روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

مجنون زمانه از برای تو شدم

سلام

روزتون زیبا


از هفته گذشته که با اون حال کرونایی نوشتم دیگه ننوشتم

و چقدر این هفته بهم سخت گذشت

نصفه روز خوب میشدم و به خودم رحم نمیکردم و پامیشدم دنبال کار و زندگی و باز با یه خستگی کوچیک از شدت بیماری میفتادم

اونقدر هم برنامه های فشرده برای این یک هفته داشتم که نفهمیدم چی شد

نصف کپسولهایی که خانم دکتر تجویز کردند را خوردم و بعد دچار انچنان معده دردی شدم که کافر نبینه و مسلمان نشنوه

برای همین مجبور شدن اون آنتی بیوتیک را قطع کنم و باز پناه ببرم به دکتر و دست به دامن شربت و آمپول بشم و باز هم الان هنوز رو به راه نیستم

ولی به کار واجب یکی باهام داشت که باید امروز میومدم دفتر



دوتا فسقلیا به طور اورژانسی دیروز کله سحر رفتند اتاق عمل

لوزه هاشون به شدت متورم و عفونی شده بود و دیگه جایی برای یه لحظه تامل هم نداشت

من که هنوز به شدت مریضم و مادرجان هم یک خط درمیون تب و لرز میکنن

برای همین اصلا نمیتونیم حتی به اون دوتا فسقل سر بزنیم



مغزبادوم هم قرار شده که دیگه از امروز نره مدرسه

چی بگم از این قصه ی مسخره ی مدرسه رفتن یه کلاس پنجمی که عاشق مدرسه ست ...

حالا میشه خوره ی کتاب

هرچی کتاب میخریم براش فرداش میگه دیگه کتاب ندارم ... کتاب میخوام

باید ببرمش یه سری کتاب براش بخرم که یه مدت سرش گرم بشه

برام یه لیست عیدی و کادوی تولد نوشته و بهم داده

لابلای رفت و آمدها از اول لیستش که یه رینگ لایت بود شروع کردم و براش خریدم

حالا یکی یکی لیست را خط میزنم تا ببینم به کجا میرسیم



راستی مجبور شدم به طور اورژانسی وسط گرونی های وحشتناک دلار گوشیم را هم عوض کنم

لاستیک های ماشین را هم همون موقع عوض کردم

یعنی اونقدر این بی سر و سامانی داره به همه مون فشار میاره که دیگه واقعا داریم کم میاریم

ولی چاره ای نیست

زندگی در جریان هست و باید ما هم بگذریم



مستاجرهای طبقه یک رفتند

و به جاشون یه مستاجر جدید آوردیم

از اون مستاجرهای پرحرف که حوصله ی منو سر میبره

ولی آقای خونه شون توی کار درخت و نهال و باغ و این حرفاست و قرار شده یه کمی به باغچه رسیدگی کنه

یک باغبان هم روز جمعه فرستادیم برای هرس درختای باغچه

مادرجان که کارش را دوست نداشت و گفت درختای پدرجان را خراب کرده و خیلی زیادی شاخه ها را حرس کرده و شاخه های اصلی را نباید ....

خلاصه که توی این بلبشو به باغچه هم رسیدگی کردم

نقاش هم زنگ زدم اومد و سقف لابی را رنگ زد

دیگه فقط یه تمیزکار حسابی میخواد که طبق معمول از آچاره میگیرم


برنامه های اسفند فشرده میشه همیشه

من عاشق اسفندم که به نظرم یه فصل جداگانه ست

نه بهاره ... نه زمستون ... و خیلی خیلی دلچسب

ولی امسال اونقدر مریض و درگیر بودم از اول اسفند که هنوز هیچ لذتی از اسفندماه قشنگم نبردم



یه هدیه کوچولو به عنوان عیدی هم خریدم و امروز صبح برای آقای دکتر پست کردم

وقتی که رسیدم دفتر یادم اومد که اون یادداشت خوشگلی که با کلی فکر و ایده نوشته بودم را یادم رفته توی بسته بزارم!!!!!



برای عیدی ها هم یه فکرایی کردم

بعدا میام سر صبر و تک تک براتون تعریف میکنم



نظرات 6 + ارسال نظر
ربولی حسن کور دوشنبه 15 اسفند 1401 ساعت 10:58 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
واقعا خسته نباشید
این کارها واقعا خسته کننده بودند و وقت گیر

سلام جناب دکتر
من تازه نصفشم ننوشم

لیمو دوشنبه 15 اسفند 1401 ساعت 11:38 https://lemonn.blogsky.com/

سلام عزیزم
امیدوارم زودتر بهبود کامل پیدا کنین.

سلام نازنینم
ممنونم

سعید دوشنبه 15 اسفند 1401 ساعت 16:35 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموجان
قربون محبتت من تقویم نمیخوام
به جای این کار یکم استراحت کن
حرف گوش کن دیگه
هیچی از سلامتیت مهمتر نیست
کار دنیا همیشه هست و تمومی نداره
مواظب مامان جی هم باش
راستی گوشی نو مبارک
انشالا پست بعدیت خبر سلامتی خودت و مامان جی و فسقلیا باشه
استراحت کن دختر عمو استراحت

سلام پسرعموجان
متشکرم
طراحی تقویم جزو ساعات استراحت حساب نمیشه؟

جازی سه‌شنبه 16 اسفند 1401 ساعت 09:27

با سلام
پیشاپیش میلاد امام عصر عج را خدمت شما و خانواده گرامی تبریک عرض نموده و از خداوند برای شما در استانه این روز مقدس سلامتی و خوشبختی و برکت ارزو می کنم
راستی تانسب عنوان پست با متن را متوجه نشدم
بعد چقدر خوب است عاشق باشی اما به وصل نرسی تا همیشه در حالت انتظار و خوف و رجا باشی این عشقی که دهه دوم ان در اواسط انی اگر به وصل می انجامید شاید این تب و تاب و هیجان و اشتیاق و شب زنده داری ها را نداشت شاید این قهر و رنجش ها این همه کوچک و زود گذر نبود. شاید نوع توقعات و انتظارات فرق می کرد شاید. ...
در خاتمه برایت سلامتی و موفقیت ارزو می کنم

سلام دوست خوبم
متشکرم
تبریک عرض میکنم
متشکرم
عاشقی پروسه پیچیده ای داره ... من برای کسی آرزو نمیکنم...هرچند بدون این تجربه زندگی ارزش زیستن نداره

مه سو سه‌شنبه 16 اسفند 1401 ساعت 11:47 http://mahso.blog.ir

سلام
ان شاالله زوده زود خوب بشی....
چه تقویم قشنگی....ان شالله روح پدرتون شاد...
و پیشاپیش امیدوارم سال خیلی خوبی رو شروع کنی...و از همه ی اتفاقات بد به دور باشی....

سلام به روی ماهت
نی نی خوشگلت همیشه سالم و شاد
ممنون از حرفای قشنگت

Fall50 پنج‌شنبه 18 اسفند 1401 ساعت 23:19

سلام تیلوتیلوجان من چندسال هس که خواننده خاموش وبلاگ زنده ورنگی رنگی شما هستم وهمیشه باخوندن اون حس زندگی وشادابی میگیرم همیشه شاد وسرزنده باشید

سلام به روی ماهت
چقدر خوشحالم میکنی که برام کامنت گذاشتی
خواننده های خاموشی که روشن میشن بهم انگیزه و امید میدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد