان

امروز تماس گرفتند و قرارمدارها را برای فردا گذاشتیم

حرفای ساراجون منو به فکر فرو برد

البته من اینجا همیشه سعی کردم از اعتقادات دینی م زیاد حرفی به میان نیارم

چون به شدت معتقدم که هرکسی اعتقادات خودش را داره و خودم اعتقاداتی برای خودم دارم که شاید خیلی هم درست نباشه

برای همینم بیانشون نمیکنم

اما در مورد انجام فرایض دینی ، بیشتر معتقد هستم که هرفردی باید خودش برای خودش انجام بده و نایب گرفتن و پول دادن به اینکه شخص دیگه ای فرایض را انجام بدن به جای ما ... خیلی به نظرم درست نیست

بیشتر برای پر کردن جیب یه عده ای کاربرد داره ... البته نظرات همه محترم هست

میدونم یه سری از کارها را همه انجام میدن و یه جورایی شده روتین جامعه.. مثل پول نماز... پول روزه... یکسال نماز... یکسال روزه... منم استثنا نیستم و یه سری از این اعمال را انجام میدم ولی به نظرم هرکسی باید فرایض دینی خودش را خودش انجام بده چون در غیر این صورت اون عدالت خداوندی در ذهن من زیر سوال میره و مطمئنا آدمای پولدار به خدا نزدیک تر میشن ...

بازم اگه میتونید در این مورد منو راهنمایی کنید

شاید یه چیزایی را ندیده گرفتم و یه کارهایی را دارم اشتباهی انجام میدم

هنوز هم فیش را نفروختم و هنوز فرصت داریم



پ ن 1: مادرجان را رسوندم باغچه و خودم اومدم دفتر

عطر نعناهای باغچه آدم را مست میکنه


پ ن 2: منتظرم بوته گل محمدی غرق گل بشه و ...


پ ن 3: برای پدرجان شمعدانی کاشتم

اونقدر گل داده که دیگه برگهاش به چشم نمیان


پ ن 4: برای پدربزرگ گل نازکاشتم

اونقدر زیاد شده و اونقدر گل داده که گفتنی نیست


پ ن 5: خیلی از اخلاقهای آقای دکتر شبیه پدرجانم هست

یه وقتایی به خودم میگم واقعا خیلی شبیه هست یا من چون هر دوشون را خیلی دوست دارم اینطوری فکر میکنم؟



نظرات 18 + ارسال نظر
سینا دوشنبه 28 فروردین 1402 ساعت 15:29

برای ما هم پدر جان قبل از رفتن فوت کردند بجاش برادر جان نائب شدند و رفتند به نظر من یکی از شماها نائب بشید برید یا حتی یک فیش دیگه بخرید با مادر جان بروید

مادرجان خودشون فیش دارن
توکل برخدا
خدا پدرتون را بیامرزه
همه عزیزانتون سلامت

ح دوشنبه 28 فروردین 1402 ساعت 15:30

فیش حج تمتع است ؟
قیمت ؟
می شود امسال رفت ؟

بله
هم تمتع هم عمره
۱۱۵ میلیون
بله میشود

سارا دوشنبه 28 فروردین 1402 ساعت 16:59 http://15azar59.blogsky.com

سلام رنگی جونم
درباره فیش حج وقتی پدربزرگ من فوت کردن پدرم بجاشون رفتن حج ولی چون قبلا حج نرفته بودن گفتن اون حج خود پدرم حساب میشه و پدرم همون وقت یه فیش دیگه برای پدربزرگم گرفتن که البته نتونستن دیگه خودشون برن و فوت شدن ما به تمام ورثه اعلام کردیم که هرکس میخواد نائب بشه و بره ولی اونها هیچکدوم نرفتن توقع داشتن ما هزینه حج را بدیم ما هم برای پدربزرگ پارسال که مامان و ابجی رفتن نائب گرفتیم و ایشون جای پدربزرگ حج را بجا اوردن و پدربزرگ هم حاجی شدن ....تیلو جونم حج برای مستطیع واجب هست درست مثل نماز و فکر میکنم نمیتونید فیش حج تمتع را بفروشید اگر حج اولشون بوده کسیکه قبلا حج رفته میتونه نائب ایشون بشن و برن ولی اگر قبلا حج رفتن و این بار دوم بوده میتونید بفروشیدش ( پارسال اینو به ما گفتن چون ما هم قصد فروش حج پدربزرگ را داشتیم که گفتن نمیشه چون حج واجبشون بوده) حالا بازم شما از دفتر مرجع تقلیدتون سوال کنید

سلام ساراجانم
اول ازت تشکر کنم
من از کسایی که ذهنم را عقایدم را و افکارم را به چالش میکشن واقعا سپاسگزارم
این باعث میشه که ما عین آب توی گودال نگندیم و هرازگاهی عقاید و افکارمون را بررسی و بازنگری کنیم
ازت بینهایت ممنونم
البته من فیش حج را به دلیل اینکه حرف زده بودم و سپرده بودم و اصولا در این موارد اگه سرم بره حرفم نمیره - و اینکه این خانم خریدار مسن بودند و طلاهاشون را فروخته بودند برای این خرید - فروختم
ولی همچنان در حال تحقیق و بررسی هستم
و اگه قرار بشه نایب بگیریم هزینه ش را از جای دیگه پرداخت خواهم کرد

سعید دوشنبه 28 فروردین 1402 ساعت 17:11 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دخترعموجان تپل
خسته نباشی
در مورد قفل ها کار خیلی خوبی کردی آدم هر چی پول برای امنیت یا سلامت خودش خرج کنه هدر نداده
دیش و ال ام بی ها رو موقع رفتن به مسافرت باز کن
البته یادت باشه قبل ار باز کردن جای قرار گرفتن دیش رو دقیق نشونه بذار تا برای نصب دوباره نیاز به نصاب نباشه
در مورد حج رفتن نیابتی هم من به اعتقادت احترام میذارم اما اگه یکی از شما به جای مرحوم پدر برین خوبیش اینه که هم خودتون از معنویات این سفر بهره مند میشین هم ثوابش میرسه به روح پدرجان
البته اینم بگم که اگه مرحوم پدر در زمان حیات واجب الحج بودن اما نتونستن خودشون مشرف بشن حالا به شما واجبه که به جای ایشون حج به جا بیارین البته اگه طبق وصیت ایشون
باز هم هر جور خودت صلاح میدونی دختر عمو
روح پدر بزرگوارت غرق در آرامش الهی

سلام پسرعموجان
متشکرم
بله دقیقا همینه که گفتی ... امنیت مهمه
در مورد حج براساس عقل و فکر و منطق خودم و مشورتهایی که خواهم گرفت تصمیم میگیرم
احتمالا تصمیمم را بعدا همینجا بهتون میگم

روبی دوشنبه 28 فروردین 1402 ساعت 18:52

سلام
منم مثل شما فکر می کنم و به نظرم مسخره است عبادات یکی را یکی دیگه در ازای پول یا هر چی انجام بده. نفس عبادت و بندگی خدا زیر سوال میره و من حاضر نیستم این کارو بکنم.

سلام دوست جانم
من دقیقا باهات هم عقیده هستم
میشه ثواب کار نیک را به کسی هدیه کرد
ولی به عقل و فکر و اندیشه من نمیشه واجبات دیگران را در ازای پول انجام داد

پیام دوشنبه 28 فروردین 1402 ساعت 20:40

سلام.خوش بحالت چقدر پولدارین.کل مجتمع مال خودتونه با باغچه
اصفهانیا مایه دارن بیشتریا
با این حال میخای حج پدرتو بفروشی؟ کلن پولدارا خسیسن

سلام
چقدر شما هزارماشالا خوب بلدین حساب کتاب کنید
به خصوص دارایی دیگران را
فکر نکنم شما در جایگاهی باشید که اجازه داشتید باشید در مورد فروش حج پدرمن نظر بدید
البته از مدل قضاوت کردنتون و جمع بستن بقیه میشه متوجه شد دیدگاهتون چه شکلیه

زینب سه‌شنبه 29 فروردین 1402 ساعت 00:26

حتما با مادرتون برید
این فریضه رو انجام بدید و از گردن پدرتون دین رو بردارید
ضمن اینکه با ارثیه ای که به شخص شما میرسه شما هم مستطیع هستید
دو بار محرم میشید و فکر می کنم یک تیر و دو نشان بشه
میدونید چه نعمت و رحمتی روانه ی پدرتون می کنید با این کار؟
ازتمام محبت ها و لطف هایی که دارید بالاتر

زینب نازنینم
دین بر گردن آدمها حق الناسی هست که گاه با یه قطره اشک ، سیل میشه و آخرت کسی را به باد میده
انشاله که لایق باشم و قابل باشم و حجی به جا بیارم و ثوابش را تماما پیشکش کنم به امام زمانم و از ایشان بخواهم که ثوابش را هدیه کنند به پدرم

زهرا.سین سه‌شنبه 29 فروردین 1402 ساعت 00:41

تیلو جان سلام
من فکر میکنم اعتقادات انتخابی نیستند و با حساب کتاب ماهم حتما نباید جور باشن، اگه پدرتون این باورها رو داشتند حقشون هست که از اموالی که به جا گذاشتند ثواب این حج بهشون برسه و حتما این وظیفه شون بوده و اگر یک درصد هم اونجا منتظر این عمل باشند درست نیست جور دیگه ای عمل بشه
وووو چی بهتر از اینکه خودت بری به نیابت ازشون حج؟ خیلیییی سفر عالی و روح انگیزی هست ، حتما خیلییی لذت میبری بنظر من زرنگی کن و خودت نایب شون باش ، کار خیر رو از بقیه ی اموال شون هم میشه انجام داد ، خداروشکر اونقدری داشتند که برای کار خیر معطل ۱۰۰یا ۲۰۰ میلیون نباشن
کاش خودت بری و کیفشو ببری

سلام زهرا جان
اعتقاد یه نظریه شخصی هست ، چیزی که انتخابی نیست اصول دین هست
دقیقا لازم نیست راه درست با حساب و کتاب ما جور در بیاد
این حرف کاملا صحیح هست
مطمئن باشید بعد از تلنگر شما دوستان من تحقیق بیشتری خواهم کرد و از کسانی که قبولشون دارم حتما سوال و پرسش میکنم و به کمک شماها که لطف کردید و چشمام را باز کردید بهترین تصمیم را میگیرم
من سفر حج رفتم و از اینکه چقدر روحانی و عرفانی هست مطلع هستم
ارزوی من برای مردم کشورم این هست که هیچکس معطل پول نباشه...

سارا سه‌شنبه 29 فروردین 1402 ساعت 05:45

سلام
باز هم منم
من اینو قبول ندارم که با این کار، آدمهای پولدار به خدا نزدیکتر میشن. حداقل درمورد حج اینطور نیست. کسی که استطاعت مالی نداره، اصلا حج بر گردنش نیست که اون دنیا بخواد در موردش سوال و جواب بشه.
اما درمورد کسی که استطاعت مالی داره، حج بهش واجبه.
حالا اگر انجام داد که از گردنش ساقط میشه. ولی اگر شرایطی مثل پدر مرحوم شما پیش اومد و نتونست انجام بده چی؟ من فکر میکنم این لطف خدا به این دسته افراد هست که اجازه داده نائب بگیرن.

سلام به روی ماهت
سارای نازنینم
همون خداوندی که یه سری از اعمال را با قاعده و براساس ملاکهای خاص برای ما واجب کرده
یه سری کارها را هم گفته با یه سری شرایط لازم نیست انجام بدید

یکی از افرادی که ازشون سوال پرسیدم برام در جواب این نوشته را فرستادند:
مراد از استطاعت، داشتن توانایی مالی؛ و برخورداری از سلامت و قدرت بدنی؛ و باز بودن راه و امنیت مسیر؛ و وسعت وقت و کافی بودن آن برای حج است؛ پس در وجوب حج استطاعت شرعی معتبر بوده و قدرت عقلی داشتن کافی نمی‌باشد.
برخورداری از سلامت و قدرت بدنی .... یعنی کسی که اینو نداره مستطیع نیست ...
پدرمن سالها قبل آماده انجام حق شدند و به دلیل نداشتن قدرت بدنی ، توسط متخصصشون از انجام مناسک حج منع شدند، پس ایشون مستطیع نبوده ...


سارا جانم درگوشی بهت میگم هنوزم دارم پرس و جو میکنم

مریم سه‌شنبه 29 فروردین 1402 ساعت 08:24

عزیزم راجع به فیش عمره میگین لطفا؟ما همچین شرایطی داریم و نمیخوایم ازش استفاده کنیم رفتیم بانک میگن نمیشه فوختش.درسته؟و اینکه عمره قیمتش چقدره؟اصلا پروسه اینکه منصرف شدیم و نمیخوایم کسی نایب بشه و بره چیه؟

بله
من اگه اطلاعاتی داشته باشم با کمال میل در اختیارتون میزارم
فیش عمره به دلیل اینکه الان برای مناسک عمره اقدامی انجام نمیشه قیمت زیادی نداره
به من قیمت نهایت 8 میلیون را دادند
البته این سپرده ها یه سودی هم گویا داشته در طول سالهایی که ثبت نام شده که داخل همون حساب بانکی هست و میشه ازش استفاده کرد- یعنی میشه سودش را دریافت کرد از بانک

سهیلا سه‌شنبه 29 فروردین 1402 ساعت 11:51 http://Nanehadi.blogsky.com

کلر خوبی کردی،دزد زدگی جدا از ضرر،از نظر روانی آسیب میزنه.

سهیلای نازنینم
دقیقا حرف درستی زدی اون آسیب روانی تا مدتها همه چیز را سخت میکنه

زهرا سه‌شنبه 29 فروردین 1402 ساعت 13:57

سلام
با خط آخر اشکم چکید.
بمونه برات آقای دکتر
و آرامش و صبوری سهم قلبت باشه عزیزم

سلام عزیزدلم
ببخش که اشکت را درآوردم
الهی آمین
عزیزان همه شاد و سلامت باشند

زینب سه‌شنبه 29 فروردین 1402 ساعت 15:56

انشاالله
چه نیت خوبی
چه خوبکه برای پدری به اون خوبی هر کاری می کنید

واقعیت این هست که کاری از دستم بر نمیاد
ولی هرکاری که به ذهنم برسه و تواناییش را داشته باشم انجام میدم
خواهرا و داداش هم همینطورن...

Nazi سه‌شنبه 29 فروردین 1402 ساعت 16:51

حالا که روابط با عربستان خوب شده. فیش عمره را نفروشید. بزارین اولین دوره ای که میخوان ببرن من شنیدم تا سی تومن و بیشتر میره


فیش عمره قابلیت دو بار انتقال را داره
برای همین فعلا میزنم به نام خودم تا بعد ببینیم چی میشه

تریپل چهارشنبه 30 فروردین 1402 ساعت 02:05

سلام،
در مورد نگرانی از سرقت، میشه با نرده‌های نیزه‌ای بلند که به دو طرف خم شده‌اند، پشت‌بام را محافظت کرد.
در مورد حج باید طرف مستطیع باشد و شرایط استطاعت را تا آخرین لحظه داشته باشد که مسلما شرایط بدنی و‌ جسمی هم در این مقوله می‌گنجد. بهترین کار استفتاء از مرجع تقلید است تا مشخص شود شرط استطاعت کماکان پایرجا بوده یا خیر.
در خصوص نماز و روزه وووو اشخاصی که فوت کرده‌اند و قضای آن بر ذمه آنان است، بر پسر بزرگ‌تر واجب است که آنها را به جا آورد (خواه شخصا، خواه با پرداخت هزینه و انجام توسط دیگران). به نظر من هر متوفی برای حداقل یک نفر آنقدر ارزشمند و محترم هست که به فکر ادای دیون مادی و معنوی ایشان باشد.

خداوند ابوی گرامی شما را متنعم بر سفره کرامت اهل بیت کند و ان‌شاءالله همه رفتگان غرق در خوان نعمت پروردگار باشند.

سلام دوست خوبم
همونطوری که گفتم ساختمان کناری در حال ساخت و ساز هست و دیوارشون از ما بلندتر میشه و این عملا یعنی نرده به کار نمیاد
ممنون در مورد توضیحتون
خداوند به شما و عزیزانتون سلامتی بده
همیشه شاد و خندان باشید

فرزانه چهارشنبه 30 فروردین 1402 ساعت 12:27

راستش از نظر منم عبادات حتما باید توسط خود شخص انجام بشه و اصلا به هیچ وجه نمیتونم کسانی را درک کنم که پول میدن کسی برای متوفیشون نماز بخونه!!!!!!..
یه کم تفکر لازمه واقعا. آخه نماز اصلا هدفش چیه؟ هدف اینه که در اثر عبادت انسان به خالق نزدیک بشه. درسته؟ من اگر نماز بخونم و اگر نماز خالص بخونم میتونم به کمک اون به خدا نزدیکتر بشم . حالا اگر نخونم و بمیرم اونوقت چه سود که دیگری برام بخونه؟؟؟ مگه خداست که به نماز احتیاج داره؟؟ وقتی ما پول بدیم کسی نماز بخونه معناش این میشه که انگار نعوذبالله خداست که به اون نماز محتاجه . حالا چون من نخوندم از اون خزانه ی نماز چیزی کم شده پس حالا باید جبران بشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این چه اعتقادیه که توی سر مردم کردند ؟؟ نمیفهمم
کاش هر کس خودش میشست و کمی تفکر میکرد. بیخود نیست مرتب در قرآن مردم را به تفکر کردن ترغیب کرده.
یه عده از همین تفکر نکردن مردم برای خودشون دکان درست کردند متاسفانه!!

منم در مورد واجبات و فرایض دینی نظرات خودم را دارم و با نظرتون موافقم
تفکر لازمه

جازی چهارشنبه 30 فروردین 1402 ساعت 15:45

با سلام
تیلو جان بابت تاخیر چند وقته عذر خواهی میرکنم و علتش هم بیماری من و خانم بود که گیر درمان و دوا دکتر شهرستان بودیم بعد هم برادر خانم به رحمت خدا رفت و امروز مراسم خاکسپاری اش بود
اما در مورد فیش. حج و فروش یا عدم فروش ان باید دید که از منظر فقهی نگاه کنیم یا عرفانی. در مورد فقهی شخص مستطیع باید یک بار حج واجب را انجام دهد و چنانچه فوت نماید شخصی به نیابت از ایشان این کار را انجام دهد و اما از نظر عرفا حج هم یک کار خوب است ولی مهم دل و قلب شخص است که مقبولیت حج را ضمانت می کند و چنانچه دلی را شاد کنی یا درمانده ای را از.درماندگی به در اوری بهتر از صد حج واجب است و می گویند خیلی از حجاج فقط زحمت رفت و برگشت را می کشند و بین قبل از رفتن و بعد از رفتن فرقی نکرده اند. در این زمینه کتاب خسی در میقات جلال ال احمد بسیار زیباست . و حج و زیارت خانه خدا اگر فکر و اندیشه را تغییر ندهد بین حج رفتن و نرفتن هیچ فرقی نیست. و مرحوم پدرتان شخصی مومن و با اخلاص و مردمدار بود و فکر نکنم خداوند با ان همه رحمانیتش بخواد با پدر بابت حج نرفتن بازخواست کند و خداوند نیات و ذات را می نگرد و نه الهی العفو گفتن بی صدق را
به هر حال انچه صلاح می دانید انجام دهید و برای شادی روح پدرتان صلوات و فاتحه می خوانم

سلام دوست خوبم
بلا ازتون دورباشه
خدا رحمت کنه عزیز از دست رفته تون را
مراقب سلامتیتون باشید
متشکرم بابت نظرخوبتون

فری یکشنبه 3 اردیبهشت 1402 ساعت 14:27

سلام دختر خوب در مورد پول دادن برای نماز و روزه باید بدانید که این جوری نیست هر کسی پولداره با پول بتونه این وظایف رو بخره. هر کسی تا سالم هست خودش باید عباداتش رو انجام بده‌. زمانی که به علت پیری و یا بیماری نتونیم نماز و روزه هامون رو بجا بیاریم می شه به کسی دیگه پول داد تا برامون انجام بدهد اگه هم کسی پول نداشته باشه از خداوند بزرگ طلب عفو بکنه و خداوند بخشنده هم واقعا بنده ی بی پول رو می بخشه

سلام دوست خوبم
میدونید ترجیح میدم در مورد این عقاید زیاد حرف نزنم ، زیاد بحث نکنم
چون عقایدم کمی متفاوت هست
من فکر میکنم واجبات دینی به گردن خود افراد هست
و خداوندی که اینا را واجب کرده وقتی کسی مریض و ناتوان میشه دیگه اون را بهش واجب نمیداند
یعنی استطاعت بدنی برای انجام واجبات دینی لازمه
خب این نظر شخصیم هست....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد