روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

برای میترا جان

سلام

روز بارونیتون زیبا

داره نم نم بارون میاد و من از دیدنش لذت میبرم


میترا جان

اول از همه بگم

چون خصوصی نوشته بودی نمیدونستم کجا میتونم جواب بدم

عزیزدلم من اصلا تلگرام ندارم

دو سالی میشه که ندارمش

و راه ارتباطی دیگه ای هم باهات نداشتم عزیزم

و اینکه از روی شماره تون حدس میزنم که اصفهان نباشید

بردن مبل دست دوم از یه شهر به شهر دیگه کار هزینه بری هست

بازم اگه میل داشتی بهم خبر بده

نظرات 2 + ارسال نظر
میترا سه‌شنبه 25 بهمن 1401 ساعت 16:38

سلام تیلو جانم
تیلو جان
خراسان شمالی هستم
اره عزیزم میخام از دیوار مشهد بگیرم یک میلیون هزینه باربریه
اصفهان به بجنورد رو سوال نکردم حتما بیشتره

اگه مبل های بدرد بخور و محکمیه
ممنون میشم
میتونی اینستاگرام بفرستی
neda1_xx
فداات

سلام به روی ماهت نازنینم
من سوال کردم از باربری ، هزینه اینکه مبلها را از طبقه ما برسونن تا همکف خودش چیزی حدود یک میلون هست و یک میلیون بسته بندی برای ارسال به راه دور
تا بجنورد را به من قیمت دو میلیون دادند ... که خودش میشه تا اینجا هزینه ای معادل 4 میلیون
که به نظر من اصلا برای یه مبل دست دوم مقرون به صرفه نیست

جازی سه‌شنبه 25 بهمن 1401 ساعت 21:28

با سلام
اینجا بارون از نم نم گذشته و دیشب یک سر بارون می امد و صبح زود هم دنبال کاری بیرون رفتم و حسابی بارون می امد ظهر جلوی مدرسه ابتدایی ماشین پنچر شد و جکی که تازه خریده بودم خیلی کارایی نداشت بارون می امد جک هم خراب بود منم سرما خورده بودم و توان نداشتم عجله داشتم باید جایی می رفتم حدود پنجاه دقیقه طول کشید تا تایر را عوض کردم و وقتی تمام شد هم خیس شده بودم و هم عرق می ریختم و بعدش چنان سرمایی در مغز و استخوانم رفته بود که مجبور شدم بخاری ماشین را روشن کنم و الان هم سرفه هام زباد شده
راستی دیروز هم کامنت گذاشتم ولی گویا ثبت نشده فکر کنم فیلتر شکن روشن بود

سلام
انشاله که هرچی هست خیر و سلامتی باشه
خیلی مراقب سلامتی خودتون و عزیزانتون باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد