روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

ای نامه که میروی به سویش از جانب من ببوس رویش

سلام

روزتون زیبا

چه هوایی... حیف که من همچنان مریضم

و از دیشب اونقدر سرفه میکنم که گفتنی نیست

صدامم که دوباره داره میگیره

اینم از مریضی بی موقع و بد موقع



دیروز نزدیک ظهر بود که پستچی دوتا بسته برام آورد

خواهرجان تمام خریدهاش را ارسال میکنه اینجا

منم هیچی سفارش نداده بودم که منتظرش باشم

یه نگاهی به بسته ها انداختم و طبق معمول عکسش را فرستادم برای خواهرجان

ایشون هم همیشه میگن بسته ها را باز کن و چک کن

همون موقع برام نوشت لطفا بازشون کن و چک کن

بسته اول را باز کردم و دوتا لوازم آرایش بود و چک کردم و سالم بود

بسته دوم را باز کردم و یه نامه روی بسته بود

با نام من...

هدیه برای من بود

از طرف خواهرجان

چشمام پر از اشک شد

دست خودم نبود

مهربونیش قشنگ بود

یک جفت گیوه سفید با گلهای صورتی...





فسقلیا بهتر شدند

همچنان مایعات سرد میخورن و کمی هم ناآرام هستند

ولی بهترن

تصمیم گرفتیم براشون هدیه های کوچولو با پیک بفرستیم

نمیتونم با این حال ریسک کنم و بهشون سر بزنم

صبح رفتم دوتا کتاب خریدم

از طرف خاله و آلاله هم بادکنک و اسباب بازی

دوتا بسته مداد رنگی

بعد هم دوتا بسته بازی فکری

برای خواهرجان هم یه بلوز خریدم

مامان جان هم براشون سبزی خوردن و خرما و عسل گذاشت

خلاصه دوتا بسته با بسته بندی های رنگی رنگی درست کردم و همین الان دادم به پیک ...

ذوق کردنشون را دوست دارم



قرار یه تولد سوپرایزی را برای خاله جان گذاشتیم

روز پنجشنبه

مامان جان براشون مجسمه خریدند

منم بلوز خریدم

کاش حالم بهتر بشه ...






نظرات 19 + ارسال نظر
آسو سه‌شنبه 16 اسفند 1401 ساعت 17:21

وای تیلو جان منم هشت روز کامل درگیر این مریضی لعنتیم

اخی عزیزدلم... با نی نی سخت تر هم میشه ... ولی من یک ماه درگیر بودم

سعید سه‌شنبه 16 اسفند 1401 ساعت 18:25 http://www.zowragh.blogfa.com

نخیر
طراحی تقویم استراحت حساب نمیشه
اصلا تو قاموس تو کلمه ی استراحت وجود داره؟
خداروشکر که فسقل ها بهترن
از داروخانه شربت زوفا بخر قبل از خوردن قرقره کن برای گلودرد و سرفه معجزه میکنه
یکمی هم حرف گوش کن دختر

عه...
طراحی کلا جز استراحت هست باور کن
زوفا هم اینبار اثر نکرد

سعید چهارشنبه 17 اسفند 1401 ساعت 20:44 http://www.zowragh.blogfa.com

دختر عموجان سلام
بهتری؟
راستی امروز اون تقویم رو با دقت بیشتری نگا کردم
جملاتی که توش گذاشتی خییییلیییی قشنگه
آفرین

سلام پسرعموجان
متشکرم
چشمای شما زیبا میبینه

لیلی جمعه 19 اسفند 1401 ساعت 22:54 http://Leiligermany.blogsky.com

میشه منم فامیل تون بشم هر چند تولدم گذشته

خب بازم تولدت از راه میرسه
خیلی زود ... با شادی و دلخوش....

جازی یکشنبه 21 اسفند 1401 ساعت 10:47

سلام
انشالله که بهتر شدین و پست جدید بنویسید
ای نامه که می روی بسویش از جانب من ببوس رویش برایم نوستالوژی زیبایی بود که وقتی کوچک بودیم و نامه می نوشتم این بیت شعر سطر اخر نامه ها بود حالا می خواست مخاطب مرد باشه یا زن
مجددا برایت ارزوی سلامتی می کنم و پیشاپیش چهارشنبه سوری و نوروزتان هم مبارک

سلام دوست خوبم
متشکرم

میترا پنج‌شنبه 25 اسفند 1401 ساعت 10:10

تیلو جان بهتر شدی عزیزم؟

چه کرونای سختی بود...

مامان طاها پنج‌شنبه 25 اسفند 1401 ساعت 14:25

سلام تیلو جونم خوبی ؟؟ چند روزی هست نیستی عزیزم نگرانت شدم :

سلام عزیزدلم
ببخش که نگرانتون کردم

سعید دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت 19:11 http://www.zowragh.blogfa.com

دختر عمو سلام
عیدت مبارک
کجایی؟
حالت خوبه؟

سلام پسرعموجان
ممنون
ببخشید که مدتی نبودم

سمیرا دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت 23:22

سال نو مبارک تیلو جانم، صد سال به از این سالها در انتظارتون باشه عزیزم

همه روزگارت پر از حال خوش
متشکرم

لیلا پنج‌شنبه 3 فروردین 1402 ساعت 17:23

عزیزم. نگران شدیم کجایی؟

معذرت ...

ریحان ف یکشنبه 6 فروردین 1402 ساعت 11:22

دختر کجایییییی
سال نو مبارک

اخ ببخشید که دلواپستون کردم
روزگارت شیرین و شاد

مه سو یکشنبه 6 فروردین 1402 ساعت 18:30 http://mahso.blog.ir

هدیه های یهویی و بی مناسبت خیلی خیلی شیرین هست...
امیدوارم زود خوب بشی....

اسمت را که میبینم یاد اون فسقلی تو راهی میفتم و لبخندم پررنگ میشه

نیلو۲ یکشنبه 6 فروردین 1402 ساعت 23:33

سلام خانم تیلوی عزیز
سال نو شما و مادر گرامی مبارک
عزیز نگرانت شدم غیبت شما طولانی شد.

سلام نیلوی عزیزم
همه روزگارت مبارک و شاد
ببخش که نگرانت کردم

نازی دوشنبه 7 فروردین 1402 ساعت 00:02

چرا نیستی پس

آخ آخ
معذرت

الهام دوشنبه 7 فروردین 1402 ساعت 21:56

دل نگرانتم، خیلی زیاد....ایشالا که خوب باشید

عزیزدلمی الی نازنینم
معذرت که نگرانت کردم

لیلا پنج‌شنبه 10 فروردین 1402 ساعت 12:47

هر روز به صفحه ات سر میزنم نیستی. نگرانم

لطف داری لیلا جان
ببخش که چشم به راه و نگرانت کردم

مامان فرشته ها پنج‌شنبه 10 فروردین 1402 ساعت 23:00

سلام خوبید؟ کجایی؟؟الهی حالتخوب باشه و اونقدر شاد بوده باشی که وقت نکرده باشی به وبلاگت سر بزنب

سلام عزیزدلم
چقدر مهربونی شما

سعید شنبه 12 فروردین 1402 ساعت 11:21 http://www.zowragh.blogfa.com

دختر عموجان سلام
سال نوت مبارک
کجایی؟ حالت خوبه؟

سلام پسرعموجان
متشکرم
همه روزگارت مبارک و شاد

ربولی حسن کور شنبه 12 فروردین 1402 ساعت 14:38 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
بهترین؟

سلام جناب دکتر
ممنون بله خوبم انگار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد