روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چیزی که من میبینم ... چیزی که شما میبینید

دوباره سلام

امروز میخوام یه پست دیگه هم بنویسم

در راستای همون دفتر یا کارگاه ... مرتب یا منظم ...


من کلی همه جا را مرتب کردم

اما مغزبادوم اومد یه سری بهم بزنه و یه نگاهی کرد و پرسید مثلا کجا را مرتب کردی؟

خب بله مساله این است...

چیزی که من میبینم ... چیزی که شما میبینید

مثلا قسمت مربوط به فنرها

یه عالمه فنر در سایزهای مختلف با جعبه های مختلف در رنگها و سایزهای مختلف

من تا جایی که میشد سعی کردم مرتب بچینمشون

جعبه های نصفه نیمه را کامل پر کردم و جعبه هایی که کهنه و کج و نامرتب شده بودند را با جعبه های نو جایگزین کردم

به نظر خودم بینهایت مرتب شد

ولی یکی که از بیرون نگاه میکنه یه عالمه جعبه در کنار همدیگه میبینه که هرکدوم یه رنگ و یه شکل و یه سایزی هستند

اما از نظر من الان به خصوص قسمت مربوط به فنرزنی خیلی خیلی مرتب شده

تمام طلق ها را دسته بندی و بعد بسته بندی کردم

طلق هم کلی مدل و ضخامت های مختلف و برندهای مختلف و رنگهای مختلف و .... داره

اما تاجایی که میشه دسته بندی کردم و مرتب و منظم توی قفسه مخصوص به خودش چیدم

فنرها هم که مرتب شدند

ابزارهای که مربوط به این کار هستند مثل سیم چین و دم باریک و ... را هم مرتب کردم و توی جعبه خودشون گذاشتم ...

اما خلاصه قضیه این هست

یه مکانی که یه عالمه وسیله داخلش هست و یه عالمه کار قرار هست انجام بشه در نهایت هم نمیشه اونطوری که توی ذهن ما هست مرتب بشه

و البته از نظر من خیلی مرتب میشه ... ولی ...



این قصه همچنان ادامه دارد...

چون همچنان در حال مرتب کردن هستم...

نظرات 5 + ارسال نظر
فاضله سه‌شنبه 22 فروردین 1402 ساعت 14:38 http://golneveshteshgh.blogsky.com

خیلی خوب بود

عه ..
دقیقا درک کردی دارم از چی حرف میزنم
و اینکه هرچی مرتب میکنی بازم جا داره که مرتب کنی

سعید سه‌شنبه 22 فروردین 1402 ساعت 17:05 http://www.zowragh.blogfa.com

خیلی خودتو اذیت نکن دختر عمو
هر چی مرتب کنی بازم انگاری شلوغه

بله
همچنان شلوغه
ولی همین که تلاشم را میکنم انگار دلم راضی میشه

م چهارشنبه 23 فروردین 1402 ساعت 12:59

جواب همسر من درباره مرتب کردن دفتر کارش رو خوندم
البته کل خونه وو البته دفتر خارج از خونه محل کار ایشونه
حتی تو ایام عید هم لپ تاپ و کاغذاش تو پذیرایی بودند
خیلی ساده به هر مهمونی که میاد همینا رو میگه
البته شما خیلی بهتری و روتین هایی رو رعایت می کنی
روانشناس ها میگن نظم عمومی تو ذهن ما با نظمی که آدمای خلاق تو ذهنشونه متفاوته
ولی نمیگن اگه یکی از زوجین مثل من درحد یه نظامی به نظم معتقد باشه و اون یکی مثل یه کولی باشه
چکار باید بکنند

عه... همسرتون ؟؟؟؟؟
اوه اوه اوه ... دیگه وسط پذیرایی ... اونم توی ایام عید ... یه کمی اعصاب خرد کن میشه ماجرا
روانشناسا چه خوب ما را درک میکنن
تازه روانشناسا نمیگن اگه یه آدمی مثل من توی محل کارش اینطوری باشه ولی توی خونه خیلی خیلی مرتب باشه باید باهاش چیکار کرد؟؟؟؟؟

جازی چهارشنبه 23 فروردین 1402 ساعت 19:53

با سلام
اگر فنرها و طلق ها و. .. در کمد باشند که در ان بسته باشه و فقط به اندازه نیاز در دسترس باشه مرتب تر به نظر میرسه و سیم چین و دم باریک را هم می توان با دو تا میخ که به دیوار بکوبی اویزان کنی که هم دم دست است و هم منظم تر است

سلام دوست خوبم
ما اینجا کمد نداریم
گفتم که اینجا شبیه کارگاه هست
همه چیز داخل قفسه ها چیده میشه
دیگه به دیوار میخ بزنم و وسایل را آیزون کنم بد منظره ای ایجاد میشه

بهار شیراز جمعه 25 فروردین 1402 ساعت 20:28

تو هر کاری کنی خوبه

ای جانم
اتفاقا کاملا برعکسه...
دیدم عکسای خوشگلت را... کلی کیف کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد