روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

باز هم کرونا

سلام

روزتون زیبا

دو روزه که از درد دارم به خودم میپیچم

گلو دردی که توی عمرم تجربه نکردم

از دیشب یهو گوش درد وحشتناک هم بهش اضافه شد

برای همین صبح رفتم دکتر

خانم دکتر فرمودند اُمیکرون گرفتی

معاینه کردند التهاب گوشم خیلی خیلی شدید بود

دارو دادند



چند روز پیش آروم آروم کارهای مربوط به تقویم را کردم

برای اینکه خیلی دیر نشه گفتم یه سر به دفتر بزنم و این فایل را برای شما ارسال کنم

امیدوارم به دردتون بخوره


https://www.uplooder.net/files/35de2752c45656de11f64884428ba4e0/تقویم-عمومی.pdf.html


توضیحش هم این میشه که روی کاغذ A4 طراحی شده که دور ریز نداشته باشه

هر کاغذ به دو قسمت برش میخوره و تبدیل به A5 میشه

و بعد میتونید بدید یه دفتر فنری لبه ی بالایی کاغذ را فنر بزنه براتون

یا میتونید از شیرازه های پلاستیکی که کشویی هستند و همه جا گیر میاد استفاده کنید

این شیرازه ها مدلهایی دارند که آویز دارند وسطشون میتونید از اون مدلها بخرید

اگه هم دوست دارید تبدیلش کنید به یه تقویم خصوصی (همون کاری که من برای خانواده خودم میکنم)

خیلی ساده فایل را داخل فتوشاپ باز کنید و روز تولد و مناسبت های خاص خانوادگیتون را بهش اضافه کنید

یه پیشنهاد خیلی ساده هم میتونم بدم اونم این هست که پرینت رنگی بگیرید و بعد مناسبت ها را با ماژیک هایلایت رنگی کنید و کنارش با دستخط زیبای خودتون بنویسید

البته من توی روزهای خاص و مناسبت های خانوادگیمون عکس هر فرد را میزارم و تقویم را خصوصی میکنم

بازم میگم خوشحال میشم که به دردتون بخوره و خوشحال میشم که هرکسی از این تقویم استفاده میکنه یه فاتحه برای پدرجانم بخونه ...

سپاسگزارم



نظرات 22 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 9 اسفند 1401 ساعت 10:53 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموجان
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد
بلا دوره انشالا
کاش بیشتر استراحت کنی
ما رو از حال خودت بی خبر نذار

سلام پسرعموجان
الان میرم سمت خونه و سعی میکنم بخوابم
چرا دروغ... دیروز موندم خونه که مثلا استراحت کنم ... ولی یهو پاشدم و چند تا دیوار شستم و کلی مبل جابجا کردم و ... خلاصه عصری هزاربرابر حالم بدتر شد

دلی سه‌شنبه 9 اسفند 1401 ساعت 11:37

متاسفانه بیماری بشدت سختیه ،مبتلا شده بودم همین سه هفته پیش .گلو دردی که بهیچ انتی بیوتیکی جواب نمیده .عفونتی که بجای خروج ترشح از بینی ،از گوش وچشم میزنه بیرون .حاصلش دوگوش کر وچشمای عفونی ،اب دهانی که با هربار قورت دادنش ارزوی مرگ دنبال داره ..خدا شفا بده .تا میتونی دمنوش بخور .لعاب برنج .نشاسته در اب ولرم

خیلی سخت ... اصلا باورم نمیشد اینهمه اذیت بشم
آنتی بیوتیک هم خیلی به این اذیت ها دامن زد
وای گوش کر را که نگو ... داغونم کرده
همه چی را خوردم و هیچ اثری ندیدم

soly سه‌شنبه 9 اسفند 1401 ساعت 11:51

سلام عزیزم
مراقب سلامتیت باش
قرین رحمت الهی باشه روح پدر نازنینت

سلام به روی ماهت
فدای محبتت
خداوند پدر بزرگوار شما را رحمت کنه

ربولی حسن کور سه‌شنبه 9 اسفند 1401 ساعت 14:01 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
پس احتمالا بچه ها هم مبتلا شدن
بهترین درمانش استراحته و مصرف مایعات و درمان علامتی

سلام جناب دکتر
بچه های طفلکی درگیر لوزه سوم شدند و کار خیلی سریع به جراحی کشید

ساناز سه‌شنبه 9 اسفند 1401 ساعت 16:00

سلام عزیزم
امیدوارم زودتر بهتر بشید
وااای چه قشنگه تقویم

سلام به روی ماهت
چشمای شما اینطوری میبینه قشنگم

دل آرام سه‌شنبه 9 اسفند 1401 ساعت 17:08

بهتری؟

آخ نگو که خیلی اذیت شدم

بهار سه‌شنبه 9 اسفند 1401 ساعت 19:39

سلام.
ممنون نازنین، بابت تقویم قشنگتون.
انشاءالله که زودتر بهتر بشین.

سلام به روی ماهت
قابل شما عزیزم را نداره

رعنا سه‌شنبه 9 اسفند 1401 ساعت 19:42

سلام.
خوبی تیلوجانم؟
ای وای. خدا بد نده. تو رو خدا مواظب خودت باش. بیشتر استراحت کن. توی کامنت سعید خوندم که نوشته بودی چند تا وسیله رو شستی‌. آخه این چه کاری بود، کردی؟ این امیکرون فقط با استراحت و خوردن مایعات حالت خوب می‌شه.

سلام به روی ماهت
بهترم نازنینم
باورت نمیشه که نتونستم استراحت کنم و چقدر بیماری طولانی شده و اذیتم میکنه

رهرو چهارشنبه 10 اسفند 1401 ساعت 06:22

جشن سیزده بدر که روز ایرانی کُشی بوده رو نوشتی...
اما نه مناسبت 22 بهمن
نه 14 خرداد
نه 15 خرداد
رو ننوشتی

روزهایی که برای خودم مهم بوده را نوشتم
شما به راحتی میتونید توی فتوشاپ هرچی دوست دارید بهش اضافه و کم کنید

اعظم 46 چهارشنبه 10 اسفند 1401 ساعت 08:55

چه قدر خوشگله باسلیقه تقویم درست کردی آفرین روح پدرتون شاد براش فاتحه خوندم

قربون محبتت نازنینم
قابل شما را نداشت

سعید چهارشنبه 10 اسفند 1401 ساعت 09:48 http://www.zowragh.blogfa.com

امیدوارم الان حالت بهتر شده باشه
راستی تقویم خیلی قشنگ شده دستت درد نکنه
اگرچه دخترونه س اما خیلی خیلی قشنگ شده
برای روح پدر بزرگوارت فاتحه خوندم
روحشون غرق در آرامش
مواظب خودت باش دختر عموی جانم

هنوز که خوب نشدم
ولی بهترم
اگه بخواین یه دونه پسرونه هم برای شما آماده میکنم
هرچی نباشه شما پایه ثابت اینجا هستید
لطف کردید خداوند عزیزانتون را سلامت نگه داره

لیمو چهارشنبه 10 اسفند 1401 ساعت 10:45

سلام تیلوجانم
امیدوارم زودتر سلامتیت رو به دست بیاری
چقدر پیشنهادت برای تقویم خوبه. حالا منی که همه تاریخ ها رو یادم میره چی بگم؟ تولد هیچکی رو نمیدونم.

سلام به روی ماهت
امسال یکی از این تقویم ها چاپ کن و به هر مناسبتی که رسیدی داخلش یادداشت بزار
بعد از سال بعدی دیگه به همین تقویم مراجعه میکنی و مناسبت ها یادت میاد

مهتا پنج‌شنبه 11 اسفند 1401 ساعت 18:30

سلام عزیزم
من نتونستم دانلودش کنم

چرا عزیزم؟
یه بار دیگه تست کن
بقیه راحت بازش کردند

مهتا پنج‌شنبه 11 اسفند 1401 ساعت 22:18

ایشالله خیلی زود بهتر میشی

انشاله نازنینم
به دعای قشنگ شما دوستای خوبم

جازی جمعه 12 اسفند 1401 ساعت 15:52

با سلام
انشالله که بهتر هستید همین بیماری را ما هم گرفتیم و من هم چون بیماری زمینه ای دارم و بدنم مقاومت کمی دارد برایم بسیار سخت بود و تب و لرز شدید همراه گلو درد و سرفه شدید داشتم و از.طرفی ریه هایم بشدت حساس هستند و این امر باعث شده که هم دوره بیماری و هم شدت ان مضاعف شود.
انشالله که تا حالا بهتر هستین و باور کنید خیلی خیلی دلم برایت تنگ شده سعی بیشتر به ما سر بزنی و بیشتر مطلب بنویسی.
مراقب خودت باش و انشالله روح پدرتان شاد و حتمن فاتحه می خوانم بعد از طهر جمعه است و دلگیر انشالله که شما دلتان شاد و تن نازک تان بهتر و بهبودی کامل پیدا کرده باشید
علی یار و یاورتان

سلام دوست خوبم
امیدوارم بهتر شده باشین
همونطوری که همه دوستان هم اشاره کردند داروی اصلی این بیماری استراحت هست
به خصوص برای شما که بیماری زمینه ای دارید

مینو جمعه 12 اسفند 1401 ساعت 19:48 http://minoog1382.blogfa.com

امیدوارم بهترشده باشی عزیزم

آخ نگو که این بیماری هنوز دست از سرم برنداشته

رسیدن جمعه 12 اسفند 1401 ساعت 22:34

امیدوارم خیلی زود خوب بشی عزیزم
مرسی برای تقویم خوشکل
الفاتحه ...

قربون محبت
خداوند پدربزرگوارتون را بیامرزه و عزیزانتون را سالم نگه داره

لیلی جمعه 12 اسفند 1401 ساعت 23:28 http://Leiligermany.blogsky.com

ممنون از اشتراک تقویم.پر از عکس های دخترونه است

قابلتون را نداره
خب بیشترین مخاطب های صفحه من دختر هستند دیگه...

مریم... شنبه 13 اسفند 1401 ساعت 20:58

ممنونم خدا پدرتون رحمت کنه

خداوند شما را سالم و شاد نگه داره

سهیلا یکشنبه 14 اسفند 1401 ساعت 17:52 http://Nanehadi.blogsky.com

استراحت کن عزیز دل،این بیماری با استراحت و دارو خوردن برطرف میشه .

اگه از روز اول چند روز استراحت مطلق کرده بودم حتما تا حالا خوب شده بودم
ولی نشد... و هنوز درگیرم

دلی دوشنبه 15 اسفند 1401 ساعت 05:25

امبدوارم بهتر شده باشی بانوی خوش قلم

فدای محبتت نازنینم
بیماری سختی هست و هنوز درگیرم

نغمه شنبه 19 فروردین 1402 ساعت 14:06

سلام تیلو جان
ممنون بابت تقویم زیبا، همین الان دانلود کردم، پرینت گرفتم و مناسبت ها رو هایلایت کردم. اونقدر ذوق کردم که گفتم بیام و ازت تشکر کنم. خدا پدرتون رو رحمت کنه، فاتحه ای هم فرستادم که انشاءا... خدا قبول کنه. باز هم ممنون

سلام به روی ماهت نعمه ی عزیزم
چقدر خوشحال شدم از خوندن کامنتت
انشاله که تقویمت را تا آخر سال پر کنی از اتفاقات بینظیر و دوست داشتنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد