روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

کسی ‌سوال‌ می‌کند به خاطر چه زنده‌ ای؟ و من برای زندگی تو را بهانه می‌کنم

سلام

روز بارانیتون بخیر

هرچند بعضی اتفاقا باعث میشه شیرینی و زیبایی برف و باران هم از چشممون بیفته

از فکر اون عزیزانی که الان از سرمای برف به خودشون میلرزن و هیچ پناه و جای امنی برای آسودن ندارن ....

از فکر بچه هاشون...

این از همون دست مقوله هایی هست که بهتون گفتم باعث شده همه چیز جهان در نظرم نسبی بشه و هیچ چیز مطلقی وجودنداشته باشه

حتی زیبایی نمیتونه به طور مطلق زیبا باشه



چند روز گذشت

نمیدونم کجا بودم و چیکار میکردم که نرسیدم بیام پست بنویسم

ولی میدونم که هر روز یه برنامه کاری پر و پیمان برای خودم داشتم

هنوزم پیرو همان کارها همچنان درگیرم



چند شبی بود که مادرجان میگفتن راحت نمیخوابم

رفتیم و یکی از این بالش های مموری فوم طبی خریدیم

با توجه به اینکه خوشخوابشون هم طبی هست، انشاله که مشکلی نباشه

یعنی میشه خواب راحت را هم با یه بالش گرون تومنی خرید؟؟؟؟؟؟

کاش میشد...



پسته چند روزی هست دوباره حالتهای آلرژی و سرما خوردگی از خودش نشون داده

دیگه دیشب خیلی بد حال بود

همین الان مادرجان رفتند به سمت خونشون تا خواهر پسته را ببره دکتر

فکر کنم دوباره سرما خورده

البته امیدوارم ربطی به اون ماجرای قطیونی که کرده بود داخل بینی ش نداشته باشه

هرچند ذهنم به شدت درگیرهست و نگرانشم



از دفترخانه بهم زنگ زدن

دیگه اصلا شماره شون که میفته روی گوشیم کهیر میزنم

گفت بازرس اومده مدارکتون را بررسی کرده و جواب شهرداری تاریخش تمام شده بوده و باید بری تمدید کنی!!!!

چی بگم؟

مدارک را تحویل گرفتم تا برم برای تمدید



از اون نمایشگاهی که براتون تعریف کردم یه شماره تلفن گرفته بودم برای خرید پودرکیک

پودر کیک شکلاتی

یکی دوباری بدقولی کردند ولی مربوط به آدرس و شماره و این بود که بار اول بود که مشتریشون میشدم

و نگم براتون از کیفیتش که محشر بود

من طعم شکلاتیش را خریدم

و واقعا عالی بود

بسته بندی ها 10 کلیویی بود

تقسیم بندی کردم به بسته های نیم کیلویی و ربع کیلویی

بعد هم بین خودمون و دوتا خواهر و خاله جان تقسیم کردیم

 


یه گزارش هم بدم از کارهای میناکاریم

از کوره اومدند و بینظیر و عالی شده بودند

البته هنوز به دست من نرسیدند

به محض اینکه به دستم برسه عکس میگیرم و توی اینستا میزارم

یه هفت سین خوشگل

یه بشقاب طرح صلوات

جا شمعی های گرد و فسقلی

و دوتا کاسه بزرگ و خوش رنگ و آب

اگه بشه عکسها را همینجا هم میزارم براتون




باید برم سراغ طراحی اون تقویم هایی که برای خانواده خودمون درست میکنم

عکس و مناسبت های خاص خودمون

میدونم که اسفند خیلی زود زود میگذره و برای هیچ کاری مجال نمیماند



تولد اون یکی خاله جان هم نزدیکه

یک روز لابلای بدو بدو های هر روزه که بیرون بودیم مادرجان براشون یه کیف خریدند

منم یه روز یه جایی یه شال خوشگل به چشمم اومد و براشون برداشتم

یه روز هم با خاله بیرون بودیم ، براشون کفش خریدند

یه بشقاب بزرگ سی سانتی میناکاری هم گذاشتم کنار

انشاله جمعه بریم سوپرایزشون کنیم

حالا بگذریم که من تقریبا سوپرایز را به فنا دادم و به یه حرفی که از دهنم پرید باعث شدم که خاله تا حدودی متوجه موضوع بشه

و البته که خاله جان هم به روی مبارک خودشون نیاوردند

ولی ....



همون روزی که خاله برای اون یکی خاله کفش خرید منم یه جفت کفش خانومانه برای خودم خریدم

گذاشتم گوشه اتاقم و هربار نگاهش میکنم انگار ماله من نیست

از بس همه چی را رنگی رنگی و عجیب غریب دوست دارم ، این کفش ساده خانومانه انگار کفشای من نیستند



اینم بگم

آقای دکتر در حال راه اندازی یه کار و یه مرکز جدید بودند

ایشون برای خودشون و کارهاشون با یه طراح و یه چاپخانه ای قرارداد دارند

سالهاست همه کارهاشون را میبرن همونجا

طراحشون یه آرم و لوگو طراحی کرده بود

فرستادند من دیدم و اصلا خوشم نیومد و یکی دوتا ایراد گرفتم

گفتند خودشون هم نظرشون دقیقا همین بوده

دوباره طراح یه طرح جدید زد

بازم خوشم نیومد

دست به کار شدم و به طرح اولیه زدم و فرستادم

بعد یه چیزی به ذهنم رسید و اونم انجام دادم و ارسال کردم

و هر دوتا طرح عالی بود

حتی با اینکه طرح اولیه بود ویرایش هم نشد... و همون صددرصد اوکی شد...

کیف کردم... هنوزم اگه بخوام میشه !!!!!

البته یادتون هست که به خودم قول داده بودم دیگه براشون طراحی نکنم ، چون چند باری طراحشون به طرحهای من ایرادهای بنی اسراعیلی گرفته بود

و البته اینکه من دیگه براشون طراحی نمیکنم دلیلش این بود که خودشون هم ایرادهای مسخره ی طراح بی سلیقه شون را تایید میکردند....

ولی من بازم نشون دادم که تیلو تیلو بینظیره

خودپسند کی بودم من؟




هنوزم کلی حرف دارم

اما دیگه فرصت ندارم

باید دوتا بروشور طراحی کنم

بعد هم بدو بدو برم سمت شهرداری

میخوام پیاده برم

نیم ساعتی راه هست

ولی میخوام از هوای بارونی لذت ببرم ...







نظرات 6 + ارسال نظر
جازی چهارشنبه 12 بهمن 1401 ساعت 12:24

با سلام دوباره روز از نو و روزی از نو
بدو دنبال شهرداری و. ...
موفق باشید

سلام و روز بخیر
الحمدلله کار سختی نبود و حل شد

سعید چهارشنبه 12 بهمن 1401 ساعت 13:10 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دخترعموجان
خوبی؟
خدا قوت
مامان جی خوبن؟
تولد خاله جان مبارک باشه
حالا دارم منظورتو از اون پست نسبی و مطلق می فهمم
اون حالت های سرماخوردگی ربطی به ماجرای قیطون نداره
بچه س دیگه گاهی سرما میخوره البته باید تقویت هم بشه
حرف از پودر کیک زدی تازه یادم اومد خیلی وقته فرصت نکردم کیک بپزم
کاش منم تو نمایشگاه می بودم و چند مدل پودر میخریدم و باعث میشد ترغیب بشم بپزم
قبلا فقط (بذارم) رو اشتباه می نوشتی حالا (بنی اسرائیلی ) رو هم اشتباه مینویسی؟
برای آقای دکتر آرزوی موفقیت دارم

سلام پسرعموجان
متشکرم
به همچنین شما و عزیزانتون
بله ... هیچی در این جهان مطلق نیست ... همه چیز نسبی و وابسته به زمان و مکان هست
شاید هم بی ربط به اون قیطون نباشه ... چون به هرحال مجبور به ساکشن و بعد عبور لوله از بینی به دهان شدند
کاش نزدیک بودین از این پودر کیک میدادم تست میکردین
محشره
عالیه
خب این غلط های املایی نشان از کند شدن ذهن و احتمالا نزدیکی آلزایمر هستش
باید بیشتر مطالعه کنم ... بیشتر ورزش کنم ... و کمتر غصه بخورم

ماه چهارشنبه 12 بهمن 1401 ساعت 14:56

ببخشید میناکاری رو روی مس انجام میدین؟

سالهای پیش میناکاری روی مس را امتحان کردم
ولی الان میناکاری روی سفال انجام میدم

رز چهارشنبه 12 بهمن 1401 ساعت 17:23 http://mysky.blog.ir

سلام.
امیدوارم تعطیلات پیش رو خوش بگذره و ایام پربرکت باشه‌
خواهر زاده من یک بار یه مروارید مثل دونه تسبیح رو کرده بود تو دماغش... ما هم حسابی ترسیدیدیم ولی در بیمارستان در اوردن و به خیر گذشت
البته الان کارایی میکنه که اون کار در مقابلش چیز خاصی نیست!!
خدا و ملائکه مخصوصش خودشون این فرشته های شیطون رو حفظ میکنه.

کاش اسم پودر کیک رو میگفتی که اگر به چشممون خورد ما هم استفاده کنیم.

سلام به روی ماهت
منم برات بهترین ها را آرزو میکنم
امان از دست این شیطونکهای وروجک
اسم پودر کیک توتیا بود ولی من نمیدونم بسته بندیهای کوچک داخل فروشگاهها دارند یا نه
چون این پودرکیک در بسته های بزرگ و مخصوص قنادیها تولید میشه

مانی پنج‌شنبه 13 بهمن 1401 ساعت 19:19

موافقم ، تیلو تیلو بینظیره
کفش نو مبارک تیلو جان

دلی جمعه 14 بهمن 1401 ساعت 12:14

دل ما هم کنار مردم ستم دیده ی خوی هست .برف سرما یخبندون اوارگی ،شب تاریکی .بچه کوچک .زن مریض وباردار.پیرزن پیرمردای سرما زاده ..وای خدای من تصورش دل ادمو خون میکنه

باید هر کدوم هر کاری از دستمون برمیاد هرچند کوچک انجام بدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد