روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

سه پلشت آید و زن زاید و مهمان عزیزی ز در آید...

سلام

روزتون زیبا

هوا چه محشر شده

البته یه هنوز یه سرمایی توی هوا هست ولی این سرما هم انگار دلچسبه






خب اول از کنتور و تابلو برق بگم

که بعد از رفت و آمدهای بسیار و مکاتبات فراوان

و البته یه کمی هم پیدا کردن آشنا و ...

بالاخره به سرانجام رسید و روز دوشنبه ساعت 6 عصر بالاخره تابلوی برق عوض شد و همه چی انشاله که ختم به خیر شده

در این میان یه روز که خیلی خیلی عصبانی بودم و باید ساعتهای نامشخص منتظر میماندم یه جارو برداشتم و پارکینگ را بارها و بارها جارو زدم

حالا پارکینگ تمیز شده حتی یه ذره خاک هم نداره

هزینه ی این کنتور و فیوز و سیم و غیره را اداره برق به عهده نگرفت

پیمانکار همسایه کناری هم قصد داشت که اصلا زیر بار همچین مطلبی نره ... البته با اعمال کمی فشارهای جانبی ، قسمتی از هزینه را به عهده گرفت


در همین حین ماشینم هم ارور داد و دیگه روشن نشد

و متوجه شدم باطری نداره

البته یه خطایی کرده بودم و چند روز قبلش یکی از همسایه ها ازم خواهش کرده بود که ماشینش را با ماشین من باطری به باطری کنه و برای همین هم باطری ماشینم از کار ایستاد...

خلاصه باطری هم عوض شد

عمه و همسرش اومدن یه سری بهم بزنند و در این حین کمکم کنند که پسرکوچولوشون به ناگاه یه سنگ بزرگ برداشت و بی هوا پرت کرد و صاف خورد وسط پیشونی من

از دردی که پیچید توی دندانهام که نگم براتون...

و بعد یه کمی خون و ...

اونم به خیر گذشت الحمدلله و خوبم

دیگه دیروز گفتیم بعد از همه این حوادث پاشیم بیایم دفتر و به کار و زندگیمون برسیم

که رسیدیم اینجا و دیدیم به سلامتی و دلخوش ریموت عمل نمیکنه و در باز نمیشه

به سختی یه سرویس کار در برقی پیدا کردیم که حاضر بشه همون ساعت بیاد

نگم از دیلم کردن در و به سختی باز شدن و ...

ریموتها از کار افتاده بودن...

ریموتها عوض شدند و آقای سرویس کار فرمودند به زودی موتورهای در هم از کار میفتند و عمر مفیدشون تمام شده و ...

والا ما ده سال هست این درهای برقی را اینجا نصب کردیم و من نمیدونستم عمر مفیدشون اینقدر کوتاههه....

در این میان دایی جان مجبور به انجام آنژیو شدند

خواهرجان گردن درد شدیدی گرفتند و دوره فیزیوتراپی و ماساژ درمانی را میگذرونن

پسته و فندوق که دیگه سرماخوردگیشون خیلی طولانی شده بود به تشخیص دکتر باید لوزه هاشون را عمل کنند و با نظر یه دکتر دیگه قرار شده فعلا ده روز دارو مصرف کنند تا اگه بشه زمان عمل جراحی عقب بیفته تا کمی بچه ها بزرگتر بشن...

و اینگونه است که زندگی همچنان در فراز و نشیب ادامه داره

به قول آقای همسایه تا باشه همین ها باشه ... فقط مردن هست که چاره نداره ...

از این فراز و نشیب ها فقط یه خاطره به جا میماند

ولی رفتن عزیز... داغ به دل آدم میزاره ...



پ ن 1: حرف زیاد دارم

ولی امروز که اومدم دفتر باید یه عالمه کار عقب مانده را سرو سامان بدم


نظرات 7 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 3 اسفند 1401 ساعت 11:51 http://15azar59.blogsky.com

با عرض سلام و خسته نباشید به شما
ببین تیلو دیشب که اون کامنت را بهت دادم گفتم حتمااااااا گرفتار چندتا ترکیدگی دیگه هم شدی که نیومدی بنویسی به قول قدیمیا وقتی گرفتاری میاد همششش با هم میاد قشنگ تا چندتا فن روی ادم پیاده نکنه تموم نمیشه
الحمدلله که بخیر گذشته

سلام به روی ماهت سارای نازنینم
برای همین این عنوان را نوشتم دیگه ... پشت سر هم ...

سعید چهارشنبه 3 اسفند 1401 ساعت 11:52 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموجان
خوبی؟
در مورد در دفتر چرا ریموت ها رو عوض نکردی؟ اصلا شاید باطریش تموم شده باشه شاید نیاز نبود در رو با دیلم باز کنین
چند ساله که در فروشگاه و در پارکینگ خونه برقیه و من شده ریموت یا باطری عوض کنم اما تا حالا کسی نگفته عمر مفید موتور داره تموم میشه
موتورهای در مگه عمرشون به این زودی تموم میشه؟ به نظرم هندی میاد این حرف
در مورد باطری به باطری هم باید بگم اشکال از اون نبوده مگه این که کابل های باطری رو یه لحظه اشتباه وصل کرده باشین
خودم بارها با باطری ماشینم ماشین دیگه رو روشن کردم و باطری خودم هنوز سالمه
اون پیمانکار بی وجدان هم باید همه هزینه ها رو قبول کنه
اگه کسی طوریش میشد چی؟
باید ازش به نظام مهندسی شکایت کنی اما کو حوصله
در مورد فسقلی ها هم برداشتن لوزه آخرین راهه اونم تو سن بالاتر
خداروشکر که حالت بهتره

سلام پسرعموجان
متشکرم
خوبیم
امیدوارم شما هم خوب باشید
چرا لازم بود که دیلم بشه
باطریش را که میدونم گاه گاهی نیاز به تعویض داره و همیشه هم باطری اضافه توی داشبورد ماشین برای ریموتها دارم
و اون روز هم باطری را تست کردیم
ریموت ایراد داشت و نیاز بود ریموتهای اضافه از داخل برداشته بشن و ...
والا ما هم توی این سالها نشنیده بودیم که به این زودی عمر مفید موتور در تمام بشه ولی خوب شنیدیم ... شاید مارک و مدلش اینطوریه...
در مورد باطری به باطری ماشین هم توضیحی که به من دادند این بود که این باطری به باطری عمر باتری را کم میکنه که احتمالا باطری من چندماهی از عمر باقیمانده ش را اینطوری از دست داده و البته باطری به باطری میتونه باعث سوختن ای سی ها و آسیب به قسمت های برقی ماشین بشه
کو حوصله شکایت ...

ربولی حسن کور چهارشنبه 3 اسفند 1401 ساعت 12:55 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
واقعا خسته نباشید
تیتر مطلب هم کاملا مناسب بود
امیدوارم همه مسائلی که گفتین هرچه زودتر به بهترین شکل ممکن به سرانجام برسند

سلام جناب دکتر
احتمالا شما هم از این بیت شعر زیاد استفاده میکنید
انشاله ... درست میشه ... کار دنیا تمامی نداره

سمیرا چهارشنبه 3 اسفند 1401 ساعت 13:58

صدقه کنار بذار تیلو جان

به روی چشم

جازی چهارشنبه 3 اسفند 1401 ساعت 16:49

با سلام
ریموت ها هم باطری دارند و هر چند وقت یک بار باید عوض شوند و شبیه باطری ساعت است.
این سرماخوردگی ها خیلی طولانی و ازار دهنده است سرما خوردگی دخترم هنوز بشدت ادامه دارد ولی سرماخوردگی خانم خیلی ناجور شده و باعث شده تیروئیدش دچار مشکل بشه و یک گره در تیروئید پیدا شده و خدا کنه بدخیم نباشه که باید همین روزها نمونه برداری کنه و ببینیم خدا چی میخاد

سلام دوست خوبم
خب احتمالا منم مثل همه ی دوستان و عزیزان میدونم که ریموتها باطری دارند... اصلا مگه میشه کسی که سالهای سال با یه عالمه ریموت زندگی کرده ندونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همه ریموتها هم باطریهاشون شبیه ساعت نیست
بعضی هاشون هم از همون مدل قلمی های سایز خیلی کوچیک میخورن
انشاله که بلا از شما و خانواده ی عزیزتون دور باشه
این سرماخوردگی نیست یه مدل ویروس هست که ماهها آدم را درگیر میکنه
خانواده خواهر من هم نزدیک دو ماه درگیر همین ویروس هستند
داداش و خانمش هم دوماه کامل درگیرش بودند

رسیدن جمعه 5 اسفند 1401 ساعت 20:39

وای دختررررر
خدا توان و صبر بده عزیزم
نگرانت هم بودم . انشاالله بخیر بگذره همه ش

ممنون
خداوند به شما هم هرچی میخوای بده ... میدونم که هم صبر زیادی داری و هم خیلی خیلی فعال و مقاومی

مه سو دوشنبه 8 اسفند 1401 ساعت 17:45 http://mahso.blog.ir

حتما اسپندی دود کن و صدقه ای بده اینجور وقتا که رفع بلا و سختی باشه براتون.....
ان شاالله بعدش پول روی پول باشه جبران خسارت ها...
این لوزه هم بدجور همه رو گرفتار کرده...من چند سال پیش عمل کردم...برای کوچکترها راحتتره....و زودتر بهبود پیدا میکنه...اگه بعد عمل هم لاغر شدن نگران نشین چون فقط رژیمشون شیر و بستنی سرد میشه تا یه مدت....ولی بعد که جای بخیه خوب شد و غذاشون به حال عادی برگشت جبران میشه و سریع به وزن قبل برمیگردن...

چقدر مهربونی ...
هربار اسمت را میبینم قند توی دلم آب میشه ... بخاطر اون قندک توی دلت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد