روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

وقت بهارست خیز، تا به تماشا رویم تکیه بر ایام نیست، تا دگر آید بهار

سلام

روز بهاریتون زیبا

شنبه تون پر از حس و حال خوب

و هفته تون پر از برکت و رحمت و خبرای خوب



پنجشنبه صبح بیدار شدم

یه کمی بی حال بودم

یه کمی بعد دوباره خوابیدم و تا یازده خواب بودم

بعدش با مادرجان سریع رفتیم صرافی یه کاری انجام دادیم

بعد هم رفتیم یه مرکز خرید و چند تا خرده خوراکی برای خونه خریدیم

ساعت نزدیک 3 بود که رفتیم سرمزار پدرجان

شب بو برده بودم که کاشتم توی گلدان بالای سرشون

یه کمی موندیم

بعد خواهرجان زنگ زد گفت میخواد با فسقلا بیاد خونمون...

بدوبدو رفتیم خونه

درب برقی پارکینگ با ریموت باز نشد و هرکاری کردم به صورت دستی هم باز نشد که نشد

دیگه زنگ زدم به آقای سرویس کارش

گفت یکی دو ساعت دیگه میاد

اومد و گفت هیچیش نیست...

ولی یکساعتی زمان گذاشت و یه سرویس کرد و انشاله که واقعا هیچیش نباشه و درست شده باشه...

وروجکا اومدن و جمعه را هم موندن و ساعت 9 شب رفتند...


امروز صبح وقتی رسیدم دفتر دیدم یه برگه زیر در هست

برگه اخطار برای قطع آب!!!!

نگاه کردم بدهی ... یک میلیون و صد و هفتاد و ... هزارتومان ....

مگه میشه ؟

اولا که من تقریبا اسفند و فروردین را تعطیل بودم ... حالا تعطیل که نباشم کلا یک متر مکعب آب در بیشترین حالت مصرف آب اینجا هست...

یا خدا ...

چندتایی تماس گرفتم که اصلا پاسخگو نبودند

روی سایت شون یه فرم پر کردم و منتظر میمانم تا جواب بدن

هرچند این اخطار یک روز بیشتر وقت نداره و گفتند که آب را قطع میکنند...



پ ن 1: قصد دارم میناکاری را از سربگیرم و دوباره کار را شروع کنم


پ ن 2: تله پاتی!!!

گیر که میکنم اولین نفری هست که بهم زنگ میزنه...


نظرات 3 + ارسال نظر
سارا شنبه 19 فروردین 1402 ساعت 20:55 http://15azar59.blogsky.com

چقدر پول اب زیاد اومده نکنه تو مغازه استخر دارید
تیلو میگم ممکنه که کنتور اب خراب باشه برای اشناهای ما پیش اومد رفتن دفتر پیشخوان دولت اعتراض گذاشتن کارشناس اومد بررسی کرد کنتور را عوض کردن درست شد بنظرم بررسیش کنید بد نیست

والا فکر کنم کل دفتر را استخر کنیم اینهمه پول آب نشه!!!!!
منم رفتم داخل سایت مربوط به آب و فاضلات و درخواست بررسی دادم
کد پیگیریش هم برام مسیج شد
حالا ببینیم چی میشه

جازی یکشنبه 20 فروردین 1402 ساعت 09:18

با سلام
بهار است و رخوت . بهار است و طراوت. بهار است و فصل زندگی. پس زندگی کن تا می توانی با شادی

سلام دوست خوبم
دقیقا همینطوریه

سعید یکشنبه 20 فروردین 1402 ساعت 12:07 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموجان
دقت کردی در پارکینگ و لاستیک و باطری ماشین چقد دارن برات هی ادا در میارن؟

سلام پسرعموجان
دارن خودشون را لوس میکنن که من بهشون توجه کنم
وگرنه بچه های بدی نیستند... کلی به من خدمت میکنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد