روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چون باد بهار عشق جنبان گردد / هر شاخ که خشک نیست رقصان گردد

سلام

روزتون زیبا


صبح یه کمی زودتر بیدار شدم

تند تند آماده شدم

ماشین چند روزی بود که ارور داده بود

لاستیک ها را قبل عید عوض کردم ، چند بار هم ارور تایر داشتم ، چندین بار بردم آپاراتی و هر بار آقای آپاراتی معتقد بودند که باد لاستیکها کاملا میزان و تنظیم هست

دیدم ارور لاستیک هست و اون ارور تعمیر و سرویس هم فعال شده

این شد که امروز صبح یه کمی زودتر اومدم بیرون و رفتم سمت نمایندگی

یک صف عریض و طویل ...

اولش از دیدنش وحشت کردم و گفتم تا ظهر ماندگار شدم

بعد دیدم یه آقایی که مسئول پذیرش هستند یکی یکی همینطوری که شماره میدن، سوال میکنن و عیوب را دسته بندی میکنند

وقتی عیب ماشین من را شنیدند، یکی از تعمیرکارها را صدا زدند

و کار در کمتر از چند دقیقه حل شد و من از صف خارج شدم

خدا را هزار مرتبه شکر

این شد که سریع برگشتم سمت دفتر...



حال بابای مغزبادوم بهتر شده

ولی همچنان در مرخصی به سر میبره

ولی انگار خواهر هم دچار شده

البته خفیف تر

مغزبادوم ترسوی ما هم هر یه عطسه و سرفه ای که میکنه یه بار به من زنگ میزنه و من با یه اطمینان صددرصدی بهش میگم هیچیت نیست

اینا آلرژی بهاری هست

و اون هم با شنیدن این حرف میره دنبال کار و زندگیش و حالش خوبه



از دیروز که در را باز کردم

یکی یکی همسایه ها اومدن سراغم

حال و احوال و تبریک سال نو ....

چه کیفی داره این حس قشنگ

بعضی ها با یکی دو جمله رسمی و گذرا

بعضی ها هم صمیمی تر و طولانی تر و با خوش و بش بیشتر




نظرات 1 + ارسال نظر
جازی سه‌شنبه 15 فروردین 1402 ساعت 15:17

با سلام
مردمداری شما باعث شده که هم در فضای حقیقی کلی هوادار داشته باسی و هم در فضای مجازی کلی یار و دلدار و دلبر.
چقدر خوب است که که این اخلاق لطیف و خوش را داری چنان که انگار همه فصل هایت بهار است ملایم و دلچسبی چنان عندلیب بر شاخسار گل، همچون رویش شقایق و کوچ پرستوها که نوید بهار را می دهند. تیلویی که ت ان تبسم و ی ان یار دلسوز لام ان لطافت و ی دیگر ان یک دانه بودن را تجسم می کند

سلام و روز بخیر
شما همیشه به من لطف داشته و دارید
و با اینهمه توصیف منو خجالت زده فرمودید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد