روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پاپ کورن گوجه ای!!!!

سلام

بهارتون رنگی رنگی

از روزهای بلند بهاری استفاده کنید

چند دقیقه پیاده روی را حتما بزارید توی برنامه هاتون

به پوستتون، به زیباییتون اهمیت بدید

موقع پوشیدن لباس، حتما رنگهای روشنتر و شادتر را انتخاب کنید و معجزه رنگها را ببینید

از عطرهای خوشبو استفاده کنید و معجزه بوها را حس کنید

با هر زبان و هر شکلی که بهتون حال خوب میده ارتباطتتون را با خدا نزدیک و نزدیک تر کنید

به اطرافیانتون مهربونی کنید

از کلمات زیبا استفاده کنید

پیامکهای قشنگ برای عزیزانتون بفرستید

هرکاری از دستتون برمیاد بکنید که لبخند به لب بقیه بیاد


مامانم ذرت خریده و برام پاپ کورن درست کرده

اونم گوجه ای!!!!




دیشب تا دیر وقت با آقای دکتر حرف زدیم

صبح مجبور بودم زود بیدارشم برم سرکار

مادرجان هم اومدن و رفتند خرید

چند سری رفتند و خرید کردند و برگشتند 

منم درگیر طراحی یه بروشور بودم

ظهر تا برسیم خونه ساعت از ۳ گذشته بود

به گلها رسیدگی کردم

یکی از مستاجرا یه مشکلی داشت که لازم بود دوربینها را چک کنم

دوساعتی وقتم را گرفت

بعدم بیهوش شدم تا افطار

با عطر کوکو سبزی مامان پز بیدارشدم

میزافطاری آماده بود

بعدافطار هم پاپ کورن....

خدایا شکرت


پ ن ۱: به مشکلات گفتم تا فردا صبر کنن

فردا هرکاری از دستم بر بیاد انجام میدم


پ ن۲: چای با عطر گل محمدی دوست دارید؟؟

چندتا غنچه صورتی مهمان قوری چای امشبمون هست


پ ن۳: جورابای رنگی رنگی و شکل دار به بقیه هدیه بدید

من تجربه ش را دارم

لبخند به لبشون میاره


نظرات 7 + ارسال نظر
ورلد بوک یکشنبه 27 فروردین 1402 ساعت 21:32 https://worldbook.blogix.ir/

سلام ممنون از توصیه هاتون. به مشکلات خوب گفتید


سلام دوست خوبم

ملیحه دوشنبه 28 فروردین 1402 ساعت 02:14

سلام مهربون،پستت یه عالمه انرژی خوب بهم داد،خیلی وقت بود اینطوری ننوشته بودی،من همیشه میخونمت اما خاموش،همیشه برقرار باشی دختر خوش قلب

سلام ملیحه جانم
از بودنت در کنارم خوشحالم
از اینکه بدونم دوستای خوبی مثل شما همراهم هستند بی نهایت خوشحال میشم

سعید دوشنبه 28 فروردین 1402 ساعت 08:55 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموجان رنگی رنگی
روز بهاریت به شادی
ولی من از بچگی هیچ علاقه ای به پفک و چیپس و پاپ کرن و اینا نداشتم

سلام پسرعموجان
اخه من یه تپل هستم
تپل ها همه ی خوردنی ها را خیلی خیلی دوست دارن
تازه بین خوردنی ها فرق نمیزارن
البته میدونی که لایف استایلم سالم خوری هست و خیلی کم پیش میاد چیزای ناسالم بخورم

لیمو دوشنبه 28 فروردین 1402 ساعت 10:52 https://lemonn.blogsky.com/

سلام تیلوجانم
آخ که گفتی از این هوا. خوب با درختهای سبز خوشرنگ و آسمونِ پر از ابرهای سفید قلنبه. بعضی وقتها دلم میخواد توی همون لحظات دیدن اینهمه زیبایی توی فضای موجود حل بشم بره!

سلام به روی ماهت
اخ اخ اون ابرای قلمبه ... چه خوب یادم آوردی
گاهی حس میکنی مارشمالوهایی توی آسمون هست که باید دستت را دراز کنی و بخوریشون

پیشاگ دوشنبه 28 فروردین 1402 ساعت 11:35

حقا که تیلوی رنگی رنگی هستی
اینطوری مینویسیا وسوسه میشم برم خونمون تیشرتای رنگارنگ بپوشم برم تو پارک بدوعم
تندرست و سلامت باشید هم خودت هم مادر
چقد میچسبه پاپ کورن مادر پز
چای شمال رو بدون هیچچچ اسانسی دوس دارم راستش حیفم میاد عطر و طعم گس خودشو از دست بدم
ولی تو چای خارجی گاهی گل محمدی یا شکوفه های مرکبات رو میریزم عالی میشه
نوش جونتون باشه عزیزم

چه خوب که اومدی و بهم سرزدی
تو خودت اونقدر پر از حس زندگی هستی که خیلی وقتا ازت برای مامانم تعریف میکنم
منم مزه گس چای را خیلی دوست دارم در حدی که چای را همیشه تلخ میخورم بدون هیچ افزودنی
اما گاهی خوردن یه چای با عطر و طعم های دیگه در کنار یه چیز شیرین هم خالی از لطف نیست
(من اگه بخوام طعمی غیر از چای بخورم - دمنوش جز گزینه های دلچسبم هست)

رسیدن دوشنبه 28 فروردین 1402 ساعت 13:26

الهی همیشه دلت شاد باشه و تنت قوی و سالم
چه مامان خوبی ..‌ خدا حفظ شون کنه برات عزیزم

ممنون عزیزدلم
تو خودت یکی از مهربون ترین های عالمی
من همیشه برات دعاها و آرزوهای خوب خوب میکنم

الهه سه‌شنبه 29 فروردین 1402 ساعت 02:23

سلام .میشه طرز پخت پاپ کورن گوجه ای را بذارین لطفا .ضمنا پدر مرحوم من سالها قبل که بخاطر اتفاقات حج 67 تا ده سال اعزام حجاج انجام نمیشد مدام غصه میخوردن و میگفتن اگر من بمیرم چون مستطیعم وحج بر من واجب در صف یهودی هام.البته فکر نمیکنم به این غلظت باشه ولی در مورد حج پدر محترم سوال کنین خدای نکرده کوتاهی نشه در حقشون .

سلام به روی ماهت
مادرجان ذرت مخصوص پاپ کورن را از خواروبار فروشی خریده بودند
اول یکساعت در آب خیساندیم
بعد یکساعت در دستمال گذاشتیم تا آبش گرفته بشه
بعد توی یه قابلمه روغن و مقداری نمک به همراه مقداری از ذرت را ریختیم و با حرارت کم اجازه دادیم دونه دونه بشکفن...

فکر کنم بد نباشه بعضی از این اعتقادات را بازنگری کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد